nah akkor hello:D szerencséd van...nekem 3 is volt
250 2T, nem rossz választás, ha 2T rajongó vagy:)
nehezen kezelhető addig, még hozzá nem szokik a csuklód, de utánna már űberel :) mentem már 250 4Tvel, nekem kellemesnek tünt, hobbimotorozáshoz az bőven elég, bár jóval drágább mint a 2T.
Márkából igazából amelyiket szereted, emeliyk szimpatikusabb..pl én nekem a Honda crm250-el semmi bajom nem volt, azon kívül h öreg volt...KX 250 meg RM 250 -el sem, de az RM az gyengélkedett a végén....azzal azért számolnod kell, hogy 60 paci, az 60 paci...egy közel 100kilós motorba belepakolva ennyi erő, az durca....én PL Honda párti vagyok, de ha akadna egy jó Suzuki vétel vagy egyéb más, belemennék..lényeg h megbízható legyen a motor ja és persze a fogyasztás....nekem megette az 1 tank benyát kb 1 óra alatt az RM.....vagy lehet h még annyi sem kellett hozzá Költséges, de ha igazán szeretsz motorozni, kifizetődik jó kis stresszoldó
Üdv! Új tagja vagyok az oldalnak, és egy kérdéssel fordulnék hozzátok. A közeljövőben szeretnék vásárolni egy 250ccm 2T krosszmotort, de nem vagyok vele pontosan tisztába, hogy Kx,Yz,Rm,Cr legyen. Hálás lennék ha megosztanátok velem tapasztalaitokat, mind a menetteljesítmény mind a fenntartási költégek terén! Ez utóbbi főleg fontos nekem, mert egyik se egy elveszett motor a pályán :)
Előre is köszönöm
A vázszámból valószínű boldogan megmondja neked az importőr.
(ez azt jelenti, hogy régi enduroknál jó sokat kell utánajárni és a forgalmazók az ilyen érdeklődőket utálják a legjobban)
Ez minden motornál más és más, tehát a vázszámban konkrét dátum nem nagyon lesz.
Ez ügyben egyedül a felnik segíthetnek, de azok nagy eséllyel már nem eredetiek egy ilyen terepmotoron.
Sziasztok.Kellene egy kis segítség.Suzuki Rm125 2004, vettem egy Vforce 3 membránt a mociba a gyári helyett.Változtatnom kell a karburátor beállítását vagy kicserélem és kész,ha valaki tud segíteni megköszönöm!
Helló Émbörök!
Tényleg eltűntünk jó páran innen felől Én szoktam hallani a hiányolt személyek felől. Mindannyian kiba elfoglaltak. Ehun gyön a gyerek fiú, ahol meg mindennap estig dolgozik, esik be az ágyba. A harmadik L. Sándor meg edzést tart minden hétvégén...
Sajnos többet nem mondhatok, kérem kapcsolja ki
Meló ezerrel, a szabadidőben meg család. Öregszünk, ahogy Ronis apánk mondta vala
250 2T, nem rossz választás, ha 2T rajongó vagy:)
nehezen kezelhető addig, még hozzá nem szokik a csuklód, de utánna már űberel :) mentem már 250 4Tvel, nekem kellemesnek tünt, hobbimotorozáshoz az bőven elég, bár jóval drágább mint a 2T.
Márkából igazából amelyiket szereted, emeliyk szimpatikusabb..pl én nekem a Honda crm250-el semmi bajom nem volt, azon kívül h öreg volt...KX 250 meg RM 250 -el sem, de az RM az gyengélkedett a végén....azzal azért számolnod kell, hogy 60 paci, az 60 paci...egy közel 100kilós motorba belepakolva ennyi erő, az durca....én PL Honda párti vagyok, de ha akadna egy jó Suzuki vétel vagy egyéb más, belemennék..lényeg h megbízható legyen a motor ja és persze a fogyasztás....nekem megette az 1 tank benyát kb 1 óra alatt az RM.....vagy lehet h még annyi sem kellett hozzá Költséges, de ha igazán szeretsz motorozni, kifizetődik jó kis stresszoldó