nem vágom én se..
szerintem is tök tré..oké..van egy műanyag kaszni..meg valami motor..
de soha nem lesz az az igazi lambo,vagy ferrari
saját magát bassza át az ember
Hát-hát már üti a 9 kilót a gyerek. Dumál mint állat, és csak este alszik Izomlázam van, ha kicsit többet vagyok vele. Sanya mester edzéseire járok kb. minden 10.-re :-) Sajnos időm nekem sem van több . Mostanság meg pályaépítésen töröm az agyam, de erről még nem mondhatok semmit
bocs hogy csak úgy írok de rájöttem miért hasonlít a te motorod az enyémre ugyan az a design van rajta csak neked fekete az oldalidom, nekem meg sárga, meg az évjárat meg KTM
Hát én meg egyre több helyről, hallom, hogy legjobban a MOL-lal járnék.
Labori eredmények alapján teljesíti az elvárásokat, ami egy adott olajjal szemben támasztva van. Ismerős azt mondja, hogy pálya R6-osba is azt tesznek. MR tesztben is azt mondták, hogy a legjobb a Castrol, Repsol és a MOL lett.
Ha már úgyis olyan nagy hazafiak vagyunk, miért ne vennénk a hazait, ha olcsóbb és jobb is, mint a marketingelt küldöldi márkák.
(sajnos én is úgy gondolok a MOL-ra, mint a szép emlékű Arol 2T és Hykomol hajtóműolaj gyártójára. Annak idején kiröhögtettem magam, mikor ilyet vettem a 125-ösömbe, mondván, hogy ezek a legmodernebb csúcsteljesítményű motorokba való olajak)
mellesleg kb 5 perc alatt levizsgáztam rutinból az előbb
aminek kúvára örülök
műszaki elég zsír volt..beültünk a kocsiba,kérdezett kb 5öt a vizsgabiztos,aztán gyorsan megcsináltam amit megkell..
beszélgettem olajhoz nagyon értő emberekkel, akik be is vizsgálták laborban, és csipőböl vágják azt amit olajrol tudni lehet , ők is azt mondták hogy a MOL felső kategoriás olajai simán tudják azt amit sok agyon reklámozott, tulmisztifikált olaj, sőt volt olyan amelyiket magasan verte is teljesitményszintben....
mivel én személy szerint nem értek hozzá, csak azt tudom mondani amit tőlűk hallottam, ugyhogy lehet hogy nem beszélt hűlyeséget az a kereskedő aki ezt mondta neked...
Én nem raknám bele... az biztos.
Sűrűn legyen cserélve, ez fontos- én 5 óránként ledobom.
A mol nem egy nagy márka.
Minimum castrol/ án is ezt használom power racing 4t 10w50-et, ezt max 3000ért bárhol hozzák Neked; de inkább motul, igol, ipone.
Viszkozítás: 10w-40, 10W-50, esetleg ha van olcsóért 15w-50
A Suzukiba legolcsóbb az alkatrész, 2. YZ, 3. CR, 4. a KX.
Évjáratok között azért vannak különbségek, hol egyik, hol másik volt az legjobb a magazinok értékelései szerint.
Köszönöm a választ, igazából sikerült vételeznem egy Hondra cr250et az elmúlt héten, volt szerencsém 1-2napot motorozni és mondhatom nekem találták ki, mindig is megszállotja voltam ennek. Sajnos a motor összehányta magát, sikerült szart vennem, henger cserére szorult volna ezért joggal visszavettem a pénzem. Abszolút cr párti vagyok egyébként, de főként a szervízköltségeket fogom alapul venni az alapból drága móka kiválasztásánál :) Tehát azt mondod ugyanarra számíthatok mindegyiknél? Esetleg típushibák? Estét
Még egy kicsit visszatérnék az olaj témára.
Azt mondják ne térjek el a kézikönyv által javasolt olajtól semmi esetre sem.
Több helyen 10W50-et ajánlottak nekem a YZ250F-be,
a könyben viszont erről nincs szó, -10 és 40 celsius közötti használatra 10W40 és 15W40, eseteg 20W40-es olajat ajánl a szervízkönyv.
Ráadásul GSX-R tulaj MOL Dynamic 10W50 API SL-t ajánlott, ami a 2900 Ft-s árával a legolcsóbb és azt mondja minden szabványnak megfelelő minőségi olaj, attól függetlenül, hogy magyar.
Én valahogy félnék MOL olajat venni a motoromba, de lehet, hogy nem hülyeség, amit mond.
no meg a biztonság kérdésessége miatt sem ülnék be egy ilyenbe