most volt a 2-vel ezelőtti SX futamon.
mesélte is carmichael, hogy ez most olyan nagy szám mint 10-20 évvel ezelőtt a tripla volt. ennyit fejlődtek a motorok.
amúgy nem a mérete volt a gond, hanem előtte a rövid rágyorsítószakasz. a 250-esek épphogy vitték csak.
Nem komlóval van a baj, hanem a tulaj egy kicsit érdekes figura. .Pl lebaszta Kakukkot, mert lassan gurult végig az sx pályán. Csak ö ment akkor rajta egyedül.
ja, villopoto, meg weimer mesélte vmelyik filmben, hogy az új pályáknál annyit csinálnak össz-vissz, hogy mennek rajta 1 azaz egy db lightos kört. a második már full tempo, mert az összes akadályról már ránézésre tudják alapból mit-hogy, lehet az dupla, tripla, lukas, 10-20-30, vagy akárhány méteres.
ja saját,amennyire én tudom
a power szelep mozgató kis tengelynek letört a feje..nem tudom miért
azt cserélni kellett..2000ft volt és pár perc a cserélye.
a csavarok hajlamosak kiesni...de hát huzogatni kell őket,aztán annyi
de ezt mind semmi a sok pizitívum mellett
Azt hittem, Komlót nem birjátok annyira. Húsvétkor kimegyek Tapolcára motorozni, meg szerintem Uzsára is, majd nyomok fel képeket.Ha van rá igény ,természetesen.
lehet hogy az amcsi menők elgurulnak mellette...és megurorják röhögve,mert 1000 éve ilyeneken motoroznak...
de nekünk nincs akkora rutin,hogy megbecsüljük az ekkora távhoz tartozó sebességet
nem a fosással van itt a baj
hanem azzal,hogy nem tudjuk még annyira felmérni,hogy egy ekkora ugratónál,mekkora tempó kell
nekem mondjuk ez 15 méterig megy kb..ez a tempóbecslés...de utána már nem nagyon
Akkor legalább 100-szor jobban mennék,mint most