nem a beállításokról beszéltem. az alap hogy hangolni kell, súly, stílus, pálya.
úgy értettem, hogy egy ttx rendszer is tud jó lenni ha be van lőve, és egy vb-s cucc is. és persze full szar is, ha nem hangolja be hozzáértő és/vagy nem tartják karban.
hát ja,mindenhova más kell
nekem vasárnao a Czvik Pisti próbálgatta a motoromat,és segített a telóbeállításban.
sokkal jobb lett,egy kis állítgatás után
passssz
ha meglenne rá most a keret sem tudnám hogy mit vegyek, hallani szart a hondáról is. azt néztem ki crf450.
aztán lehet felhúzom magam és veszek vmi 1-2éves nem leütött 250-es kxf-et vagy sxf-et.
meglátjuk. már rég motorozni kéne. lassan nem fog érdekelni hogy min csak menni....
Nem mindegyik,jó,meg nem mindegy kinek mi a jó.Egyik pályán ilyen,másikon olyan beállítás kell,vagy szart sem ér az egész,legfeljebb van egy tudat,hogy van egy fasza telóm,mondjuk az se hátrány Inkább hagyjuk figuráznánk itt egy évig
Az a baj,ezt csak versenyző veszi meg,ha valaha megveszik ,vagy jó lesz sí léchez ,amatőr úgy van vele ennyié mocit is adnak,kihasználni,gyenge tempójával sosem tudja,tehát neki felesleges
ktm már ok, de amennyit kérnek érte.