Most is azt mondom hogy a legmegbízhatóbb motor a kawa és a ktm csak kullog a többi után. Azért vettem meg mert adok neki még egy esélyt, de ha valami baja lesz, megy a háztól de jó messzire.
Fogalmam sincs, semmiféle műszer nem működik ugyanis rajta
De sztem beleraktam már vagy 90-100-at biztos...meg még az előző tulaj is 40-50 körül...úgyhogy lassan muszáj leszek dugót cserélni
Ne hogy megsértődj ezen! Nem ezért írtam! Ettől még mondhatták Neked, hogy ez volt az oka - én csak azt írtam, amit erről tanultam, meg olvastam. Szerintem az esélye, hogy a nagy oktánszám okozott volna ilyet - kizárt. Biztosan volt egyéb körülmény ami előidézte...
Hali! Nem okoskodás, csak vélemény: Az oktánszám egy olyan viszonyszám, ami azt mutatja meg, hogy milyen mértékben lehet összenyomni a hengerben a karburátor által előállított benzin-levegő keveréket anélkül, hogy az a kompresszió hatására önmagától még meg ne gyulladjon. (Minél nagyobb az oktánszám, annál nagyobb az adott benzin nyomástűrő képessége. Minél kisebb ez a szám, annál inkább hajlamos az adott minőségű üzemanyag az öngyulladásra.) Öngyulladáskor a benzin-levegő keveréket a hengerben nem az elektromos szikra gyújtja be, hanem a sűrítés hatására felforrósodott levegő - szinte ugyanúgy - mint a dízel motorokban. A legnagyobb gond ezzel az égéssel az, hogy a beszívott benzin-levegő keverék kb. 400-500 m/s sebességgel ég el, ami már tulajdonképpen nem is égés, hanem detonáció. Ez az a folyamat, ami szélsőséges esetben képes átlyukasztani a dugattyút is.
Szerintem a nagy oktánszám nem okozhatta az általad említett problémát az említett motorban, de ez csak az én véleményem.
http://www.sportmotor.hu/motor...
De sztem beleraktam már vagy 90-100-at biztos...meg még az előző tulaj is 40-50 körül...úgyhogy lassan muszáj leszek dugót cserélni
tiedbe hány óránként kell cserélni?hány óránál jársz?
Szerintem a nagy oktánszám nem okozhatta az általad említett problémát az említett motorban, de ez csak az én véleményem.