Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Á dehogy meggyújtom
És majd,te is így baszod ki a kapun?
http://www.sportmotor.hu/motor...
Most is azt mondom hogy a legmegbízhatóbb motor a kawa és a ktm csak kullog a többi után. Azért vettem meg mert adok neki még egy esélyt, de ha valami baja lesz, megy a háztól de jó messzire.
Ezután sem fogsz tőlem nagyon jót hallani róla. Volt már ilyen motorom a kawa elött 450-es 2004-es sx .
Mindre hasonlót írnak a könyvek
Nekem is úgy mondták ezt az dugós történetet a Vladár Zolii mondta az ismerősömnek, hogy ezért ment tönkre a dugó
Semmit Váltóolaj cseréjét is csak 4000-ként írja
és mennyit ír a könyv?
Míg ezt meg nem vetted, addig jót nem is hallottunk tőled a márkáról
Én nem sértődtem meg Nem vagyok olyan.
Fogalmam sincs, semmiféle műszer nem működik ugyanis rajta
De sztem beleraktam már vagy 90-100-at biztos...meg még az előző tulaj is 40-50 körül...úgyhogy lassan muszáj leszek dugót cserélni
Azért van ktm-em
17 óra 21 perc
Ti vagytok úgy oda a japán motorokért nem én...
Ne hogy megsértődj ezen! Nem ezért írtam! Ettől még mondhatták Neked, hogy ez volt az oka - én csak azt írtam, amit erről tanultam, meg olvastam. Szerintem az esélye, hogy a nagy oktánszám okozott volna ilyet - kizárt. Biztosan volt egyéb körülmény ami előidézte...
Mondjuk elmegyek egy hétre motorozni Erdélybe előtte dugócsere, majd mikor hazajövök megint. ÁÁÁ ez faszság
ecsém gecire naprakész vagy
tiedbe hány óránként kell cserélni?hány óránál jársz?
kétnaponta
Akkor ezek szerint aki sokat motorozik annak 2-3 hetente dugót kéne cserélnie? Kicsit nem életszerű.
Akkor én tudtam rosszul
Csináld csak Hagy legyenek rémálmai
akkor bocs,mert hozzányúltam ma a motorodhoz
Hali! Nem okoskodás, csak vélemény: Az oktánszám egy olyan viszonyszám, ami azt mutatja meg, hogy milyen mértékben lehet összenyomni a hengerben a karburátor által előállított benzin-levegő keveréket anélkül, hogy az a kompresszió hatására önmagától még meg ne gyulladjon. (Minél nagyobb az oktánszám, annál nagyobb az adott benzin nyomástűrő képessége. Minél kisebb ez a szám, annál inkább hajlamos az adott minőségű üzemanyag az öngyulladásra.) Öngyulladáskor a benzin-levegő keveréket a hengerben nem az elektromos szikra gyújtja be, hanem a sűrítés hatására felforrósodott levegő - szinte ugyanúgy - mint a dízel motorokban. A legnagyobb gond ezzel az égéssel az, hogy a beszívott benzin-levegő keverék kb. 400-500 m/s sebességgel ég el, ami már tulajdonképpen nem is égés, hanem detonáció. Ez az a folyamat, ami szélsőséges esetben képes átlyukasztani a dugattyút is.

Szerintem a nagy oktánszám nem okozhatta az általad említett problémát az említett motorban, de ez csak az én véleményem.