Szerintem a kettőnek nem igazán lehet egymáshoz köze...tudtommal pont olyankor szokott átégni ugyanis a dugó, amikor a szegény karburálás miatt öngyulladásos (detonáló) égés jön létre...a magasabb oktánszámú (nagyobb kompressziótűrésű) benzinnel viszont ez a jelenség kb. kizárt
Én is 95-el járok. Egyszer olvastam egy fórumon hogy egy srác Yz 125-el versenyzik és úgy megy versenyre hogy 116-os oktánszámú(nem oktánszámnövelős) benzin 1:60-as keverék és ólompótló. Mi a vélemény erről? Azt írta hogy így a kevesebb olaj miatt gyorsabban elég a benzin ezért 1-2 lóerő pluszt jelent. Mindenesetre én nem kísérletezgetek ilyenekkel inkább maradok az 1:40-nél ólompótló nélkül .
http://hu.wikipedia.org/wiki/O...ánszá
m
sx training
Gatyát ne felejtsd el megnézni nekem
nekem is jobban tetszik a gyári fekete