Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát rigába Akinek nem megy szét gyorsan, az nem is halad kéne egy évre vagy 10 millió motorozni
15 óra 2 másodperc
Eze miben volt?
Galusnál minden profi . Ö az egyetlen ember akinek megengedem hogy hozzányúljon a motoromhoz.
De igen,15 óra 1 másodperc
profi műhely,van ott minden
Ugye ezt te sem hiszed el hogy 15 óránként kéne egy 450-es motorban dugót cserélni.
Zoli azt mondta hogy a kezelési könyv szerint valami 15 óránként kéne dugót cserélni...a 42-vel így is majdnem a 3x-osát megfutotta...inenntől
Akkor nem tudom mi a helyzet Én úgy halottam hogy a benzin volt szar és attól szart be a dugó
A nagyobb oktánszámtól nem lesz nagyobb a motor hőterhelése!
http://hu.wikipedia.org/wiki/O...ánszá
m
emma linket nyomjál már szállásról
Akkor szerinted nem kap nagyobb igénybevételt egy magasabb hőértéken működő motor? Gyorsabb égés nagyobb kopás
Szerintem a kettőnek nem igazán lehet egymáshoz köze...tudtommal pont olyankor szokott átégni ugyanis a dugó, amikor a szegény karburálás miatt öngyulladásos (detonáló) égés jön létre...a magasabb oktánszámú (nagyobb kompressziótűrésű) benzinnel viszont ez a jelenség kb. kizárt
Biztos nem fogom átfesteni a héten. De jövőhéten lehet.
nem felejtem...

sx training
de a tiedét hagyd meg feketén
Gery

Gatyát ne felejtsd el megnézni nekem
Nekem jobban tetszik narancsosan
Én má 50 felett szédülök Nálunk csak 94,3-as brenyó van
mászókaváz hátránya, polírozni nem tudják....ezé lefújták narancsra

nekem is jobban tetszik a gyári fekete
Én is 95-el járok. Egyszer olvastam egy fórumon hogy egy srác Yz 125-el versenyzik és úgy megy versenyre hogy 116-os oktánszámú(nem oktánszámnövelős) benzin 1:60-as keverék és ólompótló. Mi a vélemény erről? Azt írta hogy így a kevesebb olaj miatt gyorsabban elég a benzin ezért 1-2 lóerő pluszt jelent. Mindenesetre én nem kísérletezgetek ilyenekkel inkább maradok az 1:40-nél ólompótló nélkül .