sima henger csere ellen szól:
hangolt kipufogó térfogat (rezo nem hiszem ugyanaz)
gyujtás (megnő a láng útja)
És nem hajtókar hanem főtengely cserével változik a löket
próbáltam mindkét motort, a 250-es kezelhetőbb, ügyes kis motor, a 300 -as teljesítményleadása teljesen más volt, bár ez lehet h csak beálítás kérdése, de ha később ugy gondolom h a 250 ereje kevés akkor kap 1 hengert+dugót és kész is.
Szia!
Azt olvastam valahol, meg magamnak is úgy csináltam meg, hogy amikor ülsz a motoron alap pozícióban, tehát nem a tankra ülve és nem is hátraülve , akkor az alkarodnak vízszintesnek kell lenni.
Nem fogok senkit szidni önként választottam, adrenalinból eddig sem volt hiány csak hát itt a tél és nem szeretném csak bámulni a garázsban a motorom! . Köszi mégegyszer mindenkinek a jótanácsokat!
Én pl imádom a robbanékonyságát és a futóművet sem érzem keménynek, persze nem vagyok 60kilós így nekem szerintem az endúró futóművet keményíteni kellene.
A folyatni-val teljesen egyetértek, talán ez az amit leginkább észrevesz az ember, de ez is csak hosszabb egyeneseknél jön ki, amúgy nem.
na ja, crossal szivas az enduro, csapattunk nánán, élmény volt :-)
ez a magasitos dolog ez beultette a bogarat ... nekem is van, de meg igy is alacsonynak erzem .....
bejolenne egy 4utemu meg duplafizi, nem sokat gondolkoznek crf-en, vehehehehe
Nem olyan nagy az, inkább kényelmesebben használható általában, ha meg kell a kraft akkor ottvan.
A helyzet meg amúgy is az hogy fejben renben vagy akkor nem lesz vele gond, ha meg nem akkor mindegy mekkorát veszel.
viszont ha endurokrossz-t akarod csinálni önmagad szorakoztatására akkor majdnem fontosabb a köbcentinél hogy EXC-T vegyél, simulékonyabb, könnyeb folyatni, 6-os válto, lágyabb futomű,
RM 250-em van, és leginkább EC-re használom.
Na majd kipróbálom ha lesz rá lehetőségem és figyelem a különbségeket. Bár belegondolva is ésszerűek a tapasztalataid, nem is értem igazából miért használnak sokan mégis?
Ha jól belegondolok nekem is csak akkor lenne rá szükségem amikor tempós részeken állva megyek nem túl tempósan :)))
hangolt kipufogó térfogat (rezo nem hiszem ugyanaz)
gyujtás (megnő a láng útja)
És nem hajtókar hanem főtengely cserével változik a löket
juhejjjj!
Azt olvastam valahol, meg magamnak is úgy csináltam meg, hogy amikor ülsz a motoron alap pozícióban, tehát nem a tankra ülve és nem is hátraülve , akkor az alkarodnak vízszintesnek kell lenni.
Lenne egy kérdésem, remélem tudtok segíteni.
KTM 200 250 300 exc nél csak a henger, dugó más vagy az egész blokk?
előre is köszi.
akkor másképp folyatunk
egyenes murvás lötéren konkrétan 6. alapgázon prűntyögök.
a duplafizetés és a duplafizikum viszont jo lenne.
A folyatni-val teljesen egyetértek, talán ez az amit leginkább észrevesz az ember, de ez is csak hosszabb egyeneseknél jön ki, amúgy nem.
ez a magasitos dolog ez beultette a bogarat ... nekem is van, de meg igy is alacsonynak erzem .....
bejolenne egy 4utemu meg duplafizi, nem sokat gondolkoznek crf-en, vehehehehe
A helyzet meg amúgy is az hogy fejben renben vagy akkor nem lesz vele gond, ha meg nem akkor mindegy mekkorát veszel.
a krossz sokkal robbanékonyabb, tök más.
Na majd kipróbálom ha lesz rá lehetőségem és figyelem a különbségeket. Bár belegondolva is ésszerűek a tapasztalataid, nem is értem igazából miért használnak sokan mégis?
Ha jól belegondolok nekem is csak akkor lenne rá szükségem amikor tempós részeken állva megyek nem túl tempósan :)))
megjött a cuccod
írtam mailt.