Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali
kerkyrának írtam,nem neked
használd a válasz gombot,meg az előzményt
hi mindenkinek mégegyszer
Én meg még nem tudom hogy milyen színe legyen az irigységemnek.
holnap sajna nem vok majd jövő hét
Besárgultam az irigységtől hogy milyen kékek vagytok
holnap leszel
nincs mit,ezééé vagyunk itt
Bakker ott lakom . egy hete nem voltam már otthon.
köszi szépen a jótanácsokat és a segítséget jó éjszakát mindenkinek
a gyári TM csapat bevetésen
tehát akkor a motorrol nem sok mindent eldönteni induljon egy pár rugásra a külső dolgok meg a csapágyak ami a leglényegesebb meg gondolom a váz
lehet nem kellett volna 4 napot zsinórban motorozni aztán este bringázni..totál hulla vagyok...
vasárnapra csak kipihenem magam bázee
Ha mész motort venni vigyél magaddal valakit aki ért a krossz motorokhoz mert sok hibája lehet amit te nem veszel észre.
kerékcsapágy,kormánycsapágy nem kotyog,repedésmentes felnik,pár rugásra induljon gép,megfelelő kompreszió stb...sok dolog van...ami most hirtelen nem jut eszembe...
büntiből kaptam egy beöntést
jaja,hallottam a teknikádról
miből derül ki hogy jó állapotú-e vagy sem? ezek a motorok (legalább is amit én hallottam) szinte mind csörög
Muszáj mert lázas vagyok, és ha nem panipulálnám a lázmérőt akkor holnap nem engednének haza.Mindig lepöckölöm 37 alá
De gondolom a korodra való tekintettel nem volt gáz. Én most Pest azelőtt Üllő
ha jó állapotban van,mindenképp
semmi féle képpen nem akarok újat és minél kevesebb pénzt akarok rászánni, csak meg szabad-e venni ilyen 92-93 körülieket
Milliomos környék te aztán tudsz élni
hallom hogy okosítassz a lázmérővel...fiad elárult