Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kakukk mester .Úgy néz ki, nem tudok menni Komlóra, de a buszomat elvihetitek Gergövel meg a motoromat is .Vasárnap hajnalban tudok csak utánatok menni .
Persze, addigra meggyógyulok, a motor holnap lesz kész, még arra is van esély, hogy a triál is meglesz, elvinném ökörködni.
hali,nekem is fáj mindenem!jösz akkor Komlóra?
Az múlt vasárnap sem jött be, sőt. Rosszabodott.
Á dehogy. Kutyaharapást szőrivel kell gyógyítani
Volt. Nem segített sokat. Picit nagyobb a baj, ki kéne rendesen pihenni.
Az nem kira
Kérjél egy jó kis masszázst... vagy többet is.
Én meg 6-kor értem haza, szétkaptam a vízpumpát, holnap veszek bele csapágyat+szimmeringeket. Ami gáz, hogy még mindig fáj a hátam
Jáááj sikerült ma 1 finomat motorozni most értem haza
Hella

Csokit még nem próbáltam de tuti jó ötlet.
8 as csavar nem menetes része 1,5 ös fúróval átdöfve. Tengely irányból meg 4 es csavar bele és már kész is.
én csokiból szoktam

sziasztok
Hát, ez gyors és ktghatékony...
Mivel csináltad a bütyköt rája?
Én így oldottam meg.
Sokadikx
[20087] tegnap 22:20
Adtak volna 2000 ért javító szettet. Csak előtte elmentem 1 olyan helyre ahol gyártyák a bovdeneket meg a drótköteleket aztán vettem gyorsba 2 méter 1,5 ös bovdenbelsőt 80 pízé, meg kokecoltam rá bütyköket ingyé.

válasz erre előzmény
Rendeltem kuplungbowdent... úgy ki van szőrösödve, mint Bud Spencer. Imádkoztam, hogy még Komlón tartson ki.
Gyári lesz a cucc, nem is veszélyes az ár ~6e
Rendeltem is kettőt gyorsan, legyen tartalék
Oszt egyébként ki merre hogyan mivel kivel?
milyen hamar lemész egy kört! Épphogy átugrod és már jössz is! Vagy ilyen sok ktm-es volt kint, hogy egyfolytában jönnek?
Üdv!
Érdeklődnék, van-e valakinek tapasztalata enduro vázas MZ blokkos gépekkel kapcsolatban. /Hiába írom be a keresőbe, nincs találat rövidebb szavakra./
Egy ilyesmi gépet szeretnék és nem szívesen taposnám ki az utat, egy már bevált konstrukcióhoz nyúlnék, inkább venném, mint építeném. Kerülném a halálra ítélt nászokat is, pl. van most fenn egy olyan eladó, aminek a vázát betonacéllal egészítették ki.
RM vázzal jól házasítható az MZ blokk?
Miki
Hát már megint Komló.
amugy az 525, és az 530 között nincs kűlönbség köbcentiben, mindkettö 510 köbcenti pontosan , a számok a tipus jelölést szolgálják,
x, a srác nevét nem tudom, öskön találkoztam vele meg a bakonyban, aztán mondta mi mennyi volt. de asszem van nekije valami ktm masina is, azzal is mintha láttam már volna. a 450es meg egy palotai srác masinája, elvan vele már egy ideje
nem, az 530-as az ujj verzioja az 525-nek, csak tele van baromságokkal és mindig van baja,
Enyedi Zsolti barátoméra gondolsz ,? most éppen harmadszor tekercselik az öninditoját,, ott is volt már minden baj ami csak lehet a váltotol kezdve a tököm tudja mi minden még, egy focstalicska,
lehet az 530 az az lc4 nem? nemtom, memóriám elég fos, nemtok minden vasat megjegyezni, ami nem teccik azt meg főleg nem. nékem 525 nagyon bejött próbálkozás szinten, teccik is, meg ilyenek. de marad a 2T egyenlőre ... most hogy a gyorsasagi elment gondolkoztam hogy váltok, de ott rohadjon nem, ez amig megy addig marad, és nagyon megy a gyermek :-)
az 525 ,és az 530 között a kűlönbség az hogy az 525-el fogsz tudni motorozni jo sokat, az ujj dizájnos 530-asnak meg van annyi baja mint égen a csillag,

kérdezd meg zoozee hánya komplett blokkot cseréltek már arra feléjűk ki ujj 530-ban garanciában, majd mesél neked,
jah, ezért is nincs a szentem. bár cimbora 450-ese ahhoz képes még tartja magát, micsoda fos híre van. az 550-re azt mondja ember, hogy egyszerűen fos a konstrukcio, a blokk meg kinyirja magát... bár súlya is van ..... benne van eddig kis lóvéval a garin kívül asszem 8kiló ment rá ....