jól nyomtad tegnap bicskén !
végre nem porzott a pálya és nem égett le a pofám a naptól
elég durva azért a pálya, minden ugratónál meghalnék egy krosszmotorral
na igen azok a srácok nem voltak gyengék.
ahogy Alma leugrott a betonpumpa aljáig, Langer Jozsitol meg olyat láttam a döntö utolso három körében hogy az eggyik potkocsit átugrotta az aszfaltra lapra, a szám is nyitva maradt,
Csorba Áky pedig hozta az igazi kamikaze formáját amit a konténereknél művelt basszus ott az égiek kisérték az első kerekét hogy ne essen be a kettő közé,,
és még jobb lehetett volna ha oda adják a szenben lévő földes részt ahol a cirkusz is szokott lenni, akkor lehettek volna sziklák, beton panelek, még egy pár nyalánkság,
jah, latttam szegenyt, a mento is jot bohockodott, labon odasetalt inkabb ... alma jo volt, masodik futamra viszont kicsit leeresztett, de marha jo "bemutato" volt, hogy csinaljak a nagyon, meg tobb ilyen rendezven kellene ... riszpekt marko brigadnak
mert ha akkora farönkön olyan temponál jobban felveszed az elejét akkor a hátulját csunyán fellövi a levegőbe,
első osztály eleje , ALMA, Kátai, Csorba , Langer Jozsi, hogy ment át rajta erőből, mintha ott sem lett volna,
szegény Drum Ati viszont űber brutálisan beleállt a nagyfarönkbe, fejjel elöre, eltört a csukloja összedrotozták neki , még szerencse hogy nem lett nagyobb baja akkora eséstöl, Stefszky Lacinak meg a válla ment szét, ő is ment a korházba,,
nem volt fos ..... foleg a felsőház. viszont, miért volt jó a start utáni farönkös akadályon, hogy egy arc kivételével mindenki hozzábaszta a kereket elsőre, nem pedig kerékkel ment rá? ez valami új technika, vagy mi?
végre nem porzott a pálya és nem égett le a pofám a naptól
elég durva azért a pálya, minden ugratónál meghalnék egy krosszmotorral