Abbahagyhatnátok már basszátok meg...
A lényeg, hogy most jó, a többi meg le van szarva, nem?
Motorozásról szól a téma, ne egymásnak ugorjatok!
Na, most már télleg alszok
Amiatt,ahogy gondozva volt.Gumik-fékek,minden.Olaj se volt a blokkba,csak vagy 100 csepp stb.De véded?Életed múlik rajta?Vagy kóstolgatsz?Nem vagyok Laposracer haverod
Uram,mindent megértek,de a csapágy beszélt.Nachik ott van meglehet kukkolni őket.Az egyik túl lett hevítve,a főtengely nem lett órázva.Ezek verseny jellegű(direkt nem versenyt írtam)motoroknál kicsit nagyobb odafigyelést igényelnek.A kivett dugón is látszik.Engem arra tanítottak más életével és pénzével ne játszak.Ez ugye moci szerelésre vonatkozik A játék szón volt a hangsúly,a lehúzás burkolt formájával,azt mostmá figurázhatod Az meg a te bajod,ha fáj,hogy én fülre vagy elmondás alapján eddig megmondtam mibaja egy mocinak.Mi pedig 100%-osra törekszünk, nem ér annyit a nevünk
Nincsenek itthon megfelelő mérőeszközeim. Ez tény. Se precíziós szerszámaim. Ez is tény. Nincs szerelésre berendezett műhelyem, hiszen nem ebből élek. Ennek ellenére a lehető legnagyobb odafigyeléssel, melegítéssel stb. tettem be a csapágyakat, mindent megtettem, ami tőlem tellett. Többet, mint az ország 90%-ában megtalálható flex-szel barkácsolós sufniparaszt, és ennyi. Most nem sikerült, hogy ez anyaghiba, vagy az én hibám, sosem fog kiderülni, akkor se, ha ilyen naaagy magabiztossággal fikázol le engem.
De az a motor nem egy "híg fos", egy csapágyhibától sem lesz az. Ülj fel bármelyik vele egykorú, átlagos 125-ösre.
A lényeg, hogy most jó, a többi meg le van szarva, nem?
Motorozásról szól a téma, ne egymásnak ugorjatok!
Na, most már télleg alszok
amugy ott volt pályatulaja...
De az a motor nem egy "híg fos", egy csapágyhibától sem lesz az. Ülj fel bármelyik vele egykorú, átlagos 125-ösre.