és fél orán keresztül is fejelgetnéd
mert én majdnem fél oráig rugdostam ... ja és elötte mentem vele tehát meleg volt a motor... és baszott beindulni a tank félig volt...aztán egyszer csak beindult de addig csak pöff pöff meg egy szer kétszer kicsi durranás meg visszarugás
miven 125ös kurvár akell pörgetni szal mindig magas fordulaton kell tartani monnyuk hegymenetben emg stb..akkor rendesen benyelni a teli tankot...és biztos nem jucc el vele 80 kmerre.
egyik haverom 125sx je 12litert eszik
amugy eladó az az sx
na szeva
350 -es husky berúgókarra még rá is mernék fejelni
faisst mondtam neked 100 forint környéke lesz meg azt is hogy 130 ha hajtókart is cserélsz!
amúgy mikor megyünk arra a versenyre ............én több kategóriában is indulok....még nem vitték el a sok motor küzül az egyiket sem .......de már venném a következőt
menet közben meg azért lesz levegős a fék mert nem volt telerakva és elestél vagy eldőlt a motor félrefolyott az olaj és levegő jutott a főfékhengerbe
azért kell szintig tölteni és belenyomni a gumiharmonikát úgy hogy ne legyen alatta levegő arra az esetre hogyha eldőlsz.......és megoldja a oda- vissza mozgását is az olajnak !
kiröhöghettek nem izgat...jah rá kell érezni és nem érzem és sztem nem is fogom multkor a bokám 2 napig fájt töle... és inkább öninditosan vennék ha lehet... meg azzal talán apa is tudna menni.. szal ez van... 2006 az öniditás éve
hát most van rajta egy rendszer, jó ez nem "gyári"(nem ganelli), de amikor rá lett téve érezni lehetet a különbséget, meg a hangján dobott sokat, azért gondoltam hogy meg lehetne még spékelni a teljesítményt egy másik karbival na majd a gazdájával is megbeszélem hogy mit változtatna, biztos azt mondja hogy tőből letépi a karomat a motor majd, ha felteszem, hogy el tudja adni ezért akarom tőletek megtudni hogy érdemes-e
hát
szerintem azért a minimális lóerőtöbletért..amit szeritnem nem is éreznél..fölösleges nagy karbi...csak többet zabálna...
monnyuk ha uj karbi meg tuning kipuff rendszer,...akkor talán megérné
jó nem utazásra gondoltam de ......
mert én majdnem fél oráig rugdostam ... ja és elötte mentem vele tehát meleg volt a motor... és baszott beindulni a tank félig volt...aztán egyszer csak beindult de addig csak pöff pöff meg egy szer kétszer kicsi durranás meg visszarugás
egyik haverom 125sx je 12litert eszik
amugy eladó az az sx
350 -es husky berúgókarra még rá is mernék fejelni
faisst mondtam neked 100 forint környéke lesz meg azt is hogy 130 ha hajtókart is cserélsz!
amúgy mikor megyünk arra a versenyre ............én több kategóriában is indulok....még nem vitték el a sok motor küzül az egyiket sem .......de már venném a következőt
menet közben meg azért lesz levegős a fék mert nem volt telerakva és elestél vagy eldőlt a motor félrefolyott az olaj és levegő jutott a főfékhengerbe
azért kell szintig tölteni és belenyomni a gumiharmonikát úgy hogy ne legyen alatta levegő arra az esetre hogyha eldőlsz.......és megoldja a oda- vissza mozgását is az olajnak !
de neked lehet hogy jó...
A BStar mezemért, meg gatyámért szerintetek mennyit kapnék, vagyis menyiért tudnám eladni?
16
megéri a 125 -s cross t venni endurozásra??
tedd fel...ha nemjó akkor vissza a régi...ez a legértelmesebb megoldás..szerintem
a motorom anyagköltsége 96401HUF
+ szerelés...monnyuk az 5ezernél nem lesz több
szerintem azért a minimális lóerőtöbletért..amit szeritnem nem is éreznél..fölösleges nagy karbi...csak többet zabálna...
monnyuk ha uj karbi meg tuning kipuff rendszer,...akkor talán megérné