Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de enni azt mindenképpen többet fog ....már ha beindul!
minek rakod rá ...a rendessel nem megy? ......lehet komolyabb beállítások és pici tuning nélkül egy 32 -es karbi lehet csak ront rajta !
nézd meg az oktatófilmet a volt 610 -esem is így indul ...mindig elsőre.....még esés után is beindul......már csodájára járnak messzeföldről
monnyuk az az sx 1.300.000
elkirándulod a drága alkatrészeket....viszonylagsokat iszik....és kibaszottul kell tudni motorozni vele....
jó nem utazásra gondoltam de ......
gázt nem szabad huzni beindutásnál...azért rug vissza...
ktm nem kell amugy erre felé nicsenek hegyek
és fél orán keresztül is fejelgetnéd
mert én majdnem fél oráig rugdostam ... ja és elötte mentem vele tehát meleg volt a motor... és baszott beindulni a tank félig volt...aztán egyszer csak beindult de addig csak pöff pöff meg egy szer kétszer kicsi durranás meg visszarugás
zoozee szerinted megéri 32-es karbit rátenni a dt-re??
miven 125ös kurvár akell pörgetni szal mindig magas fordulaton kell tartani monnyuk hegymenetben emg stb..akkor rendesen benyelni a teli tankot...és biztos nem jucc el vele 80 kmerre.
egyik haverom 125sx je 12litert eszik
amugy eladó az az sx
na szeva
350 -es husky berúgókarra még rá is mernék fejelni
faisst mondtam neked 100 forint környéke lesz meg azt is hogy 130 ha hajtókart is cserélsz!

amúgy mikor megyünk arra a versenyre ............én több kategóriában is indulok....még nem vitték el a sok motor küzül az egyiket sem .......de már venném a következőt

menet közben meg azért lesz levegős a fék mert nem volt telerakva és elestél vagy eldőlt a motor félrefolyott az olaj és levegő jutott a főfékhengerbe
azért kell szintig tölteni és belenyomni a gumiharmonikát úgy hogy ne legyen alatta levegő arra az esetre hogyha eldőlsz.......és megoldja a oda- vissza mozgását is az olajnak !
hát ő..azt megértem h alapbol nem de endurozásra mért??? sokat eszik? mondjuk egy telitankkal mennyit tudnék elmenni ? 80-100 km??
náát..125öst alapból nem vennék..endurozásra meg főleg nem..
de neked lehet hogy jó...
Csa!
A BStar mezemért, meg gatyámért szerintetek mennyit kapnék, vagyis menyiért tudnám eladni?
ihi ..
16

megéri a 125 -s cross t venni endurozásra??
amugy hény éves vagy gerle?
sztem klx lesz helyette de nem tuti... akit érdekel a husky szoljon
kiröhöghettek nem izgat...jah rá kell érezni és nem érzem és sztem nem is fogom multkor a bokám 2 napig fájt töle... és inkább öninditosan vennék ha lehet... meg azzal talán apa is tudna menni.. szal ez van... 2006 az öniditás éve
de tul drága sem...
hát nemtudom...
tedd fel...ha nemjó akkor vissza a régi...ez a legértelmesebb megoldás..szerintem
hát nem olcsó az biztos haver 125 cr-je is lebetegedett egyszer csak megállt, valószínűleg a dugó megszorult nem lesz az se olcsó
hát most van rajta egy rendszer, jó ez nem "gyári"(nem ganelli), de amikor rá lett téve érezni lehetet a különbséget, meg a hangján dobott sokat, azért gondoltam hogy meg lehetne még spékelni a teljesítményt egy másik karbival na majd a gazdájával is megbeszélem hogy mit változtatna, biztos azt mondja hogy tőből letépi a karomat a motor majd, ha felteszem, hogy el tudja adni ezért akarom tőletek megtudni hogy érdemes-e
bazz...beszoptam mert uj power kell vennem...36000...
a motorom anyagköltsége 96401HUF
+ szerelés...monnyuk az 5ezernél nem lesz több
hát
szerintem azért a minimális lóerőtöbletért..amit szeritnem nem is éreznél..fölösleges nagy karbi...csak többet zabálna...
monnyuk ha uj karbi meg tuning kipuff rendszer,...akkor talán megérné
az biztos hogy töbet kajálna, így is beveri a 8-at terepen, akkor szerinted nem lenne jobb