Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kishapsi!
A ducato adagoló remélem már rajta figyel a verdán, meg a 4-500Nm forgató....
Gyáhö, most látom csak a 3as Golfot, a tied? Szép lett!
itt vok.
94-eshez van pda formátumban, de ugyanaz az egész,

gyerekek én dogozok, nem érek rá itt netezni na jó csak vicc vót a dogozás, csak ugy csinálok.

ma hoztam visza a ktm hungáriától a junior kupás gépeket, oszt most jön a alapos mosás, +a krosz kerekeket kell viszarakni, oszt ugy néz ki hogy eladó sorba kerülnek. zsir ki gépek.
Nem tom, keresgélj visza kersd meg a hozászolásaikat, és kattints a nevükre, na most meek....
a cimüket meg tudod adni,dobnék nekik egy pü-t
Vagy ha segíteni nem is, te legalább megtalálod, velünk egyre ritkábban komunikál....
biztos neki is ilyen van vagy kishapsit ő a guru jól szerel csak japánt ne bizz rá,mert baloldalra szereli vissza a berugókart csak vicc nem megsértődni
Tud nekem segiteni?!
Kiresd gerle2-t
Szevasztok
Segítségre szorulok,92-es Husqvarna TE-350 hez keresek szervizkönyvet,leirásokat!
kösz
Grat!
meg van a kresz...elsőre...
jó napot mindenkinek!
rég jártam már erre(hülye suli)nembaj hnap a tanárok mennek "továbbképzésre"=hawaiiozni szal egy egész napom van motorozni
szevasztok szevas Faisst jóhír: jörőre 250yz majd megyünk ha meglesz kx-ed! yz vel mi a helyzet?
tegnap vitték el megcsinálni a hengeremet nemtom mikor a lesz kész
telómat is csinájják meg mindent
jövöhét hétvégére kb
Szevasztok valaki tudna segiteni?A kawasakimon 100/90-19 felni és gumi van.Leszeretném cserélni 18 ra mert a haverén is olyan van és megy mint az álat szerintetek sokat számit?Faisst a te véleményedre várok mert te elég jó othon mozogsz benne ahogy látom.És még aszt szeretném kérdezni hogy a kawasaki hátsó agyát át e lehetne teni egy KTM 125cmm 1987 évjáratu 18-cas felnibe paszolni fog bele mert ha igen akor megvan oldva a probléma.Na köszi a választ.
csá
motoroddal mi ujság???
cső mindenki
visszatértem
ja mz-nek értéke csak feljebb fog menni mert nemsokára már veterán lesz.............
ami egy nagyon jo anygai befektetés
látjátok fölösleges venni 25ös exc-t!
pénzkidobás ott van az MZ!
Make Model
MuZ ETZ 125
Year
1992
Engine
Air cooled, two stroke, single cylinder.
Capacity
123
Bore x Stroke 52 x 58 mm
Compression Ratio 10.0:1
Induction

Ignition / Starting

Max Power
10 hp @ 5800 rpm
Max Torque

Transmission / Drive
5 Speed / chain
Front Suspension

Rear Suspension

Front Brakes
Single disc
Rear Brakes
Drum
Front Tyre
2.75-18
Rear Tyre
3.25-16
Dry-Weight / Wet-weight
122 kg
Fuel Capacity
13 Litres
csak 125 EXC Endurorol van,és 97 es

Make Model
KTM 125 EXC Enduro
Year
1997
Engine
Single cylinder tow stroke.
Capacity
124.8
Bore x Stroke
Compression Ratio
Induction

Ignition / Starting

Max Power
11 hp @ 7500 rpm
Max Torque

Transmission / Drive
6 Speed / chain
Front Suspension
43mm Upside down forks and shock. 125mm wheel travel
Rear Suspension
Fully adjustable White Power, 240mm wheel travel
Front Brakes

Rear Brakes

Front Tyre

Rear Tyre
94.5 kg
Dry-Weight / Wet-weight
9 litres
Fuel Capacity
Egyébként Jónapot, erős nyakat!(továbbra is)

Supercity témához csak annyit, hogy supermoto eleve azért nem is lehetne, mert a supercity előbb volt, mint a supermoto fogalom
Azokban a régi motorkatalógusokban, amiben először benne volt, Citybike-nak hívták. (ÉÉÉÉrrti, supeee SZITI) Ilyen tesókái voltak még a 25-ös TDR, meg a Sting. Endurónak semmiképpen nem mondanám.