itt vok.
94-eshez van pda formátumban, de ugyanaz az egész,
gyerekek én dogozok, nem érek rá itt netezni na jó csak vicc vót a dogozás, csak ugy csinálok.
ma hoztam visza a ktm hungáriától a junior kupás gépeket, oszt most jön a alapos mosás, +a krosz kerekeket kell viszarakni, oszt ugy néz ki hogy eladó sorba kerülnek. zsir ki gépek.
biztos neki is ilyen van vagy kishapsit ő a guru jól szerel csak japánt ne bizz rá,mert baloldalra szereli vissza a berugókart csak vicc nem megsértődni
Szevasztok valaki tudna segiteni?A kawasakimon 100/90-19 felni és gumi van.Leszeretném cserélni 18 ra mert a haverén is olyan van és megy mint az álat szerintetek sokat számit?Faisst a te véleményedre várok mert te elég jó othon mozogsz benne ahogy látom.És még aszt szeretném kérdezni hogy a kawasaki hátsó agyát át e lehetne teni egy KTM 125cmm 1987 évjáratu 18-cas felnibe paszolni fog bele mert ha igen akor megvan oldva a probléma.Na köszi a választ.
Make Model
MuZ ETZ 125
Year
1992
Engine
Air cooled, two stroke, single cylinder.
Capacity
123
Bore x Stroke 52 x 58 mm
Compression Ratio 10.0:1
Induction
Ignition / Starting
Max Power
10 hp @ 5800 rpm
Max Torque
Transmission / Drive
5 Speed / chain
Front Suspension
Rear Suspension
Front Brakes
Single disc
Rear Brakes
Drum
Front Tyre
2.75-18
Rear Tyre
3.25-16
Dry-Weight / Wet-weight
122 kg
Fuel Capacity
13 Litres
Supercity témához csak annyit, hogy supermoto eleve azért nem is lehetne, mert a supercity előbb volt, mint a supermoto fogalom
Azokban a régi motorkatalógusokban, amiben először benne volt, Citybike-nak hívták. (ÉÉÉÉrrti, supeee SZITI) Ilyen tesókái voltak még a 25-ös TDR, meg a Sting. Endurónak semmiképpen nem mondanám.
A ducato adagoló remélem már rajta figyel a verdán, meg a 4-500Nm forgató....