köszi, így védőcucc nélkül elég izgi motorozni rájöttem hogy kell egy protektoring már volt egy kulcscsonttörésem mióta megvan a gép most fort össze de törötten is motoroztam vele gondolhatjátok nagyon flesh volt
Hy Gerle2, az a protektoring annyiért nagyon megéri, meg tudnál adni egy pontos internet címet???, mert az RMC oldalán nem találtam, köszi. jó motorozást mindenkinek, most fasza az idő
Én is ilyen prot-inget használok. Elötte egy UFO Skorpion-om volt.
Szinte nincs köztük különbség... Talán egy kicsit a műanyag részek kidolgozása szebb az UFO-nál.
Viszont a háló sokkal jobb minőségű az UFO esetében. Ami azt jelenti, hogy amikor veszed le magadról motorozás után ( mivel rád van tapadva ) óvatosan kell levenni, mert nekem a mandzsetta rész leszakadt erről a fajtáról.
Természetesen ettől eltekintve mindene jó.
Az én véleményem az, hogy a Polisport és UFO térdvédő között kb 3 recsegő a különség. Inkább UFO.
EZt a fajta csizmát én is néztem. Ennél pedig az a lényeg, hogy fel kell próbálni, mert csak akkor derül ki, hogy melyik a jó. Amúgy csízmát érdemes megnézni az Ebay.com-on. Van egy cég aki haza tudja hozatni.
Make Model
Yamaha WR 450F
Year
2003
Engine
liquid cooled, four stroke, single cylinder, DOHC, 5 titanium valve per cylinder.
Capacity
449
Bore x Stroke 95 x 63.4 mm
Compression Ratio 12.5:1
Induction
39mm Keihin FCR flat-slide throttle position sensor
Ignition / Starting
Digital CDI
Max Power
58 hp 42.3 kW @ 9000 rpm
Max Torque
49 Nm @ 7000 rpm
Transmission / Drive
5 Speed / chain
Front Suspension
46mm Kayaba inverted telescopic fork, compression and rebound damping adjustable, 300mm wheel travel
Rear Suspension
Fully adjustable Kayaba single shock, 315mm wheel travel, separate speed compression adjustment
Front Brakes
Single 250mm disc 4 piston caliper
Rear Brakes
Single 245mm disc 2-piston caliper
Front Tyre
80/100-21
Rear Tyre
110/100-18
Dry-Weight / Wet-weight
Fuel Capacity
Overview
Moto.it / Bike Point / Motociclismo / Dirt Rider / Motorcycle-USA Enduro Shootout
Manual 64.242.152.91/pub/manuals/2003-yamaha-WR450F-servicemanual.pd f
diff.ru:8000/Yamaha_WR450FR_2003_Service_Manual.zip
blackbears.ru/manual/files/Yamaha_WR450FR_2003_Service_Manu al.zip
Make Model
Aprilia RX 125R
Year
1992
Engine
Liquid cooled, single cylinder, two stroke
Capacity
125
Bore x Stroke 54 x 54.5 mm
Compression Ratio 12.5:1
Induction
34mm Dell"Orto carb
Ignition / Starting
- / kick
Max Power
- (rear tyre 31.0 hp @ 10800 rpm )
Max Torque
2.2 kg-m @ 10500 rpm
Transmission / Drive
6 Speed / chain
Front Suspension
Upside down fork
Rear Suspension
Swinging fork swingarm with single shock absorber
Front Brakes
Single 250mm disc
Rear Brakes
Single 220mm disc
Front Tyre
90/90-21
Rear Tyre
120/80-19
Dry-Weight / Wet-weight
105 kg / 122 kg
Fuel Capacity
11.5 kg
Consumption average
15.0 km/lit
Braking 60 - 0 / 100 - 0
14.3 m / 42.9 m
Standing ¼ Mile
14.9 sec / 127.0 kmh
Top Speed
128.0 kmh
kb. 500e Ft -ért milyen 4T mocit ajánlanál?
A VOR tipusú motorokhoz milyen az alkatrészellátás, vagy mennyire szerviigényesek...(2000 évj fölött) ?
Valami infó róluk?
Az RMC oldalán köv néven keressétek:
Szupercross protektoring
Cikkszám: 786-1143
Nettó ár: 20825 Ft
Bruttó ár: 24990 Ft
Összesen nettó: 20825 Ft
Összesen bruttó: 24990 Ft
Üdv
Mihu
Sajna nem tudom Mihu msn címét.
De ven egy jó mail címe:
amihucza@freemail.hu
Ezen a címen el tudsz érni.
Üdv
Mihu
Én is ilyen prot-inget használok. Elötte egy UFO Skorpion-om volt.
Szinte nincs köztük különbség... Talán egy kicsit a műanyag részek kidolgozása szebb az UFO-nál.
Viszont a háló sokkal jobb minőségű az UFO esetében. Ami azt jelenti, hogy amikor veszed le magadról motorozás után ( mivel rád van tapadva ) óvatosan kell levenni, mert nekem a mandzsetta rész leszakadt erről a fajtáról.
Természetesen ettől eltekintve mindene jó.
Az én véleményem az, hogy a Polisport és UFO térdvédő között kb 3 recsegő a különség. Inkább UFO.
EZt a fajta csizmát én is néztem. Ennél pedig az a lényeg, hogy fel kell próbálni, mert csak akkor derül ki, hogy melyik a jó. Amúgy csízmát érdemes megnézni az Ebay.com-on. Van egy cég aki haza tudja hozatni.
Üdv
Mihu
Yamaha WR 450F
Year
2003
Engine
liquid cooled, four stroke, single cylinder, DOHC, 5 titanium valve per cylinder.
Capacity
449
Bore x Stroke 95 x 63.4 mm
Compression Ratio 12.5:1
Induction
39mm Keihin FCR flat-slide throttle position sensor
Ignition / Starting
Digital CDI
Max Power
58 hp 42.3 kW @ 9000 rpm
Max Torque
49 Nm @ 7000 rpm
Transmission / Drive
5 Speed / chain
Front Suspension
46mm Kayaba inverted telescopic fork, compression and rebound damping adjustable, 300mm wheel travel
Rear Suspension
Fully adjustable Kayaba single shock, 315mm wheel travel, separate speed compression adjustment
Front Brakes
Single 250mm disc 4 piston caliper
Rear Brakes
Single 245mm disc 2-piston caliper
Front Tyre
80/100-21
Rear Tyre
110/100-18
Dry-Weight / Wet-weight
Fuel Capacity
Overview
Moto.it / Bike Point / Motociclismo / Dirt Rider / Motorcycle-USA Enduro Shootout
Manual 64.242.152.91/pub/manuals/2003-yamaha-WR450F-servicemanual.pd f
diff.ru:8000/Yamaha_WR450FR_2003_Service_Manual.zip
blackbears.ru/manual/files/Yamaha_WR450FR_2003_Service_Manu al.zip
Aprilia RX 125R
Year
1992
Engine
Liquid cooled, single cylinder, two stroke
Capacity
125
Bore x Stroke 54 x 54.5 mm
Compression Ratio 12.5:1
Induction
34mm Dell"Orto carb
Ignition / Starting
- / kick
Max Power
- (rear tyre 31.0 hp @ 10800 rpm )
Max Torque
2.2 kg-m @ 10500 rpm
Transmission / Drive
6 Speed / chain
Front Suspension
Upside down fork
Rear Suspension
Swinging fork swingarm with single shock absorber
Front Brakes
Single 250mm disc
Rear Brakes
Single 220mm disc
Front Tyre
90/90-21
Rear Tyre
120/80-19
Dry-Weight / Wet-weight
105 kg / 122 kg
Fuel Capacity
11.5 kg
Consumption average
15.0 km/lit
Braking 60 - 0 / 100 - 0
14.3 m / 42.9 m
Standing ¼ Mile
14.9 sec / 127.0 kmh
Top Speed
128.0 kmh