Sziasztok! ha érdekel valakit egy kis iránytűs-térképes terepi motoros ügyességis verseny, akkor:
Április 30-án Tájékozódási Trialmotoros teljesítménytúra
A túra helyszíne titkos, a depó pontos helye (a rajt és cél helyszíne) az esemény előtt három nappal kerül itt a főoldalon kihirdetésre. Nyilvános adat, hogy a depo Budapesttől nem lesz messzebb mint 50 kilóméter. Minden induló kap egy térképet, ami alapján, esetlegesen iránytű segítségével kell megtalálni az ellenőrzőpontokat. Minden induló indulási sorszámot húz, majd öt percenként rajtolnak.
A teljesítményeket a megtett idő alapján értékeljük.
bővebb infó: http://www.trialmotor.hu/ftopict-47.html
Mr2t
néha kurvanagy faszságokat tudsz kérdezni.
már egy párszor mondtam hogy csak a tartozás miatt adtam el, nem azért mert 4T
nem tom mi a fasznak ugadsz egy rosz szót nem szoltam a 2t re, én is imádom őket, jelenleg 3 db áll a műhelyben.
amint tehetem egy rc250 re befogok én is nevezni.
meg mellete egy 4t 510 es husky ra.
A cimborám meg én is már rég óta figyelemmel követjük az erzbergi eseményeket és szívesen mennénk is egyszer, de még nem tudni hogy mikor fog sikerülni ez az álom.Mindenesetre az egyik ilyen álom már beteljesült mert eljutottunk a 2005-ös six-days-re amit szlovákiában rendeztek.Varga ákoséktól 10 méterre tudtunk lecuccolni a lakokocsinkkal.Mondhatom nagy élmény volt az egész!
nem tudom neked hogy volt a husky-don....de a szinter kuplung hidegen csuszik....ez normális...
nekem is csuszik pedig rendesen kiemel....
illetve... én tavaly raktam uj dugot..az enyémbe (meg mindenből ujat az egész motor uj minden)..
JE kovácsolt dugo s volt olajlehúzó.....!!! hogyne let volna...
38 LE..vel???????
Április 30-án Tájékozódási Trialmotoros teljesítménytúra
A túra helyszíne titkos, a depó pontos helye (a rajt és cél helyszíne) az esemény előtt három nappal kerül itt a főoldalon kihirdetésre. Nyilvános adat, hogy a depo Budapesttől nem lesz messzebb mint 50 kilóméter. Minden induló kap egy térképet, ami alapján, esetlegesen iránytű segítségével kell megtalálni az ellenőrzőpontokat. Minden induló indulási sorszámot húz, majd öt percenként rajtolnak.
A teljesítményeket a megtett idő alapján értékeljük.
bővebb infó: http://www.trialmotor.hu/ftopict-47.html
néha kurvanagy faszságokat tudsz kérdezni.
már egy párszor mondtam hogy csak a tartozás miatt adtam el, nem azért mert 4T
nem tom mi a fasznak ugadsz egy rosz szót nem szoltam a 2t re, én is imádom őket, jelenleg 3 db áll a műhelyben.
amint tehetem egy rc250 re befogok én is nevezni.
meg mellete egy 4t 510 es husky ra.
Ide nem akar valaki kimenni idén? Nekem tervben van a dolog.
---egy kérdés... 38 LE...-MIT CSINÁLJAK?????????????????
most komolyan...
veszek egy biciglit és teszek rá egy dongot (segédmotor)
nem tudom neked hogy volt a husky-don....de a szinter kuplung hidegen csuszik....ez normális...
nekem is csuszik pedig rendesen kiemel....
illetve... én tavaly raktam uj dugot..az enyémbe (meg mindenből ujat az egész motor uj minden)..
JE kovácsolt dugo s volt olajlehúzó.....!!! hogyne let volna...
Zsemberihez...????---KTM...csak nehogy otragadj....
....egykerék:::
illet ve halotatok a husky...quad-ról.... Zuppin csináltatta....disznó
38-as karbi gyarilag,full ghangolt kipuff asszem FMF gyárilag!!!!
ha végem van attol a mocitol 38 lo és rendszámos is lehet 48-as USD telok!!!
és csak 97 kg komplett krossz gumival !!!!!!!!!!
ára 1,200000 Ft szép gép nagyon megy.
kone mennem aludni,szegény ember iskolába jár nem tudja megvenni az eszet............
csak valakik sokat ittak a hétvégén vagy csak egyszeruen buták...
nem célzok senkire,ne sértodjon meg senki mert sokan vagytok.
kb lessz egy krossz verzio 500-as 92-es.
1.miert adtad el,ha nem veszel motort?kellett hazra?
fuj te gusztustalan...szelepek egy motorban,fuj...