hali...mi a véleményetek az amerikából behozott motorokról? Ha jól számolom akkor elég olcsók lennének....konkrétan a ktm-re gondolok.
http://www.ktminfo.com/ktm.asp?p=38&s=5&h=2&o=2&t=6
a honda africa twin.....nagyon dicsérik a turázok....szeret utazni álitolag...
vagy bmw 1100 gs szintén elismert...
de a dr800 is jó.......
ezek a kilencvenes évek közepe vége....nem tul drága turamotorjai ha ettöl ujabbat és jobbat akarsz bejjeb kell nyulnod a zsebedbe...
suzuki dl
vagy ot a zzr ... ezek a turagépek vagy naked bike-ok esetleg sportturagépek....
hát igen ell kell döntened pontosan mennyi a lé....meg hogy milyen a stilus....mert ha tartos kétszemély valami nagyobb dög a nyerö mert kényelmes de ha egyedül akkor sportosab disznóbb gép ...nem tudom
probáld meg eldönteni ha tudok valamiben szivesen segítek...
Már lebeszéltem róla magam, mert hát az a 45-46 ló nem egy nagy szám... a 350-es Husqvarnák már 40 paci felett vannak...
Valójában nem is igazán szerettem volna endurot, csak hát ez most jó áron volt. 95-ös, rendszámosan, 350 ezer, állítólag csak túrázásra használt, utcai gumikkal. És nekem is sokáig volt endurom, és hát azért szerettem a gépet.
Sajnos nekem valami jó nagy motor kéne, állandó kétszemélyezésre. Az enduro erre nem igazán alkalmas. Egy nagy naked kell.
Zéééé látom unatkoztál.....de elfelejtedted hogy ...
-"Előre mondom, hogy abszolút nem terepre kellene a gép, hanem utcára, túrákra. Próbált már valaki ilyen mocit?"
arrol nem is beszélve hogy egy 95-ös dr 650 venes röl kérdezet....ami már joval könnyebb mint a lacié...
amugy ha jól emlékszem a miminek volt az a kokány dr 650 es-e emi nem is ment oly rosszúll
amugy szerintem nem lehet olyan rossz utcára turázgatni annak ellenére hogy soha nem vennék...akkor inkább valami supemotora sporolnék.....
de most jut eszembe neked van 95 ös motorkatalógusod...abba megnézhetnéd a pontos adatait,,,,,,.
de szerintem is 44LE és 160kg közt lehet...
aszt mondják amugy hogy hosszab turákhoz kicsi a tankja...??meg nem túl kényelmes.....
-ez pedig lényeges szempont ha utcán turázik az ember........
Persze, a 125-ös 2T-ben mindenki ugrik, hogy segítsen, de a DR650-ről bezzeg mindenki halgat...
Hát ha még érdekel én mesélhetek neked a DR-ről! Meg esetleg küldhetek neked magánba/ha nyomsz valami e-mailt/ néhány használt DR tesztet amik a motorkatalogusban megjelentek /pl.hosszú élet a rozsdával címűt/ ott nem járnak túl messze az igazságtól rendesen fikázzák őket !/jó ez csak vicc/!!!Van hozzá komoly service könyvem is.
Nekem személyesen nem volt /ilyenkor látom szeret az Isten/ de szereltem sokat belőlük. Most is van 1 barátomnak és néha jön velünk endúrózni/óvatosan/. Nemrég mérgesítettünk rajta 18-as hátsókerék, crossgumik, kipufogócsere, beállítások plussz egy kicsit ránéztünk a telókra meg az áttételeket cseréltük igaz ez 600-as DR/majdnem egykutya/ha minden nyitva max.45 paci, de jó állapotú/nem is rozsdásodik neki mint a többi DR ez lehet gyári hiba is/ és így megcsinálva már elmegy picit a terepen. Nem a tartóssága a gyenge pontja! Ha nagyon tudsz motorozni és neki mersz menni dolgoknak gyorsan,meg ha könnyű vagy az segít a DR-nek de így is csak kirándulógép sajnos! De ami a legnagyobb probléma/sok hátránya közül/ és nem tudunk előrelépni miatta a nagyon nagy súlya. /kurva nehéz a ló/ olyan 160 kg környékén van. Haverom sem meri teletankolni mert akkor sérvet kap pedig izmos csávó civilben kovács, lehet ezért szereti a DR-t mert olyan mint a150 kg-os kovácsüllő csak nehezebb. Jól beállítva könnyen beindul/az övé//lehet véletlen/1986-tól már vissza se rúg,keveset fogyaszt könnyebb terepre jó lett/így átalakítva/aszfaltra nem használja a srác de130- 140 közé megy simán még ezzel az áttétellel is. Jó állapota ellenére az olajat kajálgatja nem füstölög kéken, nem folyik belőle de eszi ha mondom! Motorozásonként agresszív/6-8 óra terep/1-2dl között tuti iszik olajból! Ja léghűtéses és ezért este a blokkja még világítani is tud! Belül nem tudom mi lehet,de a külsejéről simán meggyújtod a cigidet! Én csak színesfémnek hívom de amíg nincs az embernek sok-sok lecsója igazi "csúcsragadozó" endúróra /KTM 525 EXC, HUSABERG FE 550e , HUSQVARNA TE 510 / 2 ütemből király még a GAS GAS EC 300 /sorrend nagyon fontos,nemcsak minőségükben árukban is tükröződik,no meg a dobogós helyezésekben!!!!!!/addig el lehet kirándulgatni más vasakkal is aztán ha később lesz lé a jót már könnyű megszokni/saját tapasztalat/!!!250-350eFT között már "szép és jó" DR-ekhez lehet hozzájutni persze rendszám nélkül hobby célra! Ha valami konkrét kérdés van kérdezzél bátran ha tudok válaszolok!
hali...hát csidi ha úgynézed a drz...vagyis pontosabban az sm is 40le és megy rendesen...tuti le van folytva ez is...de tuti bírja a terepet...http://www.bikepics.com/honda/xr400/..csak attól függ mi az a nagyon olcsó?
sziasztok..véleményeteket szeretném kérni xr400-as hondával kapcsolatban. hogy birja a terepet? nem kevés a 37 le? ha van valakinek irjon! nekem csak erősseb motorjaim voltak. de ez igen jó áron lenne. elöre is köszi.
szia
3 évig volt tsr em, hajtottam mint állat 50-50% ban város és erdő.
a város alatt nem csak a sima aszfalt utat értem hanem játszóterek tömkelege, ugratgattam vele, gumit füstöltem, 1 kerekeztem, és birta. mikor eladtam akkor érett meg a motorja a felujitásra, adig hozzá se nyultam. én meg voltam naon elégedve vele, a dt-től mindenféle szemszögből jobb, futómű fékek, üléspozició, és szerintem kinézetre is dögösebb.
az rx erősebb tőle, meg az már forditott telos, de viszont hamarabb szétmegy.
pont most csinálok egy 160 as pollini rx et, szerintem egy honapon bellül kész lesz, majd beszámolok hogy mien, de ha nekem kéne választanom akkor bizt hogy a tsr.
SAFEE
nem tudok érdemlegeset mondani a dr650 ről.
nem mentem még vele. azt tudom dög nehéz és ebből következtetve nem is nagyon szedheti a lábát. persze a városi közlekedésre nem lehet rossz, de én még erdőzni se mennék ki vele, mert ha annak a 140-150 kilonak megindul a hátulja nincs ember aki megfogja.
szerintem menj el probáld ki és kiderül.
Hello! 125ccm-ben 350 ezer HUF körül milyen megbízható, papíros gépet ajánlotok. Terepen ritkán mennék, néha felmennénk a hegyekbe, de inkább városban gyűrném. mi a véleményetek a KTM Gs 125, EXc 125-ről?
Ja és ha ilyen gépet veszek vásárlásnál mire kell odafigyelni?
Csátok !!!!A hétvégén tudtam meg hogy Pécsen kaptak 400dr-z t az anti bikesok. Amúgy voltatok motorozni hétvégén?Én igen.De az a baj hogy bAJÓTNÁL MÁR Nivával várnak minket a "haverok".De 1 hónap múlva meg lessz az Yz
http://www.ktminfo.com/ktm.asp?p=38&s=5&h=2&o=2&t=6
Motorrevüben egy szerelő nyilatkozott, hogy 100eKm-el vittek hozzá DR-Z-t szervizelni bontatlan blokkal.
beteg vagy?
a honda africa twin.....nagyon dicsérik a turázok....szeret utazni álitolag...
vagy bmw 1100 gs szintén elismert...
de a dr800 is jó.......
ezek a kilencvenes évek közepe vége....nem tul drága turamotorjai ha ettöl ujabbat és jobbat akarsz bejjeb kell nyulnod a zsebedbe...
suzuki dl
vagy ot a zzr ... ezek a turagépek vagy naked bike-ok esetleg sportturagépek....
hát igen ell kell döntened pontosan mennyi a lé....meg hogy milyen a stilus....mert ha tartos kétszemély valami nagyobb dög a nyerö mert kényelmes de ha egyedül akkor sportosab disznóbb gép ...nem tudom
probáld meg eldönteni ha tudok valamiben szivesen segítek...
Már lebeszéltem róla magam, mert hát az a 45-46 ló nem egy nagy szám... a 350-es Husqvarnák már 40 paci felett vannak...
Valójában nem is igazán szerettem volna endurot, csak hát ez most jó áron volt. 95-ös, rendszámosan, 350 ezer, állítólag csak túrázásra használt, utcai gumikkal. És nekem is sokáig volt endurom, és hát azért szerettem a gépet.
Sajnos nekem valami jó nagy motor kéne, állandó kétszemélyezésre. Az enduro erre nem igazán alkalmas. Egy nagy naked kell.
Zéééé látom unatkoztál.....de elfelejtedted hogy ...
-"Előre mondom, hogy abszolút nem terepre kellene a gép, hanem utcára, túrákra. Próbált már valaki ilyen mocit?"
arrol nem is beszélve hogy egy 95-ös dr 650 venes röl kérdezet....ami már joval könnyebb mint a lacié...
amugy ha jól emlékszem a miminek volt az a kokány dr 650 es-e emi nem is ment oly rosszúll
amugy szerintem nem lehet olyan rossz utcára turázgatni annak ellenére hogy soha nem vennék...akkor inkább valami supemotora sporolnék.....
de most jut eszembe neked van 95 ös motorkatalógusod...abba megnézhetnéd a pontos adatait,,,,,,.
de szerintem is 44LE és 160kg közt lehet...
aszt mondják amugy hogy hosszab turákhoz kicsi a tankja...??meg nem túl kényelmes.....
-ez pedig lényeges szempont ha utcán turázik az ember........
..-van még ami hasonló kalibeer...
-dr 800s
-xtz 660
-tt 600r
-klr 650
-kle 500
-dominator
-africa twin
....
jó motorozást.................................
mi a véleményetek a KTM 250 SXF ről?? fontos
Persze, a 125-ös 2T-ben mindenki ugrik, hogy segítsen, de a DR650-ről bezzeg mindenki halgat...
Hát ha még érdekel én mesélhetek neked a DR-ről! Meg esetleg küldhetek neked magánba/ha nyomsz valami e-mailt/ néhány használt DR tesztet amik a motorkatalogusban megjelentek /pl.hosszú élet a rozsdával címűt/ ott nem járnak túl messze az igazságtól rendesen fikázzák őket !/jó ez csak vicc/!!!Van hozzá komoly service könyvem is.
Nekem személyesen nem volt /ilyenkor látom szeret az Isten/ de szereltem sokat belőlük. Most is van 1 barátomnak és néha jön velünk endúrózni/óvatosan/. Nemrég mérgesítettünk rajta 18-as hátsókerék, crossgumik, kipufogócsere, beállítások plussz egy kicsit ránéztünk a telókra meg az áttételeket cseréltük igaz ez 600-as DR/majdnem egykutya/ha minden nyitva max.45 paci, de jó állapotú/nem is rozsdásodik neki mint a többi DR ez lehet gyári hiba is/ és így megcsinálva már elmegy picit a terepen. Nem a tartóssága a gyenge pontja! Ha nagyon tudsz motorozni és neki mersz menni dolgoknak gyorsan,meg ha könnyű vagy az segít a DR-nek de így is csak kirándulógép sajnos! De ami a legnagyobb probléma/sok hátránya közül/ és nem tudunk előrelépni miatta a nagyon nagy súlya. /kurva nehéz a ló/ olyan 160 kg környékén van. Haverom sem meri teletankolni mert akkor sérvet kap pedig izmos csávó civilben kovács, lehet ezért szereti a DR-t mert olyan mint a150 kg-os kovácsüllő csak nehezebb. Jól beállítva könnyen beindul/az övé//lehet véletlen/1986-tól már vissza se rúg,keveset fogyaszt könnyebb terepre jó lett/így átalakítva/aszfaltra nem használja a srác de130- 140 közé megy simán még ezzel az áttétellel is. Jó állapota ellenére az olajat kajálgatja nem füstölög kéken, nem folyik belőle de eszi ha mondom! Motorozásonként agresszív/6-8 óra terep/1-2dl között tuti iszik olajból! Ja léghűtéses és ezért este a blokkja még világítani is tud! Belül nem tudom mi lehet,de a külsejéről simán meggyújtod a cigidet! Én csak színesfémnek hívom de amíg nincs az embernek sok-sok lecsója igazi "csúcsragadozó" endúróra /KTM 525 EXC, HUSABERG FE 550e , HUSQVARNA TE 510 / 2 ütemből király még a GAS GAS EC 300 /sorrend nagyon fontos,nemcsak minőségükben árukban is tükröződik,no meg a dobogós helyezésekben!!!!!!/addig el lehet kirándulgatni más vasakkal is aztán ha később lesz lé a jót már könnyű megszokni/saját tapasztalat/!!!250-350eFT között már "szép és jó" DR-ekhez lehet hozzájutni persze rendszám nélkül hobby célra! Ha valami konkrét kérdés van kérdezzél bátran ha tudok válaszolok!
3 évig volt tsr em, hajtottam mint állat 50-50% ban város és erdő.
a város alatt nem csak a sima aszfalt utat értem hanem játszóterek tömkelege, ugratgattam vele, gumit füstöltem, 1 kerekeztem, és birta. mikor eladtam akkor érett meg a motorja a felujitásra, adig hozzá se nyultam. én meg voltam naon elégedve vele, a dt-től mindenféle szemszögből jobb, futómű fékek, üléspozició, és szerintem kinézetre is dögösebb.
az rx erősebb tőle, meg az már forditott telos, de viszont hamarabb szétmegy.
pont most csinálok egy 160 as pollini rx et, szerintem egy honapon bellül kész lesz, majd beszámolok hogy mien, de ha nekem kéne választanom akkor bizt hogy a tsr.
SAFEE
nem tudok érdemlegeset mondani a dr650 ről.
nem mentem még vele. azt tudom dög nehéz és ebből következtetve nem is nagyon szedheti a lábát. persze a városi közlekedésre nem lehet rossz, de én még erdőzni se mennék ki vele, mert ha annak a 140-150 kilonak megindul a hátulja nincs ember aki megfogja.
szerintem menj el probáld ki és kiderül.
inkább vmi japó gép.
kdx, dt, tsr, mtx
Ja és ha ilyen gépet veszek vásárlásnál mire kell odafigyelni?