Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeretném megkérdezni, hogy:
általánosságban mi a véleményetek a Suzuki DR 650R-ről? Találtam egyet jó áron, "95-ös a gép. Eredetileg valami nagyobb nakedet szerettem volna, de hát sokáig volt endurom, kényelmes volt, szerettem, stb... stb... szal nemtom...

Előre mondom, hogy abszolút nem terepre kellene a gép, hanem utcára, túrákra. Próbált már valaki ilyen mocit?
-


kiszopják a faszt....köcsögökkkkkkk


MIÉRT NEM HAGYNAK BÉKÉN MINKET???????????????????????????


ez amugy is nonszensz...ök motorozhatnak az erdőbe,,.,,,,meg autózhatnak ...lophatnak fát vadat....mindent.......

elmenek a picsába.....amugymeg hiába jön dr-z 400 zal ....jöhet repülővel is leszarom enngem utol nem ér...ha meg mégis meg kell álnom...az meg az ő baja......lesz

nem,nem a nyelvtani "hibaval" volt gondom,hanem,hogy hogyan lehet erre kikepezni.
Elkepzelem,ahogy az oran ott ul a kicsi erdesz,a tarsa eljatsza a "vadorzo" szerepet...a tanar meg iranyitja az egeszet...
Sorry akkor képezni talán!!!!
ezt kulon fejleszteni kellett?
hát nem tudom elégé gáz lenne ha 400dr-z vel jönne a zsernák az erdőbe utánam.Bajóton szerencsére csak Simóval (schwarbli) járkálnak.Még szerencse.és azt nem hallottátok hogy a télen kiképeztek/fejleztettek ki olyan erdészeket vagy miket akiknek olyan engedélyük van hogy addig ott tartanak maguknál amíg nem jönnek ki a rendőrök?!
jó szöveg, de az télleg igaz h mostmár egyre több rendörségnek van drz e és ltz je???
én is halottam ijet de nem szeretnék találkozni velük
ez a haver gépe
nekem per pill nincs de hamarosan jön egy 250 4T
nagyon jó a gondolat meneted a pirosnál én is ilyeneken töröm az agyam a sport motoros a legjobb DONOR . fiatal,egészséges,erős szervezet. és agyhalott (az esetek 80%-ba saját hibáján kivűl)
két üteműn nics dekompreszor.....

cr 500 nehéz berugni de nem lehetettlen....át kel forgatni a fötengelyt az ideális pozicioba és dur...ha persze jóóó a gyujtás (ez lényeg)....a husky-kon van automata dekompreszor....
de tényleg fölösleges ...ott is arra jó hogy a főtengelyt jó helyre állitsd....

amugy rugdostam mér cr500-at

meg kell szokni ...pl ha az enyémen nem állítom ideális helyre a dolgokat olyan minta ha a betont rugdosnámm....... egy milit se mozdol

amugy ami nem öl meg az megerősít mondáa mondást ugyhogy csak kitartásssss....
haverom irta az egyik forumba ahol irogatunk több enduros és sm es.
de ha belegondolsz akkor teljesen igaza van.
jó elismerem azért anyi hátránya van az enduronak hogy ha elkap a gépszijj és nekiálsz aszfalton enduroval akkor vayg kurvanagyot zakozol (lásd én)
vagy egy nap alatt megzabáltatod az első hátsó gumit.
Akkor biztos a technikámon kell még fejlesztenem.
Endúrós vs. supermotó-s. Jó duma. Főleg a vége igaz.
jarod
volt dekompresszor, a manuális az automata a husky kon nincsen.
de azt is hozzá kell tenem hogy egy ilyen gépet dekompreszorral képtelenség beinditani mivel anyira elengedi a kompresziot.
az arra volt jó, hogy ha lefulladtál, vayg ha sokat állt a moci, akkor kiszelőztetted vele a hengert és akkor könyebben indult.

a berugásra visszatérve
haverom 620 as ktm je, olyan volt hogy a holtpontnál ráálhattam a berugokarra akkor se fordult át.
ott kellet dekompresszoral ép hogy átforditani a holtponton, és onan kellet egy bikát rárugni, ésmár járt is a gép.
Veszprémből hazafele jövet
a következő összehasonlítás fogalmazódott meg
az agyamban arról, hogy hogyan látom endúrós
szemmel a két "rokon" műfajt, amit képviselünk:

endúrós vs. supermotó-s

-ha esik az eső, a supermotos nem motorozik,
mert csúszik a slick gumi - az endurós örül,
hogy nem porzik az út és indul motorozni.

-ha nagyon süt a nap, akkor a supermotos megőrül
a piros lámpánál, mert az aszfalt 80fokos, forr
a víz, a slickgumi meg olvad és gyorsan kopik -
az endurós örül, hogy "ma talán nem lesz sáros
a motor" (na mondjuk úgyis az lesz) és indul
motorozni.

-ha útépítés van, a supermotos anyázik, mikor
előzi a Kamazt, mert potyog a nyakába róla a
forró aszfalt, mikor mellette van, akkor meg
azért, mert pont lenyelte azt a kékes-feketés
füstöt, ami a kipufogójából kijött - az endurós
szemügyreveszi és megállapítja, hogy milyen jó
földkupacokat hordtak össze az út szélére és
addíg motorozik rajtuk, amíg el nem zavarják
a munkások.

-ha a supermotos elesik, akkor pont abba a
tömött buszmegállóba csúszik be, ahol kinézte
magának azt a két csajt, akik kedvéért
egykerekezni próbált, a másik eset, hogy
integetni próbál nekik, de pont akkor szitál
be a kormány (ugye, Pumpa??:-)) Ezek után
megrendeli a Magura kuplungfőhengert, a Tomaselli kormányt, kipufogót, váltókart, a biztonság kedvéért bukógombákat legközelebbre, és amíg a kórházban fekszik, elviteti a Promotoba, hogy rakják össze! - az endurós felemeli a motort, lekotorja a kuplungkarról és a lábtartóról a földet és jót röhög, hogy milyen hosszú szántást csinált a friss gyepbe.

-ha razzia van, az összes motorost megállítják,
beleértve a supermotost is, akinél hát ugye nem
mindíg van izzókészlet meg eü csomag, merthát
azért vett titán felnit is, hogy 15 grammal
könnyebb legyen a motor - az endurós örül, hogy
végre talán most találkozhat a DRZ-s, vagy a
qvad-os rendőrökkel, hátha megkergetik őt is
egy kicsit...
Nem az a baj, hogy nem rúgok elég nagyot, mert crosscsizmában elsőre indul, hanem az, hogyha sportcipőben próbálom, megfájdúl a talpam. A motor eggyáltalán nem rug vissza. De lehet hogy csak szoknom kell.

Kishapsi: a Husqvarna-don nem volt dekompresszor?
max eltorod,masra nem jo

nem tudsz akkorát rárugni biztos.
álj föl egy létrára és ugorj rá a berugokarra.
nekem nem is a visszarugassal van a baj,mert nem rug vissza olyan veszesen,cska nem indul be. :)
Irhatnal emailt is!
mr2utem@freemail.hu
terepen hasznalod,orult!
Beinditasaval most ugy allok,hogy nem tudom! szet kell majd szedni... :(
amikor megvettuk az elejen meg bent a berugas...speed vekony talpu csizmaval en is olyan 4-5-ot...es utana 1 het pihi a labamnak...de osszel mar nagyon nehezen ment valamiert.
Felni?90 volt asszem a ketto.
rugjal be CR 500-ast.
simán

.....amugy elöször rugdostam ám én is a te610-esemet...nem is keveset de most papucsba elsöre...


de tudod mit volt nehéz berugni az őreg xr600 ast...huu
igazad van husky
a másik meg hogy, rugjál rá egy 600 as 4T
törött talpcsontal edzőcipőben jöttem haz a suliból a husky val.
és be tudtam rugni.
....srácok...


Ne már tudom.... milyen egy 500 as cr-t rugdosni de nem a világ vége.... nem tudom mért mondjátok de ha papucsba rugdosok akkor is rárugok ha kell huszat...is csizmába zázat is egy kicsit lehet viszarug de nem olyan gáz.......(gyerekkoromba mezitább futkostam a köveken.. )

de amugy minden motornak megvan a trükje csak rá kel jönni ....
annyi,ok mashol merik asszem mint a japcsik.
Mr2ütem hogy állsz a motor beindításával(CR)? Én amikor nem crosscsizmával rúgom, kb négyet bírok. Utána úgy megfájdúl a talpam, hogy ha addig nem indult, utána nem sok esélyem van.
Mennyiért vetted a supermoto felniket? Biztos iszonyat vele aszfalton.