ITT NEM a futóművel meg a technikával van a gond... hanem az hogy ugye nagy volt a sár.... pár fasz meg azzal szórakozott hogy szétkurja a pályát a szar qvadjaikkal... egész du azt kanyart próbálgattam hogy hol lenne ideális... de egyszerűen nicsn olyan hely ahol nem dobja úgy meg a seggét hogy képtelenség egyenesen rámenni az asztalra
Hát ja. A rugózás beállítása az egyik legfontosabb dolog.ha gyors akarsz lenni,egy jó futómű és fék többet számít mint egy erős motor.
Úgyhogy jó állítgatást.
Ja és nem feltétlenül kell a pályán alakítani ha nem találod a nyomokat.A rumplis pálya mindenkinek rumplis Ez az MX
a frissen állított hátsó telóm is nagon frisss... még szoknom kell egy kicsit... meg a pályán is végzek egy ásóval meg egy lapáttal néhány javítást mert az nem pálya hog ya kanyr végén úgy megdobja párluk a motor hátulját hogy nem tudok normálisan nekimenni az elugrónak.
Nem muzsikál rosszul.Csak egy kicsit még nyersek a rugóstagjai.De nagyon állat egy jószág.Van benne erőtartalék
Majd igyekszem kattintgatni motorozás közben!
sajna hétvégére már nem ...... de most már nem is erőlködtem vele.............bizonyos más okok miatt ez a project már lehet nem is az én égiszem alatt fog befejeződni ezt jólmegaszondtam mi?
Úgyhogy jó állítgatást.
Ja és nem feltétlenül kell a pályán alakítani ha nem találod a nyomokat.A rumplis pálya mindenkinek rumplis
Majd igyekszem kattintgatni motorozás közben!
95% HOGY IGEN