thx szecsu... a gyűtást magyaráztam a csávónak mert nekem is hasonló volt.... de a sok speed es fasz lebaszta a fejem hogy nem értek hozzá
csakhát nemtudom kinek van crossmotorja ( ez a faszoknak szólt)
Helló
Az a szenzor amiről beszélsz az un."gázállás figyelő".A szerepe az hogy a különböző gázállásokhoz igazítja a gyújtástérképet.Azaz a gyújtáshoz van köze,nem a karburáláshoz.Az hogy középtartományban nem megy rendesen,elég sok mindentől lehet.Elősször próbáljátok hozzálőni a hideghez,adjatok neki több bengát a súbertűvel,vagy vegyetek el egy kevés levegőt.Ha jobb lesz,ne felejtsétek kivenni és megnézni a gyertyát,hogy nem túl fehér-e.
zéééé! egy haveromnak van egy 2000 es évjáratú 125 ös kx e. a tünetek ezek:
"Olyan gondom van a KX-el hogy elektronikus rásegítö van a karbiban hogy a hirtelen ráhúzott gáznál a legideálisabban jusson kajához és valszeg ez beszart mert a középsö tartományban torpan a motor,de csak középen,ha ki van forgatva akkor észvesztö.Kérdésem volt e már vkinek ilyen gondja és mennyi pénzt készítsek szerintetek."
kiváncsi vagyok mit mondasz... van ötletem... de sztem nem csak ezzel lehet a gáz
hály!
evenx azt írd bele a motorlexiconodba, hogy 250-es japán crossgépek általában /talán kívétel nélkül/
a hátsó tárcsa 88-ban
fodított teló 89-ben
honda esetében 88-92ig hpp powerszelep eddig volt piros a tankja ......92-től fehér tank, crv -szelep nem tudom meddig kb..2000 környékéig /de utánanézek/ utána rc powerszelep(elektromotoros bowdenes) lett .......napjainkig
aluváz 97 es modellen (125-ben egy év késés)
2000-től fekete tank ...elsőre ennyi juttott eszembe .............
talán egyszer volt , hogy a huszonötösbe hamarabb rakott a honda valamit asszem a fordított telót ...de ennek is utánanézek
csakhát nemtudom kinek van crossmotorja