ja de csak egy "kicsit"
amióta ecsetelték nekem hogy mennyibe kerülnek a generálok a 4t nél..azóta nem akarok rmz450et..
20óránként hengerfej general,40óránként full generál...400nál kezdődik egy ilyennek az ára...
Én biztos megköszöntem volna régi gazdinak asszem úgy hirdette hogy teljesen kifogástalan meg is akartam nézni de elmaradt "mégjó"szerintem ne reklámozd hogy hüvelyes.
inkább 1 szezon az a 2 év
ja és tóth ádám a mostani motomixben ezt irja
"most nem mondom el ujra hogy a 2ütem miért jobb mint a 4,már ugy is mindenki tudja"
még jó h nem 4T gépeink vannak, nem azért mert nemjo hanem mert többet kell rá költeni de ha 1x megcsinálják rendesen és oda van rá figyelva akokr az 2 év legalább
Én is panaszkodhatok?
Már 140-be van a főtengelygenerál, meg a váltójavítás, meg kihajtástengely csere + léptető villák, és még csak kész sincs, aztán meg 12e a tömítésszett. Csapágyakról nem is beszélve
amióta ecsetelték nekem hogy mennyibe kerülnek a generálok a 4t nél..azóta nem akarok rmz450et..
20óránként hengerfej general,40óránként full generál...400nál kezdődik egy ilyennek az ára...
de ezt télelg tudja mindenki szerintem
ja és tóth ádám a mostani motomixben ezt irja
"most nem mondom el ujra hogy a 2ütem miért jobb mint a 4,már ugy is mindenki tudja"
Már 140-be van a főtengelygenerál, meg a váltójavítás, meg kihajtástengely csere + léptető villák, és még csak kész sincs, aztán meg 12e a tömítésszett. Csapágyakról nem is beszélve