Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem nagy a pálya... meg 3-4 óráig nem folyamatosan megyek. mellesleg nem alapjáraton. ha folyamatosan mennék 1 óra alatt elfogyna...
SKACOK én is toltam már a DT egy gyűrű törés miatt. kb háromnegyed órát. Mostmár haverrral ha motorozok akkor kötél van nálam (már kellet kb 10 kmt húztak).
Velem volt már olyan (bár gondolom itt már sok mindenkivel)hogy a cross pályáról toltam haza ami tőünk mocival 5 perc de az a gáz hogy tolni hegynek fellfele kelett!!!! Mire hazaértem aszthittem beszarok kb.25-35 perc!!!!!!!!!
4t ben több az alkatrész..ezé előbb is meghibásodik mint egy 2t
3-4 óra alatt 3,5 liter??????????????????????
mivan bazz alapjáraton mész???
vagy viszel magaddal benyát.... vagy igen 4t gép kell... ez a 125 ös inkább pályamoci...
hamár a fogyasztásnál tartunk az én 50-es derbim képes megenni terepen 100-on 8-10l-ert
...és mielőtt bárki kérdezné, nem lukas semmi sehol
Ez a fogyasztás ennél a tankméretnél gáz!
Én nem csak ugratásra meg crossozásra használnám,hanem jó kis erdei csapatásokra meg erdei túrákra a susnyásban.
És gondolom üzemanyag szintjelző meg nincs rajta és az elég gáz ha a várostól kb 50km-re elfogy a benya valami nyüves erdő közepén.
Bár ennyi erővel a motor is megadhatja magát egy ilyen hosszabb túra során(ezért szerettem volna 4t-s az talán üzembiztosabb)!
jó de ez crossmotor... örülj hogy csak annyit eszik. nekem a cr 95 ös 3-4 óra alatt beszippant 3,5 litert...
de azé nem küldöm még úgy mint egy versenyző
DE ELJÖN ANNAK IS AZ IDEJE
írtam is a hszben hogy a nicasilossal nem kell baszakodni. 1 óra finomkodás a biztonság kedvéért aztán nyél
Hát az a 6-7 liter elég sok....
Fater BMW mocija se eszik sokkal többet!
kb 7 literes lehet atankja...
6-7 et biztos megeszik
Köszi szépen a válaszokat!
Még annyi lenne a kérdésem,hogy kb hány litert eszik?
Végülis nem számit a fogyasztás mert nem én tankolnám hanem fater csak érdekelne,hogy kb mennyit eszik és,hogy hány literes a tankja?
na itt is van!
w2.bikepics.com/pics/2006/12/2...
megy ez mint a barom!
télleg most látom hogy sxs....
egy két dologba különbözik mint az sx...
régebben raktam be sxs 125 telsesítmény görbét is
na szóval én ezt venném....erősebb mint egy 250 4t..és olcsóbb is a fenttartása....
680-690re le kéne alkudni
hello
serintem nem rossz az ár ha nem akarsz mindenképp ilyet nézd meg ezt :motor.hu honda125 2001évj
ismerem a motort az úgy van ahogy oda van írva talán az ára kevesebb lehet
ez erősebb mint egy 250 4t
nem akarok hülyeséget mondani, 37-40....
nem sokkal gyengébb a 250es 4T-től ha gyengébb....csak más ford. szám tartoményba kell tartani...
Na lemondtam a 250-es 4t-s ktm-ről.....
Egy ilyet néztem ki helyette,szerintetek ez reális ár érte?
link
És ez kb hány lóerős lehet?
jó de ez crossgép..ezzel nem kell baszakodni...nem dt
nikaszilost meg nem is kell járatni
enyém most lett hüvelyezve...
azért én finomkodok vele 2-3 órát mielőtt szétnyelezem
hát nem tom é már hallotam mindent. a nicasiról hallottam hogy hogy elég 1 tank benya aztán lehet huzatni.

az acélhüvelyesről meg halltam olyat hogy a fúrás után 1 órát helyben kell járatni.
utánna 500km kímélés---- 4000 es ford szám felé ne menjen + a különolajzás mellé még kell egy pici olaj a tankba. de csak addig amíg járatod.
500 km után fokozatosan tornászni a ford számot..
ezt olvastam vhol..
nem tom jó e.. olvastam
baszameg,baszameg,baszameg kár volt itthol maradni,2tesom itthol van,és egésznap csak a keménykedéseiket halgaom,hogy miért maradtam itthol stb...
most egy napon nem tudom mit vergödnek nem heteket logtam,csupán egy napot
na ájjá le kis köcsög zölfdfülű... elég szánalmas nemvagy itt 1 órája de má ilyen faszságokat irogatsz ráadásul leköcsögözöl

én nem nagyképűen írtam és ezt hozzá is tettem a hsz em hez.
2. kérdezz meg akárkit erről.... 1.. reakció hogy kiröhög


enynit erről