hahó egyébként láttam a motorodat milyen volt a belseje az enyémet én raktam össze.
amúgy mákod van mert a főtengelyen még rajta vannak a lemezek az sokat számít sok sikert
Hali nekem volt egy 94-es cr-em éh hüvelyeztettem kevertem30-as anyago egyből a kőszárhegyi pályán járattuk nem mondom hogy egyből nyélen de azért előfordult egyszer kétszer a nap végére már nem kíméltük nem lett semmi baja 1 évig volt meg ugyanazzal a dugóval adtam el ment rendesen
csá.....azt félig-meddgi-negyedig-harmadig énis kapizsgáltam,hogy a nikasilost nem kell sokat járatni de azt,hogy a hüvelyesnek elég egy tank is azt tudtam,én 2-3tank benyát hallottam mindnekitöl
ugyhogy sorry ha hülyeségeket dumáltam
Jól tudod,az enyém is most van szerelőnél Tarjánba.Hüvelyezni kell mert a nikasil már kikopott belőle,az előző tulaj egy mony volt nem cserélt dugót!!!!!!!!!!
Csak a hüvelyes hengert kell járatni,de elég egy tankot kimocizni belőle,utána már lehet kapratni vele.
A nikasilost nem kell járatni dugócsere után , mert igy van megcsinálva bírja ugyan úgy,mintha járattad volna!!!A ZOOZII is ezt mondta!!!!!
Csak a hüvelyezett nem bir annyit mint a gyári nikasilos!!!
jah az is egy megoldás,lehet az lesza biztonság kedvéért,csak tudod az a baj hogy egyszerre odaállítunk 6an mert ez egy csoportos logás lesz,akkor nem valoszinü h ad igazolást mert a doki sem hülye
Egy jó tanács: elmentek egy sima orvoshoz külömböző gyomorproblémákkal,ott vagytok nála kb 20percet és utána van igazolásotok! EREDETI! De ha ezzel megfördetek,márpedig ez elég nyitott oldal akkor egy darabig nem ültök motorra!!
siki a második amit betettél igazolást,azt van meg nekem is msot vágtam ki az elöbb angyon prif munka nálunk nincs ilyen sok szarakodás...legalábbis eddig nem volt,és attol hogy uj év biztos nem lesznek uj ujitások,szoval itt a tanár csak látja a kül alakján h igazolás féleség pecsét aláirás oszt kamiszentkamó
amúgy mákod van mert a főtengelyen még rajta vannak a lemezek az sokat számít sok sikert
ugyhogy sorry ha hülyeségeket dumáltam
Jól tudod,az enyém is most van szerelőnél Tarjánba.Hüvelyezni kell mert a nikasil már kikopott belőle,az előző tulaj egy mony volt nem cserélt dugót!!!!!!!!!!
Csak a hüvelyes hengert kell járatni,de elég egy tankot kimocizni belőle,utána már lehet kapratni vele.
A nikasilost nem kell járatni dugócsere után , mert igy van megcsinálva bírja ugyan úgy,mintha járattad volna!!!A ZOOZII is ezt mondta!!!!!
Csak a hüvelyezett nem bir annyit mint a gyári nikasilos!!!
33pacis had szopjon más is