Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor a nyelv mind1 lényeg hogy folyékonyan, olajozottan mondjam?
Max.350ezret tudnék rászánni.
folyékonyan
hy,akkor szerintetek sok a 30as keverék?(R2vel)
Szoktam huzni neki rendesen mikor olyanom van,de azért nem állandoan,miylen keveréket javasoltok akkor??? 35?40es?
találtam régebbi képeket a motoromról
Mennyi lettád van ráá??
aszittem csak én beszélek az olajhoz! te milyen nyelven beszéltél nekik?

miért is?
Én ezért mindig elmagyaráztam az olajnak beleöntés előtt, hogy ne égjen el, mert kormol. Aztán az MTX-ben komolyan vette. Utána lebasztam, hogy azért a hengerig igazán elmehetett volna
de ha 50 essel mész akkor nem mehetsz nyélgázon mert nagy fordulaton nincs elég kenés..
sztem
Hát az nem kis varázsló lehetett?!Bár abban igaza van hogy az erős /30-as/ keverék sem tesz túlságosan jót a motorodnak.A sok olajat nem tudod tökéletesen elégetni/hacsak nem nyél gázom mész mindenhol/És valóban elkormol,eltömít néhány furatot,illesztést.Pl.a forgattyúsházban a főtengelycsapágyak belső olajzófuratait meg a kipufogószelep illesztéseit amitől meg is szokott ragadni a szelep/power/Álltalában érdemes dugócsere után kimotorozni két tankot 1:33-mast aztán átállni a 40-50 -es keverékre.Jó minőségű olajból pl R2,Motul600 bőven elég az 50-es

De azért ez a gyémánt dolog felkeltette az érdeklődésemet
én majd beszartam a röhögéstől miközben a barátomnak magyarázott
jo, akko nem a hölgyel vagyunk elfoglalva, hanem az úrral
a hölgyel vagyunk elfoglalva, de amugy reagálok
azér ilyen drága az olaj, mert félnek hogy vki pazarol ha tul olcso és soakt önt bele, és véletlen felfedezi hogy kristállyá alakul, és meggazdakszik belőle! Ennyi! Az alkesz barétod má felfedezte!
NEM!!!!!!!!!!!
az egyém 650 ló és 400at megy terepen, aszfalton 550 et


simoviki lány vagy
loerőt nem merek mondani, mert ha megszolalok, Gyuri meg Vega rögtön elkezd hözöngeni
120-125öt megy kb de rövidebb áttétel van rajta mint a gyári!
Hol akarod és mire használni?
erre nem reagál senki???

Ma találkoztunk egy varázslóval a pályán. Kicsit be vót tépve 1 üveg Jager után.
Meghallotta hogy 1:35 ös keverékkel hajtjuk a cr t.
Ő azt állította 2 dülöngélés közben hogy 1:70 IGEN 70 es keverékkel kell menni.


Meg is indokolta: ha sok olajat rakunk a motorba akkkor az szénné ég, és kirakódik a hengerfalra, dugóra, gyűrűkre. Aztán ha elég nagy a hőmérséklet akkor a szén átalakul gyémánttá és az nagyon karcolja a hengerfalat.

Megkérdezném a kedves kollégákat, hogy hányótok talált gyémántbányát a hengerében

Este leszedem a hengert, utánna meg átcsattogok az ékszerbótba hátha szerencsém lesz
Hány lovas a Hondád?Mennyit megy?
hallod nem adod el a crt motor nélkül? 20 é megveszem alkatrésznek
Nétd, Vega eriksze is darabokban van, biztos nem azért mert jó!
Most vette, és nem bízik benne....
500-as CR van a képen, meg 2db 250es...
Hondát vegyél!
a fő indok: nekem az van, Gyurinak meg eriksze...
husqvarnát