ja láttam hogy irtad hogy elfogyot neki a nafta..
őő, nem nem hallotam még...illetve de, amikor mögötte ültél és vettétek...amiko a kurvák tetszettek neked
nem mert akkor baszhatod a nikaszilt...
vagyis ha furni kell...akkor hövelyt raknak bele..mint nekem...
de enyémet nem is lehetett volna ujra nikaszilozni mert annyira mélyek voltak a karcok
már minden kész van
blokk a motorban
dugó benne
henger rajta
henger fej még nincs meg még a power nincs betépve mert még kell vele gecizni egy kicsit hogy jó legyen...
mert ha zárt állásban van beleér a dugóba...szal azt meg kell cisnálni..de azt csak 2.án tudja megcsinálti a esztergályos...
de amugy már minden megvan csinálva
kipuffom...az is fent van...fék,berugókat midnen geci
szerintem 4.e felé már kész van
jaja bratyónak lesz adventure
nemm a ktm es haver boltjában van a gépezet 2,4 helyett 1,7..még jó hogy lecsapunk rá
tudtok vmi ócssó kézvédőt ? úgy max 8ropi
őő, nem nem hallotam még...illetve de, amikor mögötte ültél és vettétek...amiko a kurvák tetszettek neked
van erősített szériás külön 85-125 ös gépekre (mármint krossz ra)
kb 2-3 napot szereli és kb50 et elkér.
4-5 ropi biztos
vagyis ha furni kell...akkor hövelyt raknak bele..mint nekem...
de enyémet nem is lehetett volna ujra nikaszilozni mert annyira mélyek voltak a karcok
hüvelyezni kellett sajna
szerelés meg kb 40-50 lesz..de az mind1 mert nagyon ért hozzá...
blokk a motorban
dugó benne
henger rajta
henger fej még nincs meg még a power nincs betépve mert még kell vele gecizni egy kicsit hogy jó legyen...
mert ha zárt állásban van beleér a dugóba...szal azt meg kell cisnálni..de azt csak 2.án tudja megcsinálti a esztergályos...
de amugy már minden megvan csinálva
kipuffom...az is fent van...fék,berugókat midnen geci
szerintem 4.e felé már kész van
jaja bratyónak lesz adventure
nemm a ktm es haver boltjában van a gépezet 2,4 helyett 1,7..még jó hogy lecsapunk rá