Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

forgalomba helyezés.
Még egy hüjje kérdés... találkoztatok már fojtószelep tengely lógással vagy tömítetlenséggel...?
És esetleg tudtok olyan szerelőt, aki ért az elektronikához.... és esetleg tud segíteni a pontosabb diagnosztikában...?
Az se baj, ha nem Szombathelyen vagy Nyíregyházán van... 😁
Szép kilátások.... azért köszönöm....
Javítani nem tudjuk, de a face-n vannak cégek, akik ezzel foglalkoznak. Sajnos nem itthon egyelőre...
A tapasztalatom, hogy egyre sűrűbben hibásodnak meg a 2002-2005 ös évjáratú modellekbe szerelt ECU IAW59-k, melyek memóriában különböznek csak az IAW5AM-től. Rövidzárlatosak lesznek.
Esetleg ECU-t bevizsgálni.... javítani ha baja van....? Nem Duc az alany, de ugyanez a vezérlő... TPS hibát ír, de a TPS hibátlan...
Esetleg valami más elektromos hiba lehet, testelési probléma....
Van esetleg ilyen irányú tapasztalat....? Merre érdemes keresgélni....?
Konkrétan mit szeretnél? Tudunk szoftvert írni és CO%/vákuum beállítást végezni
Skacok! Konyít valaki a motorvezérlőhöz....? Van egy kis problem... és hátha van valakinek egy jó ötlete... 🙄
IAW5AM.... S2R....Superbike...stb....
Vizsga volt, vagy forgalomba helyezés? Mert ha vizsga akkor az itt is ilyen.
Az lesz. De nem én. Az összes NKH körül hemzsegnek a dögevők akik bármit elintéznek pénzért! Ez a következő lépés.
Szomorú...
Egy tanácsot tudok csak adni, vidd máshová...
Fehérváron be sem kellett indítanom,ledes index, nyitott száraz kuplung.
Az volt a kérdés,hogy nem kapja-e be a cipőfűzőt,mondom csizmában motorozok.akkor OK!
Sziasztok!
Érdekes dolog történt ma velem, tanulságos lehet mindenki számára. Vettem három hónappal ezelőtt egy 2000-es Ducati Monster 900ie vasat, Olasz papírokkal. Teljesen gyári a motor, a tükör és az inexek kivételével, de az idexek is E-betűsek és izzószálas izzókkal vannak szerelve. Kértem egy időpontot a Vasgereben utcába, forgalomba helyezésre. 10 hetet kellett várnom mire eljött a nagy nap. Addig minden ismerősömet kikérdeztem, aki csinált már ilyet, hogy mire kell figyelnem. Varrattam kapaszkodót az ülésre, tettem fel plusz rendszám világítást. Majd letelt a két és fél hónap várakozás és boldogan mentem a motorral! És kezdődött a szopatás! Az indexek, hiába vannak a rendszám felett, nem kezdődhetnek beljebb mint a keret és a visszapillantónak túl kell lógnia a kormány végén! Kaptam lehetőséget a javításra, haza ezerrel, levettem a kormánysúlyokat, máris túllógott a tükör, és megtoldottam az indexek szárát is! Dejó! Sajna aznap már nem mehettem vissza, jött a hétvége, kedden reggel ott álltam nagy lelkesen. Kijön az ember, indítsam be. Ok. Áááá ez túl hangos! Mondom nemár, hát tök gyári, mérje meg! Hozza műszert, hátul a doboknál 98 decibel, elöl a blokknál 109! Áááá ez túl hangos. Jött az ötlet, tömjek bele fém dörzsit. Kirohantam a kínaihoz, beletömtük a fémdörzsit és láss csodát, 1 decibellel lett halkabb, cserébe a blokknál hangosabb lett! A vizsgabiztos közölte, hogy márpedig ilyen hangos blokkal ez a motor nem kerül forgalomba! De mondom, hogy legyenszíves elmagyarázni, hogy hogyan halkítsak le egy blokkot???? Az őt nem érdekli! De mondom az únió területén volt a mottor forgalomban, nem teheti meg, hogy itt meg kitiltja! DE! 😪 Később elvittem egy Ducati szervízbe ahol megállapították, hogy az egész motor gyári, bontatlan és teljesen normális a hangja, igen, ez ilyen hangos. De itthon mégsem helyezték forgalomba!! Most marad a bazmegisztáni mindenkit szarrá korrumpálunk módszer, mert akkor BÁRMI átmegy, mert ebben az országban csak és kizárólag EZ működik!!
Köszi.... nem vagy túl messze, csak viszonylag macerás összehozni, hogy minden egy időben, egy helyen legyen.... .... moci...asszony.... én.... te.....
Egyébként mindenki a fészbukon egerészik.
Székesfehérvár,ha jársz erre.
Szóval akkor nincs itt pösti....?
Akkor még ne add el.
hja egyik reszröl eladnam, masrol nem. Ma mentem vele többször inditottam, mindig siman pőcc--röff, volt, nem akarom megegyszer a gyomorideget megerni, hogy elindul-e , ha leteszem valahol....
Ma siman mint a Doxa ora ugy möködött.
talan az a kibaszott megtalpalt biztositek lehett vegig a genyo ?? a ferdeszemü belenyult az elektronikaba atan uj biztositekot nem vett, pedig mellettük van 3 db üres helyre bedugva , mint tartalek . . . .nem latta a barom, erre megtalpalta ...
CB 650-esem volt mar 2 ( CB 750 , es egy CB 650 F ) arra gondoltam ilyet vennek vadi ujat , asszem fehervaron van Honda kereskedö. ez biztos elindulna ejjel nappal , telen ,nyaron.
De ennek a dögnek olyan hangja van, hogy felelmes mint az agyu, es megy felelmesen . . .nehez eladnom . . . .fenn van a hasznalatuton 2 900 000.- ert . . .
Simán eladhatod nekik!
Tavaly láttad volna mekkora lekmetyütyü jött az S2R-ért... 2x ment vele előre 1 métert azt a cimborája vitte haza lábon. Tesla autóval jöttek, még nem is láttam ilyet, de úgy vakarták össze az árát a motornak. Azt hittem agyfaszt kapok, nálam csak a nejem volt idegesebb, már hajtotta volna el őket a picsába.
Csíptem a duksikat én is.
hireim:
1 hete nem indult a gep, csak keservesen, --nem ertettem --- söt a napi Km szamlalo is lenullazodott, a keserves inditasnal, elment a Blinker, a duda, a lampak stb
talaltam egy kiegett megtalpalt biztositekot , amivel valoszinü az elözü ferdeszemü tulaj a Quaj Folyo Hidjarol szarmazo betonvasat hasznalta . . .egy allat az ilyen, csak nektek irom, amugy nem szidok senkit . . .
elhataroztam hogy azonnal eladom a gepet, tele van a hocipőm a karacsony ota tarto javitassal.csütörtökön meghirdettem, penteken feladtam a Willhabenen, 15 orakor , 17 orakor jön a telefon, megveszik . Becsböl
OK.. Elökezitettem, 1,5 orat feltartottak, de 4 allat erkezett egyik azt kerdezte a vezerles volt-e cserelve ?? ( DUC 821 Röl van szo ) kicsit kiakadtam, kerdem MIII???tessek ???
Mert alulvezerelt , felülszelepelt nem ??? kerdezte az allatja .
nem --mondom, ez egy mas Konstruktio :))) Ez a szojatek magyarban ismert, de mondtam neki , Joska ez nem teherauto, ennek desmo, kenyszervezerlese van, amit te nem ismerhetsz , mert gyöker vagy .. Minek jössz ide Motort nezni, megszakerteni, ha baromarcu vagy ??
Erre telefonalt valakinek, jöjjön mas hozzam, megszakerteni, . Erre ma elhataroztam ezeknek nem adom el, leszarom a lovet, pedig mar elhataroztam, hogy egy Honda CB 650 R-t veszek uat termeszetesen . nana .. . Az is pont ennyibe kerül, mint ez a Duc.
Viszont abbol 12-öt hivnak egy tucatnak, ez megis egy absolut különleges gep, minden porcikajaban---nem fogom most eladni. Majd 20 000 Km -nel talan .
Magyarban maskeppen mennek az eladasok, mar kezdem eszrevenni, de öregsegem miatt ?? nincs mar cernam idiotakkal , felkeszültseg nelkül idelatogato allatokkal foglalkozni. Amugy a kisgyerek, aki venni akart volna , is egy hatarozatlan seggluk volt, en magambol indulok ki, ha akarok valamit, elötte körülnezek, infokat beszerzem, es ugy megyek venni, hogy nem vagyok hülye. A 2 nö itt nalam lebeszelte a kisgyereket inkabb, a faszi aki idehozta öket meg helyböl barom volt .
Ezutan ma delelött ugy döntöttem, nem kell a love, megtartom a motort, megjelenese egeszen egyedi, fölag hogy atepitettem...
megy mint az allat, pöcc--röff-- bivalyerös. ismerem szamtalan alkatreszet, ha melegebb idök jönnek elmegyek vele Görögbe , aztan meg mindig piacra dobhatom .
pentekre igertek visszajönnek---
ti mit gondoltok---eladjam megis ??????????
De bizony tavaszi karbantartás és ha már itt depózik akkor kipróbáltam
Csak nem a motorom utódja...
Én épp ma próbáltam ki egy sor3at
Srácok!

Van valaki pestről vagy a környékről...? Csak egy üléspróba miatt keresnék egy Monstert a vonzáskörzetben....