Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem nem tetszett a váltó repsol olajjal. Motul 5100 10w40 azt szerette. A kerepelés az jó ha van ezeknél még fangosabb is mint az újabbaknál. Az a baj ha már nem hallod akkor elfogyott a hézag. Less rá a vidimre az is hallani fogod a ciripelést.
Sziasztok! 2002-es 620ie-be jó lehet a Repsol 10w40-es olaj? Én most olyat tettem bele és úgy vettem észre, hogy a szelepfedél alól hangosabb lett a kerepelés mint azelőtt (előtte nem tudom milyen olaj volt benne.). Esetleg hézagot kéne állítani rajta? Vagy sűrűbb olaj kéne bele? Vagy mindkettő? :-)
Hy! Inkább a 620ie az már megbízhatóbb azt alig drágábbak.
Sziasztok! Most tervezek kategóriát váltani és egy 600-as Monster-ben (is) gondolkodom (1997-es körüli évjárat).
Akinek esetleg van tapasztalata az említett típussal kapcsolatban és megosztaná velem, azt szívesen venném( mire kell figyelni, mik a típushibái, milyenek a fenntartási költségei).
Üdv!
Rizsáva.
Rántva finom
Ki nem állhatom őket.
Macskád van?
Divert az divertál magyarul felvidit
Szóval felviditja az olajszűrőt mesél pl neki csáknoriszos vicceket ,felső szelepdekni a szerelos tabuk meg a szenzorlukat keresi
Neked van becsípődve a hűtő én nem sz@rakodnék vele. 620ast szinte csak on/off gázkar álláson használtam, kapta az ívet rendesen és nem melegedett túl egyszer sem. Átalakítást majd dokumentáld azt jól osszad meg velünk.
Külföldi fórumon azt olvastam hogy kell meg pár dolog ehhez az utólagos olaj hutos dologhoz. Pontosan nem tudtam lefordítani, mert nem tudom ebben a környezetben mit akar jelenteni, de elméletileg kell egy: diverter for the Oil filter, upper valve cover with the mounting tabs and the sensor hole
Én külföldről rendelnék. Nagyobb a kínálat és akár racing is van, olaszoknál minden is van
Az. Nem kell fázni ezektől a motoroktól. Bár ugye azok tudják a legjobban akik sose használtak ilyet éveken át... na mindegy IS.
Mondjuk attól nem felek hogy beszarik.. porgettem a könyvet amit adtak hozza (haynes szerviz manual) haaaat ez valami végtelenül egyszerű blokk
Tényleg csak pár fokkal lesz "hűsebb" az olaj. Én nem paráznék de te tudod, el nem baccod vele.
Én beszartam a múltkori 148 foktol.. szóval csak rákenek egy hűtőt .. legalább a lelkem megnyugszik :)
Én ezt nem tudhatom Babettával járok.
Nekem van egy 600rr.. azt mondjuk nagyon nagyon imádom.. annyira kezes de megis olyat lehet vele menni.. Hungaroringen vagy csak a 2esen felfelé váctol.. iszonyat bomba az egyszer biztos :))
http://youtu.be/whZ_d3lGQDo jól szól itt igaz én még célegyenes előtti jobbos kanyarig egyet váltottam volna még fel. Nézd meg az olajhőfokot semmi baj vele. De a 6ezres cserét tartsd be szigorúan!
Nekem meg egy sor4, ja nem!
Marad bőven olajcserekor a 4 lityis kannában.
Nekem gyerekkori vágyam egy Cafe Racer.. szóval az SS nyár végéig lesz ruhában, aztán már dobok is le róla mindent is :)) Gondolom a 3 liternyi motorolaj helyett kicsit több kell majd bele a hűtő miatt jól sejtem?
Pedig csak ennyi. Olajcserénél meg lefordítod a hűtőt úgy ereszted le belőle az olajat. Csak okosan a csatikkal nem agyontépni.