Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én máskor sem szoktam nagyon menni, életemben 2x kellett segítenem a rendőrnek kiszedni a hullákat a roncsból , még a '70-es években, hogy ne ülve merevedjenek meg, és utána "ráérősebb" lesz az ember! "Sokkal" !!
Akkor tépted a fékkart a papír sünnek.
Múlt héten jártam ebben a rendőrfotós faluban .
https://www.sportmotor.hu/foto... pedig jól mutat a fagyizó előtt.
Így van Stefán , ez nem az a tipikus fagyizóba -járó meg a lakótelepen ébresztót fújó motor!!
Teljesen más a motor karakterisztikája mint egy sor4nek. Itt rég elváltottál mikor a másiknál csak ép kezdődik a tüzijáték.
Az alacsonyfordulatos motor miatt nem lehet azonnal széthajtani, (mert a célban nem áll ott a szervizkocsi) És mert alacsony a fordulat tol mint az állat gondolom, a nyomaték miatt !
helo GSXR-75

Ha Ducatit szeretnel el kell döntened , burkoltat vagy meztelen-t keresel-e-
az en ajanlatom::
696 Modell, nem kell ABS -es, ebböl a Modellböl gyartottak legtöbbet, igy alkatresz is lesz sokaig . Teljesen megbizhato, bevalt Kontruktio,
Positivumok:
Alkatreszuellatas jo, könnyü magad is elvegezhetö Serviceles, a Blokkja 1,5 Kg-al sulyosabb, mint a következö Modelleke, (onnan nem tudom hol tudtak ennyi sulyt kisporolni , ami semmi esetre sem elöny ) elegendö motorerösseg, gyorsulas, es fordulekonysag . Ezt akkor vettem eszre amikor Görög behajozaskor kellett a hajokban beparkolni a regebbi S2R-800-as, Monsteremmel, a 696-ossal kisebb a a kormanyzögallas, --igy fodulekonyabb, erzekenyebb , erezhetöen --örültem neki sok esetben .
Negativum:
Üleseket at kell sokaknak huzattani mert elörecsuszol, e s a bnanod elgörbül, elöl fell kell tölteni szivaccsal, nem jo a gyari .
Mindegyiknel a Display szürkesegeböl a fekete betük-szamok nehezen leolvashatoak, csak napfenyben jok. Ugye Olaszban van sok napsütes ):))
A z Akkumulatorhoz hozzajutni körülmenyes teljesen le kell bontani a müanyag Tank oldal Paneljait, közepsö szeles takaro jat, alatta Kabelt levenni, csavart tank nyulvanyabol üles alatt kicsavarni igy lefbuktathato. Nade: eleg ezt a cirkuszta akkor csinalni, ha csereled az akksit, 5 evente ??
En ajanlanam, ezt 1x megcsinalni es az akksira egy Externe Csepptltö kabelhosszabbitot tenni, amit kivezetszb es a Vazra erösited, amibe telen radugod a csepptöltöt, --minden szertszereles nelkül, es a cseptöltö vegzi a munkajat es tavaszal 100 % feltöltött Akksival inditasz .
Servizeles :
sajnos ha nem magad vegzed ez valamivel dragabb mint egy Japan gepnel, de sokkal egyszerübb mintha elolvasod a munkafolyamatot, es belezavarodsz elöször. halal egyszeü, szerszam sem kell sok, de erdemes --megcsinalni öket-- nem venni---. pofon egyszerüek.
Telen amugy is raersz, csupan akkor allsz meg par napra mig megerkezik a megrendelt anyag.
En burkolt Ducatit nem vennek eleg a 80 Loerö, es szerelesnel nem cseszek el 2 napot a burkolatok szet es összeszerelesevel es csavarok elvesztesevel, es dolgok letöresevel . . .
Leghütes kell, es kiforrott bevalt szerkezet. Youtubon is van sok film, Nemet oldalon volt egy --van-- egy oldal aki kifejezetten reszletesen mindent leir,, de ujabban bejelentkezes reg utan lehet csak hozza belepni,
Ha megnezed a profilom, sok motorom lathatod, egesz eletemben szereltem bütyköltem, alakitottam, de most mar csak megnyugodva olvasgatok.
Sok sikert,
Fogazott szijcsrevel ne törödj, elegendö öket 30-50 000-KM-nel cserelni, a 12 000 Km es Intervallum hülyeseg.
SzelepKontrolle 15 000 elegendö, Sapkakat minden mennyisegben kapni, --ha kelll.
Hi!
Itt is állapotot fogsz venni,mint bármely más jármű esetén.Ha kifogod,pöpec,ha mellé nyúlsz szopás.
Én tavaly nyáron voltam vásárlásban,itthon nem találtam normálisat.Hozzáteszem,hogy nem az 1-2 éveseket nézegettem.
Szia! Lég-olajos blokkost próbálj. Futóműre fékre nagyon jók, könnyűek, jó velük kanyargászni. Nincs nagyobb probléma velük, még leharcolt állapotban is bírják, bár ott már komolyabb költségekkel kell számolni. Szervizelése nem több mint más típusoké, de ezeket is le lehet nagyon rúgni mint bármi mást ugye.
Sziasztok,

Kb 20 évvel ezelött becsípődött nekem a monster,azóta vágyok egyre.De eddig (csak) japán motorjaim voltak,amit cseppet sem bánok de 2016ban eladtam a k4 Gsxr 750-em amit 11 évg használtam különösebb nagyobb probléma nélkűl,talán elérkezett a pillanat hogy végre vegyek 1 monstert.
Kérdésem az hogy van e olyan típus ami probléma mentesebb konstrukció mint a többi és van benne elég buggi is.
Nem szeretném ha az adrenalin faktor 65% ät az adná hogy hól fog lerohadni,mivel elsősorban motorozni szeretnek nem szerelőkkel szoros barátságot kötni.
Segitségeket előre is köszönöm.
teli karbantartas van, az ominözis olajcseren kivül most szelepeket ellenöriztem egynel kellett sapkat cserelni, aztan 3 hete allok mar a rendeles miatt, söt 8 mm eset küldtek 7 mm helyett ment a posta vissza ujabb varakozas . O Ringeket gyürüket , szelep-zaro hüvej--gyürükhöz a fel darabos gyürüt is es több tartalek sapkat a nyito szelepekhez is, nehogy legközelebb alljak megint . silvesterig kesz leszek .
Szelepsapkat sokkal tökeletesebbre kicsiszoltam-geleppt-- mint ahogy egyik forumos leirta azt barbarsagnak tartom, de egal .kaptam egy 0,2 szazadonkent emelkedö hezagmeröt is, jön meg rez Kipuff csavar mivel le kell szedni a kipuffot a fogasszij csere miatt, , es meg egy gyorskupplungot is rendeltem a Benzincsövekhez, hogy a tankot kompletten levehessem
aztan par szerszamot is kellett csinalnom, --es nem venni 300 euroert-- hogy a 270 fokos allitast megcsinalhassam .
az egesz nem egy ördöngösseg, de mindenfele szerszam kell hozza, ami van halistennek . söt több is
Meg Görögbe is küldtem egy 5 kilos csomagot, tele fogokkal kulcsokkal, stb egy ottani öreg havernek .
Sziasztok. Tipusváltás miatt eladó sorba került Monsterem.
3 éve lett behozva olaszból. Én már átvizsgálva, karbantartva vásároltam magyarországi viszonteladótól. 2001-es évjárat, 600cm3, forgalmiban 25kW. A2-es jogsival is vezethető. További részletek a hírdetésben:
https://www.kepesmotor.hu/duca...
Én nem vagyok Ducati-s de ide szoktam nézni! A dukati a hatalmas hengereivel nagy nyomatékot adhat! Ezen a fórumon, és mindegyik motoros fórumon , csak akkor beszélünk, ha van mondanivalónk. Ha nincs akkor csend van!
Gyere fel a facebook-os ducatis csoportba, ott nagyobb az élet.
Sziasztok!

Péntek óta egy 695-ös büszke tulajdonosa vagyok, azóta fülig ér a szám!
Szombaton sikerült a forgalmi vizsgám is, már csak a jogsit kell kézbe kapnom és suhanhatok!
Mivel ez az első nagymotorom, ezért biztosan lesznek kérdéseim (biztos lesz köztük butaság is, nézzétek el), segítsetek majd, ha tudtok! Köszönöm!

Mindenkinek minden jót!

Üdv:
hidie
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati/monster_1100_twin_spark/ducati_monster_1100_twin_spark_ohlins_karbon-14547704
Eladó eme szépség!
Nem azért eladó mert bajom van vele!! Nem árvízkáros és nem is totálkárból élesztett darab! Nagyon szép állapotban van!
Más projektet szeretnék.
Én is bírom a napi nyócast nyenyőcével...
ha fiatal vagy--ami ugy tünik-- sem fogod birni a strapat .
felejtsd el a motorozast napi szinten
Sziasztok!
Kösz a válaszokat!
Oda-vissza 100 km (40-40 km pálya+ 10-10 km város), Velence-Bp. XIII. ker. között ingáznék minél elnyújtottabb szezonban márciustól okt.-novembeig.
Szia,

nem pontosak a megfogalmazásaid:
- napi 100 km az oda vagy oda-vissza értendő
- éves szinten az azt feltételezi, hogy extrém időjárást kivéve mindennap mennél vele dolgozni
- motortól függetlenül az évi 15-20 ekm és a sok-sok év egymástnak ellentmond. Vagyis 4 év alatt 100.000 km környékén lehetsz
- ha a 100 km oda vissza értendő (vagyis 25 km autópálya és 25 normál út) akkor vagy egy nagy robogót enné (pl 400-as burgman, ami jól pakolható) vagy a hondának van 700 ccm-es robogónak kinéző de valadi motorral és hajtáslánccal rendelkező, de automata váltós motorja)
- fontos a szél és időjárás védelem.
- nem fogsz találni motort ami ne jelentene kompromisszumot.
50 km palyan en nem ajanlanam,Amugy Igen
Szia!
Hívni foglak, köszönöm!
Hi!
Én voltam megnézni is.
Ha gondolod csörögj meg.
Számom az adatlapomon.