sajnos en egy izgaga vagyok, veszek-eladok, semmi nem marad meg sokaig nalam. Hirtelen jött egy gyerek Salzburgbol VW Busszal, at volt epitve camping Busnak, letette a lovet az asztalra, majd elment kiprobalni, de 2 perc mulva visszajött, kivettük az agyat, betoltuk a motort koszosan, mocskosan, -akkor jöttem vele vissza 2015 nyaran Görögböl, es elvitte .
Kesöbb jött az elsö 696 egy Grazi csajtol vettem, az apja elhozta nekem a gepet utanfuton, talan azt nem kellett volna eladn i . De azt mar itt Fehervarra vittek el, lepapieroztattam, stb. Aztan Zegen vettem a 3 ikat az is 696volt semmi Km -rel, azon megtanultam szerelni. azt meg most 1 honapja vittek el. Közben Karacsony elött talaltam ezt a 821-et, de epp ma megint basztatni kellett, elment a duda, Blinkerek, reflektor, biztositek kiegett. . . . . nem vagyok ilyenekhez hozzaszokva, ha meg valami beszarik meghirdetem, annak ellenere, hogy karacsonykor 1500.- eurot beleraktam a Hydraulikus Kupplungba es a z aquarium Kupplung deklibe . meg a bör tank coverbe, amire a Tankhatizsakot csatolod . . .
egy darabig hasznalom, aztan ha megunom, reptetem ezt is . . . .
azutan marad majd a Vespa :)))) Na meg kezdek öregedni, ez a gep 200 kilojaval nehez . Bivaly erös, gyorsul, huz es baszott jo hangja van, erdekes egy Konstruktio. Optikailag szerintem nagyon eltalaltak, komoly megjelenese van, nem egy kis szunyogka.
rettenetes sokat szereltem mar, kormanyt kapott, elektromos a gas fogantyuja, szettort benne a csuszo --schleifkontakt---ujat vettem---elöször fel ora volt a szereles, kesöbb 2 perc...gyertyakat, üles alatti kabeleket forrasztottam, rendszamtablat rövidet kapott, kabelekkel együtt, hütöt leszereltem, Tankot leszereltem, akkumulatort csereltem,--soha többet-- idiota helyen van ....lampaba egöt csereltem, jol szet kell szedni hozza, kupplung geber --ado--zylindert, es Nehmer --vevö--zylindert is kapott, meg az egesz kupplung dekli leszedese egy akcio volt, aztan a kupplungjaba beepitettem az uj kinyomo kereteket, , olajcsere stb...szovel volt vele baszakodas . . .
de ha megy egy bivaly
hat ennyi a szent evangelium.. ( Hondak jobbak )
Az S2R-t kellett volna megtartanod, a legjobb középút a monstetek között szerintem. Meg azért gyárilag egy nagyon jól összerakott kis gép. Ráadásul szög egyszerű.
hja , az ember ki van szolgaltatva köolaj leparlok adomanyainak . . . .
amit persze a tetves környezetbaratok követelnek , annak ellenere , hogy azok is autot hasznalnak, es nem gyalog mennek
a sved degeneralt, Mongoloid kislany Greta Tunberg ? is, elöször vitorlassal ment USA-ba elöadason ugatni, de visszafele mar repülö hozta.
A lenyeg :
Zu Anfangszeit eines der Probleme bei Vergasern: Der hydrophile Sprit bindet Wasser (Blase), was dann eine hochaggressive Mischung für das weiche Alu der Vergaser ergibt.
Fenn belinkeltem a Frauenhofer Institut egesz cikket, amiben a lenyeg: --- az E10-es Hydrophil Benzin leköti a vizet-parat , es egy hochagressiv, magasan agressiv kevereket kepez ami metamadja a puha Aluminium Karburatorok stb femeket , tehat az E 10-es benzin egy nagy szar hosszu idö utan tönkreteszi a motorokat .
Olvassatok---EZT ERDEMES LENNE MINDENKIVEL TUDATNI !! Telre sose tankoljatok tele ezzel a szarral a tankot !!
igen = 69 ota motorozok, a mostani pont a 30-adik, kiöregedtem, erzem ez a mostani tul agressiv nekem, jobban kell figyelni, mint az elözönel, nehezebb, sulyosabb,--- a lenyeg : Ha eladnam meg valami azert kellene, motor nelkül nem elet az elet. Vespa kicsi, könnyü, kis helyet foglal, ezzel a mostani döggel körülmenyes bejarni a teli garageba. Vespa meg HOPP, es mar benn is lenne .))) na de ez is csak egy TERV :))
emberek:
Ma elöször nyomattam az ujabb 821 DUC-al, eletveszelyes.
elöször starnehezsegek voltak elment a displayis, se kep, se hang se duda, se index, semmi
aztan uj Softwar frissites vagy telepites ?? , de utan se volt ok a starterei
Gondoltam, uj gyertyak következnek.
Igen am de a hosszu 15 cm-es gyertya stecker, pipa, nem jött ki, be volt egve ragadva stb kinlodas aztan leszakadt a bepreselt Kabel . . . 53 juroert jött az uj, de mar a baromarcu olaszok a pipa kivül esö foganytyujat maskeppen alakitottak, kapott mas öntöformat, igy majd kesöbb remelem meg lehet fogni, es kihuzni . .
Gyertyacsere utan, aztan erezhetöen megvadult a gep, pőcc--röff, es ma a zalai utakon egerszegre mentem , hat eletveszelyesen gyorsul, at kellett programmozni a k9ipőrgesgatlot, mert kanyarokban csuszott, körforgalom eletveszelyes volt . most a 4 es en van .meg iden ha szabad lemegy vele Görögbe, aztan szerintem jövöre eladom, mar öreg leszek hozza . . . . ez van .
110 lo, eddig 80 volt a kisebb,ik. azt megszoktam, meg kiismertem, egyszerü volt a szerelese, karbantartasa.
És be is szereltem és tökéletesen jár vele a motor .Most már csak annyi a bibi,hogy a bemenő cső csonknál nem szorít rá rendesen a bilincs,kicsit mozog a benzincső és szívárog is el mellette a cucc.Ezt leszámítva jó minden.Akkor ezek szerint tényleg elég egy 9000 Ft-os szivattyú a gyári 50-70 ezer forintos helyett.De persze ha lesz időm,csak nem nagyon mostanában ,tesztelem hosszabb távon is a gépet.
Utólag belegondolva szerintem a 14L/óra teljesen jó még ha egy órán keresztül 150-el mész az egy óra alatt 150km arra elég kell hogy legyen a 14L bőven
Az a pici egy vákuumos benzincsap ha jár a motor folyik a benzin ha nem akkor meg lezár és nem folyik háát sokkal nagyobb szállítóképességűt nem célszerű felrakni mint a gyári mert a tűszelep nem bír akármekkora nyomásnak ellenállni nehogy túlfolyjon a karbi
Szép napot....bár lehetne szebb is ...Ma volt megint egy kis időm foglalkozni a géppel és tényleg a szivattyú lesz a ludas. A karburátorra kötöttem direktbe egy fél literes flakont benzinnel és el is indult a motor. Már csak az a kérdés,hogy esetleg egy univerzális vákuumos benzinpumpa is jó e ide vagy kell e a gyári Mikuni vagy az alternatívaként felajánlott Dellorto. Az univerzálisnál ke van írva,hogy 14l benzin=óra a teljesítménye.A másik kettőhöz nem találtam ilyen adatot,a Dellorto-nál volt megadva az 55L/óra levegőszállítás a gyártó oldalán.De ez nem a benziné.
Mondjuk azért agyalok,mert a gyári 45 ezer,a Dellorto 22 ezer az univerzális Mikuni meg 9 ezer.
Még egy kérdés.A tank alatt ahogy néztem van még egy kis méretű vákuumos benzinpumpa.A benzinszűrő után és onnan megy a nagy vákuumos szivattyúhoz tovább.És csak akkor nyomja a benzint,ha forog a motor.Bár ahogy néztem elég lagymatagon nyomja.Az minek oda?Miért nem megy direkte a benzinszűrőtől a benzin a szivattyúig?Vagy ez valami benzincsapot akar utánozni?
Rendeld meg Nemetbe ( https://www.stein-dinse.biz/in... ) 16 % a Forgalmi adojuk, es nem 27 % , mint amit a magyarok leharacsolnak...
4 nap alatt szallitjak GSL ?? hazhoz.
Az OeM Parts-ot felejtsd el, valam döbbenetes 3 honapig szallitottak alkatreszt. Valoszinü a Hold tulso oldalarol rendeltek :))))
Membrános szivattyú van.Akkor megpróbálom átkötni direktbe a benzint.Igaz nincs tele a tank,csak félig van. Keresgetek felújító készleteket,de idehaza nem találok.Oemparts-on is csak komplett szivattyú van 75-ért.Ellenben azon is töröm a fejem,hogy veszek 9-ért egy új,univerzális membrános szivattyút?Ez mennyire lenne halott ötlet?
Tavaly kapott egy teljes karburátor tisztítást és felújítást.Tervezem egy utólagos benzincsap felszerelését.Viszont most is a szivattyúnál akadt el a cucc.
Akkor azt kellene teljesen szétszedni és kitisztítani?
ha a teli leallas elött--tavaly nyaron---hibatlanul müködött, akkor lerakodas, , a szar benzin adalekaitol eltömödes, elgyantasodas van.
De ha tavaly is dadogott, akkor keveset kap, azaz szegeny a benzin-levegö keverek aranya .
Telre csak nagyon keves benzinnen kell ujabban eltenni, es tavasszal inditas elött friss benzinnel kell feltölteni .
Regebbi Motoroknal telre a leallas elött a benincsapot el kellett zarni, a motort addig jaratni, mig a benzin a karburatorbol igy kifogyott....
tavasszal kinyit--indit . . . stb stb stb
Kesöbb jött az elsö 696 egy Grazi csajtol vettem, az apja elhozta nekem a gepet utanfuton, talan azt nem kellett volna eladn i . De azt mar itt Fehervarra vittek el, lepapieroztattam, stb. Aztan Zegen vettem a 3 ikat az is 696volt semmi Km -rel, azon megtanultam szerelni. azt meg most 1 honapja vittek el. Közben Karacsony elött talaltam ezt a 821-et, de epp ma megint basztatni kellett, elment a duda, Blinkerek, reflektor, biztositek kiegett. . . . . nem vagyok ilyenekhez hozzaszokva, ha meg valami beszarik meghirdetem, annak ellenere, hogy karacsonykor 1500.- eurot beleraktam a Hydraulikus Kupplungba es a z aquarium Kupplung deklibe . meg a bör tank coverbe, amire a Tankhatizsakot csatolod . . .
egy darabig hasznalom, aztan ha megunom, reptetem ezt is . . . .
azutan marad majd a Vespa :)))) Na meg kezdek öregedni, ez a gep 200 kilojaval nehez . Bivaly erös, gyorsul, huz es baszott jo hangja van, erdekes egy Konstruktio. Optikailag szerintem nagyon eltalaltak, komoly megjelenese van, nem egy kis szunyogka.
rettenetes sokat szereltem mar, kormanyt kapott, elektromos a gas fogantyuja, szettort benne a csuszo --schleifkontakt---ujat vettem---elöször fel ora volt a szereles, kesöbb 2 perc...gyertyakat, üles alatti kabeleket forrasztottam, rendszamtablat rövidet kapott, kabelekkel együtt, hütöt leszereltem, Tankot leszereltem, akkumulatort csereltem,--soha többet-- idiota helyen van ....lampaba egöt csereltem, jol szet kell szedni hozza, kupplung geber --ado--zylindert, es Nehmer --vevö--zylindert is kapott, meg az egesz kupplung dekli leszedese egy akcio volt, aztan a kupplungjaba beepitettem az uj kinyomo kereteket, , olajcsere stb...szovel volt vele baszakodas . . .
de ha megy egy bivaly
hat ennyi a szent evangelium.. ( Hondak jobbak )
amit persze a tetves környezetbaratok követelnek , annak ellenere , hogy azok is autot hasznalnak, es nem gyalog mennek
a sved degeneralt, Mongoloid kislany Greta Tunberg ? is, elöször vitorlassal ment USA-ba elöadason ugatni, de visszafele mar repülö hozta.
A lenyeg :
Zu Anfangszeit eines der Probleme bei Vergasern: Der hydrophile Sprit bindet Wasser (Blase), was dann eine hochaggressive Mischung für das weiche Alu der Vergaser ergibt.
Fenn belinkeltem a Frauenhofer Institut egesz cikket, amiben a lenyeg: --- az E10-es Hydrophil Benzin leköti a vizet-parat , es egy hochagressiv, magasan agressiv kevereket kepez ami metamadja a puha Aluminium Karburatorok stb femeket , tehat az E 10-es benzin egy nagy szar hosszu idö utan tönkreteszi a motorokat .
Olvassatok---EZT ERDEMES LENNE MINDENKIVEL TUDATNI !! Telre sose tankoljatok tele ezzel a szarral a tankot !!
Naponta valtoznak--de elöbb el kell majd adnom. Vespa ? itt a környeken bohozkodni eleg lenne .
Ma elöször nyomattam az ujabb 821 DUC-al, eletveszelyes.
elöször starnehezsegek voltak elment a displayis, se kep, se hang se duda, se index, semmi
aztan uj Softwar frissites vagy telepites ?? , de utan se volt ok a starterei
Gondoltam, uj gyertyak következnek.
Igen am de a hosszu 15 cm-es gyertya stecker, pipa, nem jött ki, be volt egve ragadva stb kinlodas aztan leszakadt a bepreselt Kabel . . . 53 juroert jött az uj, de mar a baromarcu olaszok a pipa kivül esö foganytyujat maskeppen alakitottak, kapott mas öntöformat, igy majd kesöbb remelem meg lehet fogni, es kihuzni . .
Gyertyacsere utan, aztan erezhetöen megvadult a gep, pőcc--röff, es ma a zalai utakon egerszegre mentem , hat eletveszelyesen gyorsul, at kellett programmozni a k9ipőrgesgatlot, mert kanyarokban csuszott, körforgalom eletveszelyes volt . most a 4 es en van .meg iden ha szabad lemegy vele Görögbe, aztan szerintem jövöre eladom, mar öreg leszek hozza . . . . ez van .
110 lo, eddig 80 volt a kisebb,ik. azt megszoktam, meg kiismertem, egyszerü volt a szerelese, karbantartasa.
Mondjuk azért agyalok,mert a gyári 45 ezer,a Dellorto 22 ezer az univerzális Mikuni meg 9 ezer.
Még egy kérdés.A tank alatt ahogy néztem van még egy kis méretű vákuumos benzinpumpa.A benzinszűrő után és onnan megy a nagy vákuumos szivattyúhoz tovább.És csak akkor nyomja a benzint,ha forog a motor.Bár ahogy néztem elég lagymatagon nyomja.Az minek oda?Miért nem megy direkte a benzinszűrőtől a benzin a szivattyúig?Vagy ez valami benzincsapot akar utánozni?
4 nap alatt szallitjak GSL ?? hazhoz.
Az OeM Parts-ot felejtsd el, valam döbbenetes 3 honapig szallitottak alkatreszt. Valoszinü a Hold tulso oldalarol rendeltek :))))
Akkor azt kellene teljesen szétszedni és kitisztítani?
De ha tavaly is dadogott, akkor keveset kap, azaz szegeny a benzin-levegö keverek aranya .
Telre csak nagyon keves benzinnen kell ujabban eltenni, es tavasszal inditas elött friss benzinnel kell feltölteni .
Regebbi Motoroknal telre a leallas elött a benincsapot el kellett zarni, a motort addig jaratni, mig a benzin a karburatorbol igy kifogyott....
tavasszal kinyit--indit . . . stb stb stb