vajpuhan indul, es AZONNAL ahogy atfordul a dugattyu . . . . . .a hangja agyudörges, a traktions-kontrollt közepesre --4-- allitottam, mert különben kilö alolam, ha gazt adok, es nem figyelek . . .
megsem tudok vele lemenni Görögbe, mert agyonkomplikaljak a hülyek , es minden hajo beszallasnal tesztet kernek, raadasul a szigetek többsegen nincs orvos, (szemelyzet) aki a tesztet csinalna , es igy kepzeljetek el: Irja a Görög ujsag : a turistak foglyok lettek a szigeten--a teszt hianya miatt ---hat nem vallalok utazast, inkabb megkerülöm a Balatont majd eccer . . . . .
meg potlom a hütövizet, amit melleöntöttem..., aztan gyaaaaaaa !!!!!
( Görögben, strandpapucsban, fürdönadragban, sisak nelkül megy az ember , a szigeten . . . ) kicsit hianyzik :))))
azsiai szart epit be a gyar, az emberek meg nem tudjak a gepet hasznalni, cserelni kell. 4,000 es 12,000 km közt behalnak . a techn. problemat nem reszletezem . egy hulladek---kesz
a motor maga egy alom, erögep .
Tegnap szetszedtem a Blokkot es beraktam az uj Startert, remelem nem lesznek inditasi problemak. Ugyanis a ket indito közt oriasi a különbseg. 1/ A Thaiwani 200 euro a Denso 504.- !
2/ A reginel hatalmas erö kell megforgatni , a kurva erös magnes miatt, ami a forgoreszet illeti. Az uj sokkal könnyebben forog, tehat az Akkut nem terheli le annyira inditasnal . Bizzunk benne .
Maga a munka 4 orat tartott, rendesen elökeszültem mindenre, a szerszamok ujra elpakolasa 1 orat vett igenybe :)))
Különösképpen nem.... amúgy meg remekül passzol. NBR.... az volt kéznél. A gyári sem viton. Normál esetben nem kerülhet oda üzemanyag, max némi pára formájában...
Egy szó mint száz.... ha tudtok valakit, akit minden kétséget kizárólag ki tudja mérni az ECU-t... vagy akinek van a "polcon" egy IAW5AM.... légyszi ne tartsátok magatokban... 😉
Mondhatni,hogy a szakemberre bíztam... 😁... elvittem a kiszerelt V-gyűrűt a boltba. Az eladó vakarta a fejét egy darabig. Azt mondta, hogy X-gyűrűből nincs olyan ami jó lehetne. Aztán adott O-gyűrűt. Alaposan bezsíroztam összerakásnál a tengelyt és a gyűrűket is. Szorulni éppen nem szorul, de érezhetően jóval passzosabb. A motor hangja is megváltozott..... nem annyira nyers és szörcsögős. Az utóbbi időben ez hozta a legnagyobb pozitív változást....
Amugy az o - gyuruk eseteben hogyan valasztottad meg a megfelelo atfedest? Tudtommal más pl tervezeskor a horony meret( meg alak) ha statikus es mas ha dinamikus tomites kell... én parker katalogusa szerinti méretekkel tervezek- dolgozok...
Nem lehet hogy esetleg szorul is a nagyobb átfedés miatt?
Az is megvolt már..... a gyári térkép szerint is 1400 körül kéne hogy legyen az alapjárat, de az újabb már 1700-körüli lenne.... de nem tud szerencsétlen. Írtam néhány ECU javító-diagnosztizáló cégnek, hátha.....
Természetesen.... mindegyikkel ugyanaz az eredmény. Az akku egy éves, de tökéletes. Télen bent volt csepptöltőn. A fesszabályzó is rendben van. A kábeleket kimértem, a TPS-ét külön is, egészen az ECU-ig. Sőt, még egy plusz testet is vittem az ECU-ra, mert több fórumon is feljött a téma és van akinél ez segített.....
Vatta új van benne.... tegnap raktam bele. Eredeti MM, reseteltem.... mindent kinulláztam.... de mikor beindul, a 2,7 beesik 2 köré.... és csak 1200-1300 az alapjárat. Az meg kevés.... néha le is áll.....
Jelentem megvagyok... legalábbis bizonyos szempontból. Voltam a boltban, de csak O-gyűrűt kaptam megfelelő méretben. Viszont elvileg megtaláltam a méretben megfelelő V-gyűrűt is.... a Yamaha XJ karbihoz (és még sok másikhoz is...) méretben pont olyan V-gyűrű való. Azt meg itthon is lehet venni az OEM-Parts-nál,~2500Ft/db áron....
Szóval én rendberaktam a fojtószelepeket. Most jól indul a járgány és szép simán jár, az eddigiekhez képest.... viszont még mindig alacsony az alapjárat. A normál TPS érték beesik 2 fok körüli értékre.... egyre inkább azt gondolom, hogy maga az ECU a ludas. Földhiba vagy a TPS feszültségét adó IC a baj.... 😟
Elvileg ezt a V-gyűrűt használják máshol is.... de X-gyűrű egészen biztosan van ilyen méretben. Legvégső esetben, talán egy jól megválasztott O-gyűrű is elég lehet.... egy darabig....
Holnap remélem eljutok az üzletbe.....
Lehet ügyesebb vagy..., én 2013 -2014 alaposan körbejártam a témát saját problémám esetében. A tömítést vagy megveszed a gyártól (itt lehet trükközni, mert pl sok gyártó mikuni porlasztókat szerelt a motorjaikba, így lehet ugyan az a porlasztó alkatresz olcsóbb, könnyebben elérhetö mondjuk a suzuki esetében, mint mondjuk a yamaha esetében) vagy van ez a Tájföldi igen jó forrás, és igen jó minöség. Egy srác éppen pár perce rendelt tölük, miután falsolást diagnosztizáltunk neki. Egy kis javítószett ( https://www.litetek.co/Carb_Ki... Kit C )4600 HUf Tájföldröl postával egy 4 karbis sorhoz, még a suzukinál a 6 db filckorong 24000HUF.
Szaküzletben, csak "pingvinezni" fognak szerintem, de ha más tapasztalatod lesz szívesen várom a további tehetöségeket.
Az öregebb poralsztónál sokszor felüti a fejét, hogy a fojtótengelynél farsol:
Itt van hozzá a szett: https://litetek.co/Carb_Kit_Ducati.html
A TS001 viton vagy más modeleknél TS002 filckarika cseréje orvosolja a probémát.
lassan az az erzesem az összes -- ujabb--Ducatit el lehet felejteni .
Fökepp a 2021-es Modell, ami igazi Japan Motorra sikerült ... Felrevezetö indokokkal magyarazzak a z uj Motor könnyü sulyat ( Kisebb lett a Benzintank pl. : 😇 )
Dragak es mivel tele vannak fölösleges , agyonkomplikalt Elektronikaval, ezek be is döglenek, nehez javitani, szakmühely keves van, ott se lönek igazan hozza .
Szandekosan nem reszletezem, de ha eladnam Hondat vennek .
megsem tudok vele lemenni Görögbe, mert agyonkomplikaljak a hülyek , es minden hajo beszallasnal tesztet kernek, raadasul a szigetek többsegen nincs orvos, (szemelyzet) aki a tesztet csinalna , es igy kepzeljetek el: Irja a Görög ujsag : a turistak foglyok lettek a szigeten--a teszt hianya miatt ---hat nem vallalok utazast, inkabb megkerülöm a Balatont majd eccer . . . . .
meg potlom a hütövizet, amit melleöntöttem..., aztan gyaaaaaaa !!!!!
( Görögben, strandpapucsban, fürdönadragban, sisak nelkül megy az ember , a szigeten . . . ) kicsit hianyzik :))))