Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vajpuhan indul, es AZONNAL ahogy atfordul a dugattyu . . . . . .a hangja agyudörges, a traktions-kontrollt közepesre --4-- allitottam, mert különben kilö alolam, ha gazt adok, es nem figyelek . . .
megsem tudok vele lemenni Görögbe, mert agyonkomplikaljak a hülyek , es minden hajo beszallasnal tesztet kernek, raadasul a szigetek többsegen nincs orvos, (szemelyzet) aki a tesztet csinalna , es igy kepzeljetek el: Irja a Görög ujsag : a turistak foglyok lettek a szigeten--a teszt hianya miatt ---hat nem vallalok utazast, inkabb megkerülöm a Balatont majd eccer . . . . .
meg potlom a hütövizet, amit melleöntöttem..., aztan gyaaaaaaa !!!!!
( Görögben, strandpapucsban, fürdönadragban, sisak nelkül megy az ember , a szigeten . . . ) kicsit hianyzik :))))
Szép a gép papa! 😉
azsiai szart epit be a gyar, az emberek meg nem tudjak a gepet hasznalni, cserelni kell. 4,000 es 12,000 km közt behalnak . a techn. problemat nem reszletezem . egy hulladek---kesz
a motor maga egy alom, erögep .
Mi volt a gond az indítóval?
Tegnap szetszedtem a Blokkot es beraktam az uj Startert, remelem nem lesznek inditasi problemak. Ugyanis a ket indito közt oriasi a különbseg. 1/ A Thaiwani 200 euro a Denso 504.- !
2/ A reginel hatalmas erö kell megforgatni , a kurva erös magnes miatt, ami a forgoreszet illeti. Az uj sokkal könnyebben forog, tehat az Akkut nem terheli le annyira inditasnal . Bizzunk benne .
Maga a munka 4 orat tartott, rendesen elökeszültem mindenre, a szerszamok ujra elpakolasa 1 orat vett igenybe :)))
Még egy kérdés ezzel kapcsolatban..... mennyire kompatibilisek ezek a vezérlők egymással...? Szigorúan ragaszkodni kell a verziószámhoz...?
Különösképpen nem.... amúgy meg remekül passzol. NBR.... az volt kéznél. A gyári sem viton. Normál esetben nem kerülhet oda üzemanyag, max némi pára formájában...

Egy szó mint száz.... ha tudtok valakit, akit minden kétséget kizárólag ki tudja mérni az ECU-t... vagy akinek van a "polcon" egy IAW5AM.... légyszi ne tartsátok magatokban... 😉
Anyaga viton? Mert az Epdm vagy nbr hajlamos megdagadni a bioetanoltol...
Szóval akkor nem lett az o gyuru " méretezve"?
Mondhatni,hogy a szakemberre bíztam... 😁... elvittem a kiszerelt V-gyűrűt a boltba. Az eladó vakarta a fejét egy darabig. Azt mondta, hogy X-gyűrűből nincs olyan ami jó lehetne. Aztán adott O-gyűrűt. Alaposan bezsíroztam összerakásnál a tengelyt és a gyűrűket is. Szorulni éppen nem szorul, de érezhetően jóval passzosabb. A motor hangja is megváltozott..... nem annyira nyers és szörcsögős. Az utóbbi időben ez hozta a legnagyobb pozitív változást....
Amugy az o - gyuruk eseteben hogyan valasztottad meg a megfelelo atfedest? Tudtommal más pl tervezeskor a horony meret( meg alak) ha statikus es mas ha dinamikus tomites kell... én parker katalogusa szerinti méretekkel tervezek- dolgozok...
Nem lehet hogy esetleg szorul is a nagyobb átfedés miatt?
Az simán lehet, de azt mondta beállított mindent...
Az is megvolt már..... a gyári térkép szerint is 1400 körül kéne hogy legyen az alapjárat, de az újabb már 1700-körüli lenne.... de nem tud szerencsétlen. Írtam néhány ECU javító-diagnosztizáló cégnek, hátha.....
Anno S2R-nél volt, hogy leállt melegen ( olaj 110-fokos) alapjáraton lámpánál, henger szinkron után megszűnt a leállás.
Természetesen.... mindegyikkel ugyanaz az eredmény. Az akku egy éves, de tökéletes. Télen bent volt csepptöltőn. A fesszabályzó is rendben van. A kábeleket kimértem, a TPS-ét külön is, egészen az ECU-ig. Sőt, még egy plusz testet is vittem az ECU-ra, mert több fórumon is feljött a téma és van akinél ez segített.....
"Vatta új van benne"
Régivel tesztelted?
Aku saruk tiszták, van rendes kontakt?
Aku állapota?
Feszültség szabályzó jó?
Vatta új van benne.... tegnap raktam bele. Eredeti MM, reseteltem.... mindent kinulláztam.... de mikor beindul, a 2,7 beesik 2 köré.... és csak 1200-1300 az alapjárat. Az meg kevés.... néha le is áll.....
Más motor TP senzora simán beázott... tele volt elektrolites löttyel, így pontatlan lett. Némi alkohol és gondoskodás után újra müködött...
Jelentem megvagyok... legalábbis bizonyos szempontból. Voltam a boltban, de csak O-gyűrűt kaptam megfelelő méretben. Viszont elvileg megtaláltam a méretben megfelelő V-gyűrűt is.... a Yamaha XJ karbihoz (és még sok másikhoz is...) méretben pont olyan V-gyűrű való. Azt meg itthon is lehet venni az OEM-Parts-nál,~2500Ft/db áron....

Szóval én rendberaktam a fojtószelepeket. Most jól indul a járgány és szép simán jár, az eddigiekhez képest.... viszont még mindig alacsony az alapjárat. A normál TPS érték beesik 2 fok körüli értékre.... egyre inkább azt gondolom, hogy maga az ECU a ludas. Földhiba vagy a TPS feszültségét adó IC a baj.... 😟
Elvileg ezt a V-gyűrűt használják máshol is.... de X-gyűrű egészen biztosan van ilyen méretben. Legvégső esetben, talán egy jól megválasztott O-gyűrű is elég lehet.... egy darabig....
Holnap remélem eljutok az üzletbe.....
Lehet ügyesebb vagy..., én 2013 -2014 alaposan körbejártam a témát saját problémám esetében. A tömítést vagy megveszed a gyártól (itt lehet trükközni, mert pl sok gyártó mikuni porlasztókat szerelt a motorjaikba, így lehet ugyan az a porlasztó alkatresz olcsóbb, könnyebben elérhetö mondjuk a suzuki esetében, mint mondjuk a yamaha esetében) vagy van ez a Tájföldi igen jó forrás, és igen jó minöség. Egy srác éppen pár perce rendelt tölük, miután falsolást diagnosztizáltunk neki. Egy kis javítószett ( https://www.litetek.co/Carb_Ki... Kit C )4600 HUf Tájföldröl postával egy 4 karbis sorhoz, még a suzukinál a 6 db filckorong 24000HUF.
Szaküzletben, csak "pingvinezni" fognak szerintem, de ha más tapasztalatod lesz szívesen várom a további tehetöségeket.
Köszi! Valami ilyesmire gondoltam.... bár egyelőre még nem találtam itthon alkatrész forrást. Majd bepróbálkozom egy szaküzletben... hátha.
Az öregebb poralsztónál sokszor felüti a fejét, hogy a fojtótengelynél farsol:
Itt van hozzá a szett:
https://litetek.co/Carb_Kit_Ducati.html
A TS001 viton vagy más modeleknél TS002 filckarika cseréje orvosolja a probémát.

Itt van egy általános porlasztó felújítás, de a befecskenedezö soroknál is hasonlók a müveletek.
https://www.litetek.co/Guide_M...
Lájk.
lassan az az erzesem az összes -- ujabb--Ducatit el lehet felejteni .
Fökepp a 2021-es Modell, ami igazi Japan Motorra sikerült ... Felrevezetö indokokkal magyarazzak a z uj Motor könnyü sulyat ( Kisebb lett a Benzintank pl. : 😇 )
Dragak es mivel tele vannak fölösleges , agyonkomplikalt Elektronikaval, ezek be is döglenek, nehez javitani, szakmühely keves van, ott se lönek igazan hozza .
Szandekosan nem reszletezem, de ha eladnam Hondat vennek .