Sziasztok Mindenki,
Hány köbcentiset ajánlanátok egy kezdő motorosnak? első motor lenne. Van esetleg olyan változat, évjárat amit érdemes elkerülni? Köszönöm
Délelőtt elvittem az asszony Duke-ját első éves szervizre. Olajcsere, diagnosztika, lánc állítás-kenés, + lemosták. Ez 30 ropi volt. Hááát... A motorban 320 Km van. A Dl-em legutóbbi szervize nem volt ennyi, pedig ugyan ezek megvoltak, plusz fékfolyadék csere. Az igaz, hogy nem mosták le, de nem is kell, mert szalon állapotban tartom minden járművem.
Azt tudtad hogy ez a legenda egy egyszerű sajtóhibából keletkezett? Az eredeti leírás szívásról és szenvedésről szólt....
Bocs, de nem bírtam kihagyni.
Ha jó állapotú akkor minek cseréled le ennyi kis futással? Unixban kedvezménnyel kb 5 papír párban (!) a Dayco szíj.
Na szerelőm anno ezt 17ezer/db ért adta, + munkadíj az volt 30ezer. Na ezzel lett teli a fattyom.
Köszönöm az infókat! A vezérműszíj feszességet már kellett állítanom. Úgy láttam, hogy azok a szíjak elég jó állapotban vannak,
két év alatt km 300km-et mentek a géppel, szóval több mint két éves a vezérlése, viszont alig használt. De le fogom majd cserélni őket.
Alkatrészeket hol érdemes beszerezni? Amúgy vágom, hogy mondjuk egy SV650N-el biztos kevesebb bajom lett volna, csak hát ez a formavilág na...
Töltöttem fel pár képet is.
Első körben frissen vett motornál én is ezt ajánlom!
Amúgy a gyári olaj ajánlása Shell 10w40 amit szoktak még 10w50-el helyettesíteni. A szíjak nem "2 évente illik cserélni" hanem ez az előírás: kettő év vagy 20ezer futott km. Ami lehet akár 6 év vagy 60ezer km is, csak a feszességet kell időközönként ellenőrizni na meg ugye a szíjak állapotát, de simán futja még a "gagyi Dayco" vez.szíj is. Ennél csak annyi a gebasz, hogy keményebb és van, hogy nem rezonál rendesen pengetéskor mikor be kell állítani a feszességet. Meg gumikalapáccsal kell feltessékelni a helyére.
Szerelőm Gates szíjat rakott elmondása szerint a motorjaimra, csak mikor megláttam a műhelyében a legolcsóbb ( Dayco-t ) amit ugye nem vihettem én meg semmilyen alkatrészt mert akkor nem keresett volna egy valag pénzt az alkatrészen eleve + munkadíj na akkor döntöttem el, hogy eleget duksiztam mert én sem szarom a pénzt.
Legutóbb 2 hónapot állt a gép nála kifizettem 115 ezret és vastagon állt rajta a por, nejem is mondta habzó szájjal ezen semmit nem csináltak, igaz így is rendben volt a gép.
Van egy cimbim 1000 is van neki egy hengerez 3kilóba van még mindig egy hengerez...
Na én itt befe és nem a motor miatt hanem ugye kézenfekvő mi miatt...
Üdv. Ha nem tudod,mikor volt utoljára Desmo szerviz csinálva (aka szelephézag állítás) sztem érdemes lenne elvinni megnézetni.Meg ugye a vezérmű szíjakat is megnézni.Állapot és feszesség.Nincs automata feszességállítás és 2 évente illik cserélni.Nekem a 750-es Monster-ba a márkaszerviz 15w50-t tett bele.
Hány köbcentiset ajánlanátok egy kezdő motorosnak? első motor lenne. Van esetleg olyan változat, évjárat amit érdemes elkerülni? Köszönöm
Azt tudtad hogy ez a legenda egy egyszerű sajtóhibából keletkezett? Az eredeti leírás szívásról és szenvedésről szólt....
Bocs, de nem bírtam kihagyni.
Hát a képek még jóváhagyásra várnak.... Cenzúrázza a rendszer vagy mi a szösz van..
Na szerelőm anno ezt 17ezer/db ért adta, + munkadíj az volt 30ezer. Na ezzel lett teli a fattyom.
két év alatt km 300km-et mentek a géppel, szóval több mint két éves a vezérlése, viszont alig használt. De le fogom majd cserélni őket.
Alkatrészeket hol érdemes beszerezni? Amúgy vágom, hogy mondjuk egy SV650N-el biztos kevesebb bajom lett volna, csak hát ez a formavilág na...
Töltöttem fel pár képet is.
Amúgy a gyári olaj ajánlása Shell 10w40 amit szoktak még 10w50-el helyettesíteni. A szíjak nem "2 évente illik cserélni" hanem ez az előírás: kettő év vagy 20ezer futott km. Ami lehet akár 6 év vagy 60ezer km is, csak a feszességet kell időközönként ellenőrizni na meg ugye a szíjak állapotát, de simán futja még a "gagyi Dayco" vez.szíj is. Ennél csak annyi a gebasz, hogy keményebb és van, hogy nem rezonál rendesen pengetéskor mikor be kell állítani a feszességet. Meg gumikalapáccsal kell feltessékelni a helyére.
Szerelőm Gates szíjat rakott elmondása szerint a motorjaimra, csak mikor megláttam a műhelyében a legolcsóbb ( Dayco-t ) amit ugye nem vihettem én meg semmilyen alkatrészt mert akkor nem keresett volna egy valag pénzt az alkatrészen eleve + munkadíj na akkor döntöttem el, hogy eleget duksiztam mert én sem szarom a pénzt.
Legutóbb 2 hónapot állt a gép nála kifizettem 115 ezret és vastagon állt rajta a por, nejem is mondta habzó szájjal ezen semmit nem csináltak, igaz így is rendben volt a gép.
Van egy cimbim 1000 is van neki egy hengerez 3kilóba van még mindig egy hengerez...
Na én itt befe és nem a motor miatt hanem ugye kézenfekvő mi miatt...
Amúgy köszi az infókat! :-)