Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1000 ie nem vagy már "takonytorta" fejben dől el minden ami vezérli a csuklót is.
Sziasztok Mindenki,
Hány köbcentiset ajánlanátok egy kezdő motorosnak? első motor lenne. Van esetleg olyan változat, évjárat amit érdemes elkerülni? Köszönöm
Délelőtt elvittem az asszony Duke-ját első éves szervizre. Olajcsere, diagnosztika, lánc állítás-kenés, + lemosták. Ez 30 ropi volt. Hááát... A motorban 320 Km van. A Dl-em legutóbbi szervize nem volt ennyi, pedig ugyan ezek megvoltak, plusz fékfolyadék csere. Az igaz, hogy nem mosták le, de nem is kell, mert szalon állapotban tartom minden járművem.
Az a bűn és bűnhődés és nem Petőfi vagy Liszt írta
Én eddig úgy tudtam,hittem , a "Dukátti" alacsony fordulatú megbízható motor! Ne vedd el tőlem ezt a hitemet!
Reggel (hajnali fél kilenc) óta felhős, az előbb csapott pár szem eső is, és most megint várakozó álláspontra helyezkedett, mint a bolsevisták!
Így van. Minden motor megbízható ha van gazdija. Ha nincs, az meg látható szerencsétlenen.
Igazad van. Nem a megbízhatóság a megfelelő szó. Inkább “gondmentes”. Azt pedig nem mondtam, hogy a Ducati megbízhatatlan.
Nincs semmi gond. Felbasztad az agyam ezért ki is ugrok a pinceablakból.
"Az olasz motor: szív és szenvedély!"

Azt tudtad hogy ez a legenda egy egyszerű sajtóhibából keletkezett? Az eredeti leírás szívásról és szenvedésről szólt....
Bocs, de nem bírtam kihagyni.
Olvastam, mennyit szenvedtél a pinkkel.....
Mert a Monster nem megbíz6ó. Gondolom volt pár megbíz6atlan Monstered így van alapja...
Csak nehogy fordítva sikerüljön a "házasság".....
Ha az Sv megbízhatóságát és a Monster formáját összemixeled, akkor kijön a Cagiva Raptor.
Fazsa! Segédvázból sincs vágva szépen egyben van.
Megértelek.
Hát a képek még jóváhagyásra várnak.... Cenzúrázza a rendszer vagy mi a szösz van..
Hol vannak a képek
Ha jó állapotú akkor minek cseréled le ennyi kis futással? Unixban kedvezménnyel kb 5 papír párban (!) a Dayco szíj.
Na szerelőm anno ezt 17ezer/db ért adta, + munkadíj az volt 30ezer. Na ezzel lett teli a fattyom.
Köszönöm az infókat! A vezérműszíj feszességet már kellett állítanom. Úgy láttam, hogy azok a szíjak elég jó állapotban vannak,
két év alatt km 300km-et mentek a géppel, szóval több mint két éves a vezérlése, viszont alig használt. De le fogom majd cserélni őket.
Alkatrészeket hol érdemes beszerezni? Amúgy vágom, hogy mondjuk egy SV650N-el biztos kevesebb bajom lett volna, csak hát ez a formavilág na...
Töltöttem fel pár képet is.
Első körben frissen vett motornál én is ezt ajánlom!
Amúgy a gyári olaj ajánlása Shell 10w40 amit szoktak még 10w50-el helyettesíteni. A szíjak nem "2 évente illik cserélni" hanem ez az előírás: kettő év vagy 20ezer futott km. Ami lehet akár 6 év vagy 60ezer km is, csak a feszességet kell időközönként ellenőrizni na meg ugye a szíjak állapotát, de simán futja még a "gagyi Dayco" vez.szíj is. Ennél csak annyi a gebasz, hogy keményebb és van, hogy nem rezonál rendesen pengetéskor mikor be kell állítani a feszességet. Meg gumikalapáccsal kell feltessékelni a helyére.
Szerelőm Gates szíjat rakott elmondása szerint a motorjaimra, csak mikor megláttam a műhelyében a legolcsóbb ( Dayco-t ) amit ugye nem vihettem én meg semmilyen alkatrészt mert akkor nem keresett volna egy valag pénzt az alkatrészen eleve + munkadíj na akkor döntöttem el, hogy eleget duksiztam mert én sem szarom a pénzt.
Legutóbb 2 hónapot állt a gép nála kifizettem 115 ezret és vastagon állt rajta a por, nejem is mondta habzó szájjal ezen semmit nem csináltak, igaz így is rendben volt a gép.
Van egy cimbim 1000 is van neki egy hengerez 3kilóba van még mindig egy hengerez...
Na én itt befe és nem a motor miatt hanem ugye kézenfekvő mi miatt...
Üdv. Ha nem tudod,mikor volt utoljára Desmo szerviz csinálva (aka szelephézag állítás) sztem érdemes lenne elvinni megnézetni.Meg ugye a vezérmű szíjakat is megnézni.Állapot és feszesség.Nincs automata feszességállítás és 2 évente illik cserélni.Nekem a 750-es Monster-ba a márkaszerviz 15w50-t tett bele.
Dobhatnál képet, hogy milyen az új szerzeményed.
Had szóljon!
Megnéztem, hallani nálad is. De nálam 3-4ezres fordulat után jön elő inkább.
Amúgy köszi az infókat! :-)