10 000 es fordulatot meg csak elbir, altalaban a regi v2 sportgepek 11 000 nel tiltanak, az osszes, mindegy, milyen gyartmany, igy, hogy mondjuk egy eleg regi 999 es eroforrast ~190 loerosre terveztek es ~15 000 es fordulatra, nem tunik annyira veszesnek. Termeszetesen ezeket az ertekeket teljesen mas vezerlessel, kovacsolt dugattyuval, mas, titan hajtoruddal, titan szelepekkel, pillekonnyu fotengellyel eri el, de ugy, hogy kevesebbet forog, van benne jocskan tartalek.
a sikerek jönnek is, szépen. Az biztos, hogy a következő időszakban-kb. a következő szezon közepéig- kimarad a motorozás. Viszont ha jön egy 1000, vagy 1100 szemben, akkor azt megveszem és elrakom magamnak.
Persze, István!
Őszintén örülök, hogy ilyen jól sikerült az akkori próba ülés! Annak meg pláne, hogy megoldódott a hobbi kérdés az elkövetkező pár évtizedre.
Hi!
Emlékszel még?
A Pajor kúton én ültem a sárga gépeden jó régen.Egy bt1100 buldoggal voltam Ott szerettem bele a ducatiba.Azóta ez a harmadik,de több már nem lesz,mert olyat sikerült venni,ami kitart,amíg csak fel bírok ülni.
Köszönet még egyszer!
Hi!
A suliban sor2 vagy sor4 lesz a tanuló motor.A v2 másképp kezelendő,főleg a Ducati a 90 fokos motorjával.Mielőtt veszel,mindenképpen próbálj ki néhányat.620-nál kisebbet ne vegyél.
Nekem 1000ie van,nem egy erőgép,84le,de gépészkedős vezetést igényel,viszont 3-5 ezer fordulat között is kiváló élményt biztosít.Fölötte gorombul,de nekem már igényem sincs ott motorozni,maximum kigyorsításkor.6ezernél 160 at megy a gyári áttétellel,ezt esetenkén autópályán használom ki.
" gondolj bele , tízezres fordulaton a főtengelynek másodpercenként cca. 160x kell a dugattyút felküldenie, és vissza!!," A szelepeket vezérműtengelyt még nem is említettem.
Csak gondolj bele , tízezres fordulaton másodpercenként cca. 160x kell a dugattyút felküldenie, és vissza, mekkora erőknek kell ott lenni, hogy az alkatrészek ezt tudják! És mindezt nem 60 fok körüli hőmérsékleten!! Kerestem a középiskolai könyveimet, hogy kiszámoljam, de már nem lesz belőle semmi! Nem találtam semmit.!
Aki egyszer motoros volt az nagy v.színűséggel az is marad! Nem tudom elképzelni mi lesz akkor, ha már nem ülhetek motorra többet! Pedig én még pedálos Simson-al kezdtem. . Még a mohácsi vész után nem sokkal!
Pedig a 620as még forgott közel 11ezret ki is szoktam csavarni a nyakát, de hát vagy Impala vagy semmi. Aztán később visszavettek a max 9ezres fordulatra. Gondolom megvolt rá a mérnököknek az oka. Hallottam magas fordulaton az elégtelen olajkenésről, de nem tudom, meg ne kövezzen senki. Nekem mindegyik monster nagyon megfelelő volt és kiválóan tették a dolgukat, pedig kapták az ívet rendesen.
hellotok
na megjőttem Görögből a hatarzaras előtt:))) KEPEK: felpakolva /Velence/utban lefele/Rodosz/a szallo kertje/a vilag legjobb söre/lazulas/hajom hazafele-Patras-Ancona
kibirta a 3000 km utat + 7000 KM a hajout---
Már, hogy a pipába ne, legalább "nyóc" motort neki hadd csináltassa meg az összes széthajtott szrt! Bár a Dukát-okat az alacsony fő tengely fordulatuk miatt értékelem !
Ez úgy faszság, ahogy van. Lentről építkezzen a kezdő motoros. 620-695-696.
Miért? Mert a gumi miatt jobban fordul, nem áll keresztben olyan könnyen, mint a nagyobbak visszaváltásnál, és valamivel még könnyebb is. És ha belenéz egy árokba, akkor valószínű, hogy kisebb sebességgel teszi meg.
Üdv.Mekkora lenne a keret rá?A 620-750-800 sztem jó.Teljesítményben közel hasonlók,max nyomatékban van eltérés.A karburátoros verziók kicsit macerásabbak,mint a befecskendezősök.De itt is az előző tulajok hozzáállása dönti el,mennyire lesz problémás a gép.Pár sorral lejjebb leírtuk,mire fontos figyelni egy Ducati-nál.
És mennyire vagy kezdő?Ha nagyon,akkor csak óvatosan a V2 motorral.A nyomaték ugyan annyi,mint a teljesítmény ezért lehet azokkal is dinamikusan mozogni.Kezdő motornak inkább sor4,de lehet ilyennel is kezdeni,de akkor jobban kell figyelni a jobb csuklóra.
Megmaradt ha kell esetleg valakinek jön érte azt jól elviszi. A fenti listán lévő motorokhoz passzol.
a sikerek jönnek is, szépen. Az biztos, hogy a következő időszakban-kb. a következő szezon közepéig- kimarad a motorozás. Viszont ha jön egy 1000, vagy 1100 szemben, akkor azt megveszem és elrakom magamnak.
Persze, István!
Őszintén örülök, hogy ilyen jól sikerült az akkori próba ülés! Annak meg pláne, hogy megoldódott a hobbi kérdés az elkövetkező pár évtizedre.
Emlékszel még?
A Pajor kúton én ültem a sárga gépeden jó régen.Egy bt1100 buldoggal voltam Ott szerettem bele a ducatiba.Azóta ez a harmadik,de több már nem lesz,mert olyat sikerült venni,ami kitart,amíg csak fel bírok ülni.
Köszönet még egyszer!
A suliban sor2 vagy sor4 lesz a tanuló motor.A v2 másképp kezelendő,főleg a Ducati a 90 fokos motorjával.Mielőtt veszel,mindenképpen próbálj ki néhányat.620-nál kisebbet ne vegyél.
Nekem 1000ie van,nem egy erőgép,84le,de gépészkedős vezetést igényel,viszont 3-5 ezer fordulat között is kiváló élményt biztosít.Fölötte gorombul,de nekem már igényem sincs ott motorozni,maximum kigyorsításkor.6ezernél 160 at megy a gyári áttétellel,ezt esetenkén autópályán használom ki.
Nem az olcsóság a lényeg, hanem inkább a probléma mentesség. Mennyire vagyok kezdő? a héten kezdem a motoros sulit. Még nem ültem motoron ....
Eladtam Jannuár első napjaiban. Most élvetviteli újratervezés folyik.:)
na megjőttem Görögből a hatarzaras előtt:))) KEPEK: felpakolva /Velence/utban lefele/Rodosz/a szallo kertje/a vilag legjobb söre/lazulas/hajom hazafele-Patras-Ancona
kibirta a 3000 km utat + 7000 KM a hajout---
Miért? Mert a gumi miatt jobban fordul, nem áll keresztben olyan könnyen, mint a nagyobbak visszaváltásnál, és valamivel még könnyebb is. És ha belenéz egy árokba, akkor valószínű, hogy kisebb sebességgel teszi meg.
És mennyire vagy kezdő?Ha nagyon,akkor csak óvatosan a V2 motorral.A nyomaték ugyan annyi,mint a teljesítmény ezért lehet azokkal is dinamikusan mozogni.Kezdő motornak inkább sor4,de lehet ilyennel is kezdeni,de akkor jobban kell figyelni a jobb csuklóra.