Első nagymotorom vásárlása előtt állok, konkrétan ezzel az S2R-rel szemezek:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... r-14675543
A kérdésem: alkalmasak a Monsterek napi 100 km napi ingázásra (fele pálya-fele Bp.), évi 15-20.000 km megtételére sok-sok éven ketesztül, ha megkapják a kellő gondoskodást?
5-ből 4-en azt mondják, hogy a japánok a tutik, de egy kollegám, aki 10 évig szetelt Ducatit szalonban azt mondta, hogy alkalmas arra amire nekem kell, ill. a szívemet is ez dobogtatná.
Nektek elfogultság nélkül mi a véleményetek?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv:
hidie
Az egyik legjobb utolsó légolajos száraz kuplungos blokkos Monster, ezt még spékeli az EVO. Váz, futómű, fékek, ezek mind mosolyt csalósak ha egyszer felültél és próbáltad.
Nem volt nekem, ami most van az S2R. De erre vagy az evo-ra lecserélném.
Szerelőm mondása: van egy Honda motorod felülsz egy Ducatira többé nem kell a Honda. (na ezért kapok de ez nem az a totyik)
Szia!
Megoldódott már az alkatrészbeszerzés problémád?
Ha kell privátban adok elérhetőséget szerelőmhöz, az egyik legjobb duki specialista kicsiny hazánkban.
Sziasztok!
A kérdés. Honnan lehet beszerezni BREMBO fékfőhenger,féknyereg munkahenger,kuplung főhenger,kuplung munkahenger felújító kitteket (gumi karmantyúkat)?
OEM PARTS nem adja meg, Ducati szerviz nem adja meg,mivel csak komplett egységek cserélhetők (kb.egy motor áráért).
A segítséget előre is köszönöm. Ja, az ebay-es opcióról desmodoki lebeszélt.
Első nagymotorom vásárlása előtt állok, konkrétan ezzel az S2R-rel szemezek:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... r-14675543
A kérdésem: alkalmasak a Monsterek napi 100 km napi ingázásra (fele pálya-fele Bp.), évi 15-20.000 km megtételére sok-sok éven ketesztül, ha megkapják a kellő gondoskodást?
5-ből 4-en azt mondják, hogy a japánok a tutik, de egy kollegám, aki 10 évig szetelt Ducatit szalonban azt mondta, hogy alkalmas arra amire nekem kell, ill. a szívemet is ez dobogtatná.
Nektek elfogultság nélkül mi a véleményetek?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv:
hidie