Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali Saca!

Igen ez a gép az enyém! Az a szép sárga a szép piros mellett ! Remélem gurulunk majd együtt!

Milyen a debreceni szervíz? Nekem elég szimpatikusnak tűntek. Főleg az idősebb szakállas, meg a padavanja. Tavasszal csak le kellene szervizeltetni, oljcsere, vezérműszíj, szelepállítás, kuplungnyitás stb... Bár az előző tulaj azt monta ezeket megcsináltatta, de messzíről jött ember azt mond amit akar, és az ördög soha sem alszik. Csak a véleményed érdekelne.

Előre is köszike!
Szia!
A bátyám 2005 év végén vett egy Dark kivitelt azóta kb. 20000 km-t rakott bele, ennek kb. 15%-át én.Mindketten újrakezdő motorosok vagyunk , tehát profi módon leírt tesztet nem tudok előadni. A kötelező szervízen megnézték a a szelepeket, a vezszíj feszességet és a diagnosztikát. Semmin nem volt szükséges állítani vagy javítani.Eddig semmilyen probléma nem volt a motorral.Tökéletes futómű, amelyik ívet kinézed azon fog végég menni 5/5, a fék a szerelők szerint "robogó fék", ahhoz képest, hogy sima két dugattyús és úszó nyereg 5/5, bár lehet,hogy a fém fékcsőnek köszönhetően.A motorja egyenletesen adja le a nyomatékot és kellőképpen rugalmas. Ami nekem nem tetszik a következő:a csuklód elfárad hosszabb távon bár ez szerintem a Dark kivitelnél alkalmazott gagyi acél kormány miatt van,alapjáratról elindulva rángatózásra hajlamos,az első teló Bp. utain felütközik, JA és nem csörög .Ami tetszik: egyszerűen GYÖNYÖRŰ a többit pedig már leírtam.Az enyémhez képest sokkal finomabb könnyebben kezelhető.Gyorsulásnál mindig elmegy előlem viszont ötödikben előjön a nyomaték és áttétel különbség.
Szerintem egy nagyon jó motor.......
Kösz hogy megnézted,később is ráér, csak szezonra legyen meg! :)
sajna nem talalom sehol.
13.1.2008 ig pedig zarva vannak.
addig meg sem tudom kerdezni
hat osz visz olyan 5000 forint darabja.
de a napi kurztol fugg. plussz meg valami posta koltseg szerintem olyan 12 000 forintbol ki kellene jonnie.
de meg meg keresem mennyi a posta koltseg pontosan.
Nekem is karbon a kipufogóm,ha lenne karbon tükör hozzá akkor énis azt vennék.
mennyibe került darabja a tükröknek?
Köszi az infokat
Remélem nem lesz vele sok bajom.
Ismeretlen a motor számomra viszont nagyon tetszik ezért gondoltam arra, hogy vennék ilyen tipust.
van karbon is nekem is az volt eloszor csak az idiotak 2 drb balast kuldtek le. azt hittem kiallok a vaallasombol.
pedig azzal nagyon dogos volt. ment a kipufogohoz.
vegulis szemelyesen csereltem mert idiotak es akkor nem volt mar csak ez a fekete nekik.
mondtak rendelnek es elkuldik.
mondtam b...... meg inkabb elhoztam es meg adtak kis penzt is vissza hogy ne haragudjak.


cimuk http://motobazar.miramoto.cz/m...
ez az amire csereltem
a masikat cseh oldalrol rendeltem.
meg probalom meg keresni a cimet.

Ha sikerül venned, akkor balesetmentes közlekedést és jó egészséget hozzá.
Van itt egy-két tunningolt kihegyezett ducati,amivel pályáznak is,és az utcán se kímélik.Azokkal se tőrténik semmi különös.
Értem...
Nem állitottam magamról, hogy az lennék.
Nagyon tetszenek e monsterek és ugynézki vennék magamnak...
A szervizkben meg mindig mást mondanak ezért vagyok bizonytalan!

Köszi a segitséget
Hol vetted a tükröt a gépre, és mennyibe került?
Akiket ismerek és Ducijuk van vagy volt, még nem nagyon halottam panaszkodni a szervízelés miatt. Szelepet állítani a desmo vezérlés miatt macerásabb. Ez tapasztalat. Egy ismim 3 évig nyúzott egy 750 Paso-t. Egyszersem kellett a szelepeket babrálni. Én 12 ezer km-t raktam bele a 748-amba, amiben most 28 ezer van. Most is csak azért lesz a szelepekhez nyúlva, mert darabokra lesz szedve a blokk és át lesz nézve teljesen. A vezérszíjról meg annyit, hogy egyszerűbb cserélni, nem csörög. Az olyaj csere meg mint minden mociban, cserélni kell az elért km után. A szelepek karban tarása meg a csuklódtól függ. Ha állandóan a top fordulaton használod valószínűleg, szervíz igényesebb mint egy japó masina.
De nem vagy te versenyző :-)
Szeva!
Jó lenne, már mindenhol kerestem, és nem találtam sehol.
Remélem jó lesz a 99-es is rá. Várom a képet mielőbb!
Köszi!
hello

nekem van itt valami es pont jobb oldali.
lehet mazlid van :) en balt kerestem es vegul vettem egy masikat vagyis 2 drbt.
csinalok kepet meg ma es fel teszem hatha ugyan az. az en gepem 1999 es de szerintem ugyan olyan.
Szia nekem van egy barátom aki csakis kizárólak ducati-ért él ez a mindene és motorkerékpár szerelő
Megadom az én számomat és ha rámcsörögsz, akkor megadom az övét, csak nem akarom a tudta nélkül kiírni a számát 06 30 405 17 66
Nagyon ért a dukikhoz
Szia,

Köszi a választ.Még nem döntöttem el ujat vagy használtat vegyek...
Picit tartok a motor müszaki megbizhatóságátol lehet, hogy alaptalanul...
Ez irányban van infó?Pl.:szelep állitás, olajcsere, vezszij beállitás?
Esetleg tudtok nekem megbizható szerelöt, motortulajdonost mondani akivel lehetne beszélni.

Elöre is köszi!

Péter
Szia.
Hol akarod venni?
Van egy Debrecenben, a Motoverzum Kft-nél full Arrow kipu rendszerrel. A barátomé volt. Ezzel tanult motorozni. Garantáltan nem volt gyílkolva. Kezeskedem érte. :-) Ez egy nagyon jó kis moci. Még nem halottam volna, hogy probléma lett volna vele. http://www.olaszmotor.hu/index.... Itt tudod megnézni.
További szép napot
Sziasztok!

Most készülök vásárolni egy s2r 800-as mostert.Ha valaki infot tudna mondani erröl a gépröl azt
megköszönném.Pl szervizelés, fenntartás ilyesmi...

Elöre is köszönöm!

Üdv.: Péter
Szia. Ez a sárga szépség ott állt Debrecenben a Motoverzum-nál, nem?
A piros az én pincurim. :-)
HALI !

Nálam okosabb emberek szerint 1000 db. felett kicsivel van a Ducik száma. Az őt éves eladások száma meg a levámolt használt gépek plusz valmilyen számitásboó jött ki. Állítólag csepelen valaha 130db is eladtak egy évben és az nagyon jó év volt.
üdv.
A Ducati találkozó az jó ötlet lenne. Már bennem is felötlött a dolog.
Ducatisokat várok mocizni jövőre, ha valakinek van kedve és ducija. Debrecenben vagyunk 3-man, 4-en.
Van egy S2R 1000, egy Paul Smart 1000 Limited edition és én a kicsikémmel egy 748-al :-). A 4. cimborkának meg most jön a S4Rs. Van még egy S4Rs a városban, de hogy az a skac hozzánk csapódik-e vagy nem az még kérdéses.