Sziasztok!!! Van egy SuperSport 750-es Ducatim eladó,mattfekete színű, 20.000.- Km-es nagyszervíz után, Szép titankipufogóval i.á.: 1.399.000.- Ft Most raktam fel itt a hirdetésbe, a telefonszám megtalálható ott!!!!
ondolom már mindenki tud róla és lehet fölöslegesen is írok ide.. de azért hátha valakinek ujat mondok...
Tehát Július 28-30 adikán nyilt hévégét tart a pannonia-ringen a Vario autó. Azt hirdetik hogy
"Teszteld a Ducati összes modelljét egy szenzációs nyilt hétvégén a VARIO AUTÓVAL!
információ, jelentkezés:20/443-0000" www.varioauto.hu
Hát aki megy annak jó motorozást remélem valami ujat is tudtam mondani!!
Nem ertem...a ST2 -em hol gyujt hol nem,a multkor megmozgatam az
oszes kabelt relet ,biztit es beindult....most megint nem indul.
Van valamilyen rele vagy biztositek vagy hasonlo ami rossz lehet....?
Most volt szerelonel es ot beindult mindig es a serelo nem talalta a hibat,
szerinte minden jo......amugy ha indul akor poc rof es megy de ha nem......!!???!!!!
tudtok segiteni...? Amugy ha kiveszem a gyertyakat es inditok nincs szikra.!!!!
Szia! A másik beljebb levő csavart, ami imbusz, szvsz ne bántsd, mert elállíthatod a szinkront vele.
Úgy tudom az ajánlott alapjárati fordulat 1100-1200 rpm
Először én állítottam magasabb fordulatra a csavarral, de most teljesen kitekerem, akkor egy másik beljebb lévő csavar akadályozza a fordulatszám csökkenésést ami imbuszkulcsos csavar és nehezen hozzáférhető. Szerintetek nem gáz ha azt is állítom, vagy hagyjam így? Most kb 1100-at pörög az 1000 helyett.
Ha nem értelmes, akkor megpróbálok képet csinálni.
Azt szeretném kérdezni h 1 749 sokkal durvább-e mint 1 soros 4-es a plusz 20nm miatt? Mennyi a vége? Jó lenne 1 (azért nem teljesen-350es supermoto) kezdőnek? Megéri-e az s változat a jobb futóműelemeket,és ha igen akkor mennyivel?
Szió
Abba maradtunk ha kell alkatrész akkor szóljak , megadom az emilem és ha felvettük a kapcsolatot akkor leírom pontosan miért kerestelek . emil: a-m.ingatlan@invitel.hu
Szi Ági
Na látod beállítási gondok, erről beszéltünk. Azzal a csavarral kéne tudni beállítani, de ha nem megy akkor a lent említett beállítási procedúra nem volt megfelelő.
Ha érdekel valakit ducati replica sisak 53/54-es méret (suomy) és Ducati replika kabát 175-180 cm-re ok (Dainese), akkor csörr rám! Majd kimatekoljuk, hogy mennyi az annyi . Jah! Van még gyári dob monster 620i-re kb 200 km-t futott, gyári állapotú.
Számom: 06/30-216-57-27
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy a láncot hogyan kell ápolni? Elég a görgőket fújni láncspray-vel, vagy a külső részeket is ajánlatos?
Milyen márkát használtok, mert nekem a liqui moly nem jött be, mivel mindig a felnin köt ki.
Jah!még elfelejtettem:6000fordulaton 200-at megy,óra szerint 250 a vége de hallottam már 260-rol is.
Ági!Ha a müszerfalad müködik rendesen akkor jobban jársz ha megcsináltatod és ugy adod el.Ha nem müködik a müszerfal akkor a motorvezérlőt át kell irni.Elég necces,és sokba kerül.Az én tankom 65 pénz volt festéssel a többi kis apróság nem nem nagy pénz.Persze ha jó helyen vásárolsz
Cső kissanci!Nem tom hogy mentél-e már az emlitett motorral.Amit tudni kell a monsterekröl hogy olyan kezelhető mint egy gyerek bicikli.Ismerek 1srácot akinek supersport1000DS volt elég sokat motoroztunk együtt gázra 2-be simán feljött az eleje 3-ba csak egy kicsit ha épp nem kapart Ugyanez a blokk van az S2R000-be is.Nyitott kuplongot,pufót,mindenképp vegyél hozzá mert kötelező!Pályán nekem nem szitált soha,utcán rossz úton előfordult de ritkán.Megbizhatóságrol nem irok,mert nincs mit.Egy ismerősömnek(93"m900)50EZER!kilóméter van a motorba és soha semmi baja nem volt és akiket ismerek azok sem panaszkodtak.Jó szórakozást!
No igen, egy 620 - as Monster nem egy erőgép, bár a múltkor egyet 200 - nál értem utol...jól ment a kicsike.
Ha kifizetnek 1,1 - et, akkor én is eladnám a 620 - at valami alacsony összegért, jó lesz az még valakinek. Ha ügyesen válogatod a cuccokat ( és főleg, hogy honnan ) akkor szerintem nagyon minimális pénzből gyári állapotúra alakítható és valaki boldog lesz vele.
Ha pedig úgyis már egy 1000 - esen járt az eszed....
Ki tudja, én lehet, hogy helyreállítanám a helyedben és utána adnám el. Az egész ügyön még nyerni is lehet. Ami azért ritka esemény a motorozásnál.
A tank javítható, a műszerfal meg még egy csomó olyan cucc ami újan aranyárban van, megvehető használtan is, ha az ember kicsit vár.
Ha meg van az 1000 - es, az lesz csak igazán férfi:), sok sikert hozzá!
Szió
Mindeképp lecserélem a motort mert kinőttem , már tavaly nyáron lépni akartam csak nem volt időm , casco az nem volt viszont kaptam betétlapot tehát gond nincs , a kis esztétikai hibák , tank cserével, műszerfal cserével egy átlagos számítás szerint amit a biztosító is elfogad 1,1 Millió ft mert van egy csomó olyan alkatrész amit nem lehet javítani .Tehát meglátjuk ma megy a pótszemlére a motor és ténylkeg kiváncsi leszek ki nevet a végén. Van egy nagyon szép kis 1000. Monster , meglátjuk de ha valami nem jön össze akkor majd írok és kitalálunk valamit
Csók
Egy ilyen kis csúszka ügy miatt lecserélni a motort? Van cascod? Akkor vetesd fel a kárt ( minden kis karcos alkatrészt ) és csináltasd meg a motort a biztosítóval majd később lejátszod a meccset.
Ahogy láttam igazi kár nem keletkezett, csak esztétikai. Én megcsináltatnám. Ha kell fényező, szerelő meg a többi cucchoz a forrás akkor csak szólj.
Szerintem 2 hét alatt meg van mindenestül az egész.
talaltunk az aljaban egy "pick up" ameljen meg volt serulve a vezetek...
ondolom már mindenki tud róla és lehet fölöslegesen is írok ide.. de azért hátha valakinek ujat mondok...
Tehát Július 28-30 adikán nyilt hévégét tart a pannonia-ringen a Vario autó. Azt hirdetik hogy
"Teszteld a Ducati összes modelljét egy szenzációs nyilt hétvégén a VARIO AUTÓVAL!
információ, jelentkezés:20/443-0000"
www.varioauto.hu
Hát aki megy annak jó motorozást remélem valami ujat is tudtam mondani!!
üdv:Balu
Nem ertem...a ST2 -em hol gyujt hol nem,a multkor megmozgatam az
oszes kabelt relet ,biztit es beindult....most megint nem indul.
Van valamilyen rele vagy biztositek vagy hasonlo ami rossz lehet....?
Most volt szerelonel es ot beindult mindig es a serelo nem talalta a hibat,
szerinte minden jo......amugy ha indul akor poc rof es megy de ha nem......!!???!!!!
tudtok segiteni...? Amugy ha kiveszem a gyertyakat es inditok nincs szikra.!!!!
R.T.
Úgy tudom az ajánlott alapjárati fordulat 1100-1200 rpm
Ha nem értelmes, akkor megpróbálok képet csinálni.
Azt szeretném kérdezni h 1 749 sokkal durvább-e mint 1 soros 4-es a plusz 20nm miatt? Mennyi a vége? Jó lenne 1 (azért nem teljesen-350es supermoto) kezdőnek? Megéri-e az s változat a jobb futóműelemeket,és ha igen akkor mennyivel?
Köszi szépen előre is.
a-m.ingatlan@invitel.hu emilen elérsz nem publikus ,
Ági
Abba maradtunk ha kell alkatrész akkor szóljak , megadom az emilem és ha felvettük a kapcsolatot akkor leírom pontosan miért kerestelek . emil: a-m.ingatlan@invitel.hu
Szi Ági
Szeretném levenni kicsit az alapjáratot, ezt hogy tudom megoldani, ha a kiscsavart már szinte kitekertem és akkor sem tudom lejjebb venni?
Ha érdekel valakit ducati replica sisak 53/54-es méret (suomy) és Ducati replika kabát 175-180 cm-re ok (Dainese), akkor csörr rám! Majd kimatekoljuk, hogy mennyi az annyi . Jah! Van még gyári dob monster 620i-re kb 200 km-t futott, gyári állapotú.
Számom: 06/30-216-57-27
Üdv: Tomi
A lánc és a lánckerék közé kell fujni elvileg.
Az lenne a kérdésem, hogy a láncot hogyan kell ápolni? Elég a görgőket fújni láncspray-vel, vagy a külső részeket is ajánlatos?
Milyen márkát használtok, mert nekem a liqui moly nem jött be, mivel mindig a felnin köt ki.
Ági!Ha a müszerfalad müködik rendesen akkor jobban jársz ha megcsináltatod és ugy adod el.Ha nem müködik a müszerfal akkor a motorvezérlőt át kell irni.Elég necces,és sokba kerül.Az én tankom 65 pénz volt festéssel a többi kis apróság nem nem nagy pénz.Persze ha jó helyen vásárolsz
No igen, egy 620 - as Monster nem egy erőgép, bár a múltkor egyet 200 - nál értem utol...jól ment a kicsike.
Ha kifizetnek 1,1 - et, akkor én is eladnám a 620 - at valami alacsony összegért, jó lesz az még valakinek. Ha ügyesen válogatod a cuccokat ( és főleg, hogy honnan ) akkor szerintem nagyon minimális pénzből gyári állapotúra alakítható és valaki boldog lesz vele.
Ha pedig úgyis már egy 1000 - esen járt az eszed....
Ki tudja, én lehet, hogy helyreállítanám a helyedben és utána adnám el. Az egész ügyön még nyerni is lehet. Ami azért ritka esemény a motorozásnál.
A tank javítható, a műszerfal meg még egy csomó olyan cucc ami újan aranyárban van, megvehető használtan is, ha az ember kicsit vár.
Ha meg van az 1000 - es, az lesz csak igazán férfi:), sok sikert hozzá!
Ciao!
DF
Mindeképp lecserélem a motort mert kinőttem , már tavaly nyáron lépni akartam csak nem volt időm , casco az nem volt viszont kaptam betétlapot tehát gond nincs , a kis esztétikai hibák , tank cserével, műszerfal cserével egy átlagos számítás szerint amit a biztosító is elfogad 1,1 Millió ft mert van egy csomó olyan alkatrész amit nem lehet javítani .Tehát meglátjuk ma megy a pótszemlére a motor és ténylkeg kiváncsi leszek ki nevet a végén. Van egy nagyon szép kis 1000. Monster , meglátjuk de ha valami nem jön össze akkor majd írok és kitalálunk valamit
Csók
Egy ilyen kis csúszka ügy miatt lecserélni a motort? Van cascod? Akkor vetesd fel a kárt ( minden kis karcos alkatrészt ) és csináltasd meg a motort a biztosítóval majd később lejátszod a meccset.
Ahogy láttam igazi kár nem keletkezett, csak esztétikai. Én megcsináltatnám. Ha kell fényező, szerelő meg a többi cucchoz a forrás akkor csak szólj.
Szerintem 2 hét alatt meg van mindenestül az egész.
Üdv!
DF