ezt a bemutatkozast irta hamar atirnam a helyedben
:Hogyan lettem motoros
A falunkban lakott, tőlünk kb 3 házzal arrébb a többszörös Magyar Superbike és Stocksport bajnok JÉGH JANA. Amíg el nem költözött Gyöngyösre a bátyámmal szinte minden szabadidőnket nála töltöttük motorok bütykölésével és hát megfertőződtem.
:
Nincs kétség hogy lesz, de sem 1100sem 1200es de 600as sem
Sem hagyományos villás csak féloldalas. 696 pl teccik kivéve a tankon belüli levegőnyillas.
Meg nem forrótt ki teljesen melyik is lesz
Nekem még mindig a multi ds 1100 bacca a bucim... lehet kora tavasszal meghirdetem az s2r-t bár nagyon szeretem és jól összeszoktunk már. Meg ugye nagyon teszik is formára, de az a bumfordi zsiráf is bejön, biztos az én hibám.
Hi!
A fészbukkon keresd meg a Ducatis fórumokat.A monsteresen írt valaki kb másfél hónapja hasonló kérdést 1098-ra,és kapott sok választ.
A 1098-at nem ismerem,nekem monstereim voltak és most is azt vettem.Nem azért cserélgettem,mert bajom volt velük.A szerviz szerintem nem drágább,mint egyéb motoroknál,viszont van néhány szegmens,amihez olyan ember kell,aki ért is hozzá.(vezérlés,szelephézag)
Ha gondolod tudok szerelőt is ajánlani,nem feltétlen szerelésre,eszmecserére.
A neten leírt véleményeket össze kell adn,és el kell osztani kettővel.Ott olyan tulajok írnak,akik vagy nagyon bevásároltak,vagy nagyon elégedettek,csak a szélső értékeket olvasod (általában)
Én a barátom tuonojával mentem,az sokkal kezesebb volt,mint az s4r-em.
Én ennyit tudtam.
Üdv:Pityke
Én nem mondtam hogy rosz vagy kaki csak azt hogy valaki valakije azt állítja hogy az,
Azt vedd amit a szíved diktál
Haver is épp így veszi a motort 3 éve ,teszt nyomaték lóerő kardan stb ,szóval azóta sincs neki
A szerviz rol nem tudok nyilatkozni ,a 1098at illetőleg de ha már benne vagy, megnyílnak azok a lehetőségek ahol a jó szerelők vannak pl vagy olcsóbb alkatresz
Van a desmonak is előnye van. A szijnak is előnye ,mindenre van jó és rossz oldala
Sziasztok.
Motorváltáson gondolkodom, vagy CBR-re vagy 1098-ra, esetleg 848-ra.
A CBR gyermekkorom álommotorja viszont a jelenleg számomra elérhető évjáratok (2008-2010) nagyon problémásak.
A 1098 felé egyébként is jobban hajlok, hiszen imádom a jelenlegi RSV-met is.
Viszont azt hallottam, hogy nagyon szervízigényesek a 1098-asok, sokat kell rájuk költeni. Persze olyan mondta, akinek még nem volt.
Szeretnék érdeklődni, hogy mit kell tudni a típusról?
Gyári hibák, gyári betegségek?
Tényleg nagyon szervízigényes?
Szervízárak?
De “itra hamar” átírtam