Sziasztok, kóborol a HAHU-n egy szép ezüst színű ST2-s dobozokkal. Kerestem neten de elég szűkszavúak az emberek az ST2-ről. Nincsenek nagy igényeim a motorral kapcsolatban, csak üzembiztos legyen és probléma mentesen lehessen vele menni. Az esetleges szükséges nagy szervizek sem gond ha kicsit megdobódik az ára, de tudom, hogy bárhova mehetek a motorral.
Most van egy "öreg" CBR500F-m (kb75-80le) Nincs az ég világon semmi gondom vele, csak nem igazán túra gép. Ha lassan megy az ember zsibbad a keze, ha gyorsan akkor meg...nem túrázik...
Szóval a kérdés, hogy szabad-e ST2-t venni? Gyakorlatilag azért nézek inkább olcsóbb túra-sport mocikat, mert olyan sokat nem megyek, évi 2-5 ezer km és így tök fölösleges, hogy álljon a garázsban és benne a pénzem. Az ST2 pedig megfelelne az elvárásaimnak. Dinamika, túradobozok, Ducati....
Köszi előre is válaszokat.
Az egyik barátom érdeklődését felkeltette ez a motor. Valaki esetleg tud róla egy két dolgot?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati/ducati_monster_900_spezial_dark-9075620
Sziasztok! Van egy `97-es 900-asom és szeretném láthatóvá tenni a kuplungszerkezetet. Érdemes a gyári deklit "megablakolni", vagy lehet hozzá venni már készet? Nem ártana hozzá valami szinesebb alaplap is, hogy jól mutasson.
Sziasztok!
Egy ilyen kevesett futott ezres multiban miért kellhetett computert és szabadonfutót cserélni?
http://www.jofogas.hu/pest/Ducati_Multistrada_1000_friss_szervizzel_36866837.htm
Hali Ducások!
Csodálatos piros szörnyetegemhez téli szervízhez alkatrészeket kedved vásárolni, már is szembesültem egy lényeges dologgal.
Milyen tipusú vez.szíj kell rá? kerekített vagy szögletes profilú, azaz 70x18as 70fogas szögletes vagy kerekített! egyébként a modell: ST2 2002 944ccm-es, S100as vázazonosítású.
Köszi előre is a válaszokat.
Most van egy "öreg" CBR500F-m (kb75-80le) Nincs az ég világon semmi gondom vele, csak nem igazán túra gép. Ha lassan megy az ember zsibbad a keze, ha gyorsan akkor meg...nem túrázik...
Szóval a kérdés, hogy szabad-e ST2-t venni? Gyakorlatilag azért nézek inkább olcsóbb túra-sport mocikat, mert olyan sokat nem megyek, évi 2-5 ezer km és így tök fölösleges, hogy álljon a garázsban és benne a pénzem. Az ST2 pedig megfelelne az elvárásaimnak. Dinamika, túradobozok, Ducati....
Köszi előre is válaszokat.