hellotok
Lecsereltem az S2R -emet egy ujabb 696-osra
a regi nagyon klassz volt hiba nelkül lenyomtam vele Görögorszagot, le Rhodos- es a mellette levö szigetekig, de hazajövetelem utan megvettek .
Viszont ez az uj 696 -os sokkal kezelhetöbb, könnyebb, valoszinü megvaltoztathattak a kormanyszög allasat, vagy magat a motor tengelytavjat. 160 kilo (kb) az egyetlen ami zavar a tacho nem jol leolvashato, szürke alapon fekete szamok, betük.
Jövöre ujra lemegyek , de most mar ezzel, M ost eppen servizen van 120 000-esen . Sajnos a4 db Umlenrolle, a 4 csapagy ami a szijakat fesziti es vezeti rozsdas, cserelni kell.
+ 200 Juro:))Vagy Kondensviz került be a fedel ala, vagy mosasnal . sajnalom, de ez van .
üdv jo telelest nektek, pucoljatok, cxsiszoljatok, olajozzatok, es idönkent berregjetek ! :)))
Üdv!
Egy 600-as Ducati Monstert szeretnek venni és érdekelne h mire figyeljek oda megvasárlásakor illetve milyen tipushibái vannak amik álltalában jelentkeznek!?
Előre is közönöm a segítséget!
Köszönöm a választ
hívtam már őket de nem tudnak most ajánlani
állítólag ha megjönnek a 2015-ös modellek akkor lesz beszámított régebbi de az csak az év második felében lesz
én addig nem tudok várni tegnap elvitték a motorom
1 Caponord van ami nagyon jó vétel lenne de a szívem jobban húz a Multihoz
Olajhütöre szükseg van, hiszen leg+olaj-hüteses.
E-nelkül meghal a Motor.
Google, vagy egyeb infokat nezve kikeresheted a Motorszam alapjan a Motor adatait. Nagy a valasztek ne kapkodj a vetellel !
A képen látható Duki 900-as, de tényleg hiányzik az olajhűtője.
Az enyém 620-as azon sincs gyárilag hűtő, de utólagosan is feltehető, megvannak a bekötési pontok.
Több fórumot olvastam, nézelődtem, de nem kapok választ sehol.
Természetesen nem értek hozzá, első motorom lenne egy 900-as, csak félek, h átverés a képen látható motor, durván 500e-ért.
Hogyan tudnám megkülönböztetni a 900-ast a 600-tól ránézésre?
Mindenkit üdvözlök! Csatlakoztam a csapatba egy Monster S4 Sennával. A sok japó után a digó.....huh, nagyon más világ! Igaz, még csak egy pár napja van meg, de nem is tudom azt, hogy hogyan bírtam ki eddig nélküle.
Rettenetesen impulzív motor... igazi élőlény! Remélem tart még egy darabig a szezon.....
Hibátlan, költségmentes a motor.
ezt nezzetek --------- csak videok
SORRY
Lecsereltem az S2R -emet egy ujabb 696-osra
a regi nagyon klassz volt hiba nelkül lenyomtam vele Görögorszagot, le Rhodos- es a mellette levö szigetekig, de hazajövetelem utan megvettek .
Viszont ez az uj 696 -os sokkal kezelhetöbb, könnyebb, valoszinü megvaltoztathattak a kormanyszög allasat, vagy magat a motor tengelytavjat. 160 kilo (kb) az egyetlen ami zavar a tacho nem jol leolvashato, szürke alapon fekete szamok, betük.
Jövöre ujra lemegyek , de most mar ezzel, M ost eppen servizen van 120 000-esen . Sajnos a4 db Umlenrolle, a 4 csapagy ami a szijakat fesziti es vezeti rozsdas, cserelni kell.
+ 200 Juro:))Vagy Kondensviz került be a fedel ala, vagy mosasnal . sajnalom, de ez van .
üdv jo telelest nektek, pucoljatok, cxsiszoljatok, olajozzatok, es idönkent berregjetek ! :)))
Ajánlom figyelmedbe:
http://www.torig.hu/index.php/...
Egy 600-as Ducati Monstert szeretnek venni és érdekelne h mire figyeljek oda megvasárlásakor illetve milyen tipushibái vannak amik álltalában jelentkeznek!?
Előre is közönöm a segítséget!
hívtam már őket de nem tudnak most ajánlani
állítólag ha megjönnek a 2015-ös modellek akkor lesz beszámított régebbi de az csak az év második felében lesz
én addig nem tudok várni tegnap elvitték a motorom
1 Caponord van ami nagyon jó vétel lenne de a szívem jobban húz a Multihoz
szeretnék Ducati Multisztrada-t vásárolni tud valaki esetleg eladó használtat 2010-11 évjárattól érdekelne
Szép az S2R.
E-nelkül meghal a Motor.
Google, vagy egyeb infokat nezve kikeresheted a Motorszam alapjan a Motor adatait. Nagy a valasztek ne kapkodj a vetellel !
http://olx.hu/i2/hirdetes/ducati-st4-karbon-idomok-es-sport-kipufogo-ID3eddw.html#:9eb838c2ab
Mennyire tudod otthon szervizelni, sokkal drágábban jössz ki mint egy Japán gépnél?
A képen látható Duki 900-as, de tényleg hiányzik az olajhűtője.
Az enyém 620-as azon sincs gyárilag hűtő, de utólagosan is feltehető, megvannak a bekötési pontok.
Több fórumot olvastam, nézelődtem, de nem kapok választ sehol.
Természetesen nem értek hozzá, első motorom lenne egy 900-as, csak félek, h átverés a képen látható motor, durván 500e-ért.
Hogyan tudnám megkülönböztetni a 900-ast a 600-tól ránézésre?
Mindenkit üdvözlök! Csatlakoztam a csapatba egy Monster S4 Sennával. A sok japó után a digó.....huh, nagyon más világ! Igaz, még csak egy pár napja van meg, de nem is tudom azt, hogy hogyan bírtam ki eddig nélküle.
Rettenetesen impulzív motor... igazi élőlény! Remélem tart még egy darabig a szezon.....
Üdv: István