Sziasztok
Nemrég vettem egy 600 as monster '95 elvittem egy szerelőhoz mert eresztett a telo szimering és a karburátorokra is ráfért egy szinkron.
A szerelöm szerint enyhén kattog az első hengerben valami mértünk kompressziót az első henger 9,5 a hátsó pedig 10,5 , egyébként a kattogás meleg motornál csendesedik .
Nem tudom foglalkozzak e a dologgal komolyabban és járjak a motorral vagy keressük meg a hang forrását ami persze kiadással jár . Kiváncsi vagyok mások is tapasztaltak e hasonlót. A monsterekről és a motorzajokról sokat olvastam és nem tudom komolyan vegyem e .
De teljesen elvetemült ötlet monster-rel belföldre-külföldre túrázni kisebb-nagyobb pakkal, netán 2 személlyel?
Tudom, h ennél ezerszer alkalmasabbak is vannak, az st3-t néztem még ki, de asszony nélkül csak fincsibb lenne egy monster-rel cirkálni városban, belföldön, mint egy túrahajóval.
Szia Zotty!
Az S2R 1000-t javasolnám,főleg ha kétszeméllyel akarod nomni. Nem egy dobozos túramotor,az inkább a multistrada.
De biztos több választ kapsz ha regisztrálsz a www.ducatiklub.hu -ra.
egyelőre távoli csodálójaként a ducati világnak most készülök megvenni életem első ducatiját.
A monster történelmet átböngészve lenne 1 kérdésem:
Az S2R-ből készült 800-s is és 1000-s, ha jól láttam. Ezek közt csak a blokkban van különbség, vagy más is?
Melyiket érdemesebb nézegetni/megvenni?
Jelenleg egy 600-s Hornettel járok, sokkal erősebb már nem kell ennél.
Amúgy van itt vki aki kétszeméllyel szokott túrázni és valamelyik monster-t hajtja? Kíváncsi lennék a tapasztalatokra, h egy-egy hosszabb úton (kb 500-600 km/nap) mire kell számítani, mennyire pakolható, stb? Tudom, nem tipikusan túra motor, de ez most engem nem érdekel, ducatit is akarok, meg túrázni is :)
Érdeklődni szeretnék, hogy valaki tud valamit a hsználtmotor.hu-n lévő 2007-es fekete 695-ös Monsterről? Estleg valaki látta már, vagy ilyesmi? Régóta fent van neki... Érdekelne... Köszönöm előre is!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati/ducati_mons
ter_695-2450935
Sziasztok!
A motorom garázsban,letakarva, aksi kivéve, a szezon végén volt a 20 ezres nagyszervíz.
Ilyenkor érdemes beindítani a gépet, mondjuk 1-2 havonta hogy a folyadékok ne sűrűsödjenek be vagy hogy ne "fáradjon" be a gépezet?
Sziasztok!
'99-es 600 SS-hez való kuplung szetthez köllene egy kis segítség. 30 és 60e között hallottam, hogy létezik. Hun lehet ócóbban beszerezni szerintetek?
SEGITSÉÉÉÉG.
Sziasztok, nem cserélt mostanában valaki száraz kuplung szettet? Ha igen és lenne egy felesleges szeparálo lemeze arra vevő lennék.
Előre is köszi
Eladó OAKLEY Five tipusu napszemüveg DUCATI kiadás! használt, de jó állapotban van eredeti dobozzal! ÁR 20000 ft Érdeklődni e mailen: czachesz.ferenc@freemail.hu
Üdv, sziasztok! Igaz, nem ducatim van, (cagiva 750 elefant , de a szive neki is 750-es ducati blokk) ezért kérnék tőletek egy kis
segítséget.Meghalt a blokkban a gyujtás jeladó(az első hengeré) Ha estleg valakinek van ilyen , és megválna tőle ,vagy motorbontó cimet(ahol van ducati moster 350 , 650 ,750)tudtok, légyszi írjatok tanácsot. Előre is köszi.
Nemrég vettem egy 600 as monster '95 elvittem egy szerelőhoz mert eresztett a telo szimering és a karburátorokra is ráfért egy szinkron.
A szerelöm szerint enyhén kattog az első hengerben valami mértünk kompressziót az első henger 9,5 a hátsó pedig 10,5 , egyébként a kattogás meleg motornál csendesedik .
Nem tudom foglalkozzak e a dologgal komolyabban és járjak a motorral vagy keressük meg a hang forrását ami persze kiadással jár . Kiváncsi vagyok mások is tapasztaltak e hasonlót. A monsterekről és a motorzajokról sokat olvastam és nem tudom komolyan vegyem e .
Tudom, h ennél ezerszer alkalmasabbak is vannak, az st3-t néztem még ki, de asszony nélkül csak fincsibb lenne egy monster-rel cirkálni városban, belföldön, mint egy túrahajóval.
Az S2R 1000-t javasolnám,főleg ha kétszeméllyel akarod nomni. Nem egy dobozos túramotor,az inkább a multistrada.
De biztos több választ kapsz ha regisztrálsz a www.ducatiklub.hu -ra.
egyelőre távoli csodálójaként a ducati világnak most készülök megvenni életem első ducatiját.
A monster történelmet átböngészve lenne 1 kérdésem:
Az S2R-ből készült 800-s is és 1000-s, ha jól láttam. Ezek közt csak a blokkban van különbség, vagy más is?
Melyiket érdemesebb nézegetni/megvenni?
Jelenleg egy 600-s Hornettel járok, sokkal erősebb már nem kell ennél.
Amúgy van itt vki aki kétszeméllyel szokott túrázni és valamelyik monster-t hajtja? Kíváncsi lennék a tapasztalatokra, h egy-egy hosszabb úton (kb 500-600 km/nap) mire kell számítani, mennyire pakolható, stb? Tudom, nem tipikusan túra motor, de ez most engem nem érdekel, ducatit is akarok, meg túrázni is :)
Előre is köszi az infokat.
Érdeklődni szeretnék, hogy valaki tud valamit a hsználtmotor.hu-n lévő 2007-es fekete 695-ös Monsterről? Estleg valaki látta már, vagy ilyesmi? Régóta fent van neki... Érdekelne... Köszönöm előre is!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati/ducati_mons
ter_695-2450935
A motorom garázsban,letakarva, aksi kivéve, a szezon végén volt a 20 ezres nagyszervíz.
Ilyenkor érdemes beindítani a gépet, mondjuk 1-2 havonta hogy a folyadékok ne sűrűsödjenek be vagy hogy ne "fáradjon" be a gépezet?
'99-es 600 SS-hez való kuplung szetthez köllene egy kis segítség. 30 és 60e között hallottam, hogy létezik. Hun lehet ócóbban beszerezni szerintetek?
Nekünk van 749 darkból való.
Adatlapomon az e-mail elérhetőségem, írj nekem, megbeszéljük.
Sziasztok, nem cserélt mostanában valaki száraz kuplung szettet? Ha igen és lenne egy felesleges szeparálo lemeze arra vevő lennék.
Előre is köszi
volna eladó kipuffom,ha érdekel vkit..
az egyik:
-S4 gyári,full patika,karcmentes,mindenre jó,amin két oldalt van a kipuff ára 35e
a másik:
-s4r gyári...szép állapot,felszerelve,mint az új..ez összekötőcsővel és a bilincsekkel a katalizátoros dobtól van meg..
ára: ennek is 35e
Először is gratula a vashoz!
Látom már regisztráltál a kluboldalon is. Ott a letöltések\manuals menüpont alatt megtalálod a 620-asét is!
Ma szert tettem egy Monster 620 ie-re.:) Szeretnék tőletek pár információt kérni, remélem megesik:). A következő szezonban cstlakozom a klubhoz is:).
Először is azt szeretném kérdezni, hogy valahol találok-e users manualt, vagy valami hasonló kiadványt erre a típúsra?
köszi
segítséget.Meghalt a blokkban a gyujtás jeladó(az első hengeré) Ha estleg valakinek van ilyen , és megválna tőle ,vagy motorbontó cimet(ahol van ducati moster 350 , 650 ,750)tudtok, légyszi írjatok tanácsot. Előre is köszi.
a lehető legolcsóbb útvonal kell,desmodoki már egy köztes lépcsőfok,deha nincsmás hát megint rászorulok,1szer már vettem tőle alkatrészt