Szervizigényről itt tudsz tájékozódni: http://ducatidibosco.hu/szervi... A 2007 előtti modelleket 10ezrenként kell az utániakat 12ezrenként. Ettől függetlenül az olajat érdemes sűrűbben cserélni. Az alkatész árak tudomásom szerint ugyan olyanok mint japán vagy más európai motoroknál. A megbízhatóság szintén, talán csak annyi, hogy a régi 600-asok karbisak voltak. Mintha azt hallottam volna, hogy azokkal több gond volt mint az injektoros 620-as és az utániakkal.
Soha nem volt dolgom ducatival, ilyesmire lennék kíváncsi, hogy mennyire szervízigényes, mennyire vészes hozzá az alkatrész, meg hogy mennyire megbízható. Abszolút nincs most egy fölös forintom se, szóval ha elcserélem, jó lenne ha költségmentes lenne...
Van egy olyan gondom hogy a motor egyik oldala, és azon belül is a matt műanyag felületek, egy árnyalattal mattabbak(legalább egy évig állt a motor- lehet hogy a Napon.....).
Mivel tudnám ezt a legkíméletesebben megszüntetni?
Ha szombaton unatkoztok, Tiszakécskén Motoros Majális lesz!
14 órakkor felvonulás utána streetfighter show egész nap Gumi égetés.... stb
Mindez INGYENES!
Gyertek el, szívesen várnak mindenkit!
Mondjuk úgy, hogy beb@szna ha beázna egy mosástól. Én a sima slagozást preferálom, a gőzborotvával csak óvatosan, inkább távolabtól.
Mondom, hogy én hogy csinálom: slagozás, bogároldó a kritikus helyeken, vödör langyos vízben autósampon felhabosít, szivacs bele, áttörölget bőven, ismét slagozás. Ennek ismétlése szükség szerűen, amennyiszer kell. Végén szárazra tölés ronggyal, szarvasbőrrel, ami akad.
Mondjuk úgy hogy autósamponnal alaposan körbe fröcskölöm, hagyom állni rajta és nem túl nagy nyomással leöblítem az egész motort?
A blokk környékét nem kell ilyenkor betakarni valamivel, mehet minden mennyiségben( beázás) ?
Sziasztok!Talán hallottátok,hogy április 24én egy fiatal 21 éves fiú meghalt motorbalesetben pinnyénél Győrvári Dániel! A temetésén több mint 250 motoros kísérte el utolsó utjára! Köszönjük a jelenlétet minen motorosnak!
Most elkészült róla egy emlékvideó kérlek nézzétek meg,a társatok volt...
Ma pedig elhoztam...
Az első benyomások : Ez a motor a nagybetűs "férfias játék" , nagyon kell fogni, határozottan kell nyúlni hozzá, pár óra városi buziskodás" és leesel róla úgy elfáradsz.....Hétvégén már remélem kijutok a szerpentinekre is mert az előző tulaj szerint itt mutatja ki a foga fehérjét. A hangja annyira zseniálisan mennydörgő hogy konkrétan presztízse van az utakon. Most nagyon szeretem őt...
Egy Ducati 750 ss megvételén gondolkodom...
Tudnátok segíteni abban, hogy milyen drága hozzá az alkatrész, mit nézzek meg rajta szerintetek az "alap átvizsgáláson" kívül, mennyire strapabíró, mennyit eszik meg ami eszetekbe jut...
Szervizigényről itt tudsz tájékozódni: http://ducatidibosco.hu/szervi... A 2007 előtti modelleket 10ezrenként kell az utániakat 12ezrenként. Ettől függetlenül az olajat érdemes sűrűbben cserélni. Az alkatész árak tudomásom szerint ugyan olyanok mint japán vagy más európai motoroknál. A megbízhatóság szintén, talán csak annyi, hogy a régi 600-asok karbisak voltak. Mintha azt hallottam volna, hogy azokkal több gond volt mint az injektoros 620-as és az utániakkal.
http://www.hasznaltauto.hu/2927297_ducati_mo
nster_2000
Soha nem volt dolgom ducatival, ilyesmire lennék kíváncsi, hogy mennyire szervízigényes, mennyire vészes hozzá az alkatrész, meg hogy mennyire megbízható. Abszolút nincs most egy fölös forintom se, szóval ha elcserélem, jó lenne ha költségmentes lenne...
tudnátok nekem segíteni?
Ducati Monster 620 Darkomra keresek a képen látható mph-s lap helyett km/h-s műszerfal-számlapot.
Előre is köszi a segítséget!
Mivel tudnám ezt a legkíméletesebben megszüntetni?
Ha szombaton unatkoztok, Tiszakécskén Motoros Majális lesz!
14 órakkor felvonulás utána streetfighter show egész nap Gumi égetés.... stb
Mindez INGYENES!
Gyertek el, szívesen várnak mindenkit!
Bővebb info itt!
http://motorpokol.uw.hu/netre....
... üdv mindenkinek gyertek minél többen.
ex-Ducatis "duke"
Mondom, hogy én hogy csinálom: slagozás, bogároldó a kritikus helyeken, vödör langyos vízben autósampon felhabosít, szivacs bele, áttörölget bőven, ismét slagozás. Ennek ismétlése szükség szerűen, amennyiszer kell. Végén szárazra tölés ronggyal, szarvasbőrrel, ami akad.
A blokk környékét nem kell ilyenkor betakarni valamivel, mehet minden mennyiségben( beázás) ?
http://www.ducatiklub.hu/forum...
Mivel érdemes lemosni a motort úgy "ánblokk" teljesen, ami kellően hatékony a bogarak, por, és más egyéb tartós kosz ellen?
Most elkészült róla egy emlékvideó kérlek nézzétek meg,a társatok volt...
http://www.youtube.com/watch?v...
Mert ő ilyen volt....
Sok boldogságot!
Az első benyomások : Ez a motor a nagybetűs "férfias játék" , nagyon kell fogni, határozottan kell nyúlni hozzá, pár óra városi buziskodás" és leesel róla úgy elfáradsz.....Hétvégén már remélem kijutok a szerpentinekre is mert az előző tulaj szerint itt mutatja ki a foga fehérjét. A hangja annyira zseniálisan mennydörgő hogy konkrétan presztízse van az utakon. Most nagyon szeretem őt...
Egy Ducati 750 ss megvételén gondolkodom...
Tudnátok segíteni abban, hogy milyen drága hozzá az alkatrész, mit nézzek meg rajta szerintetek az "alap átvizsgáláson" kívül, mennyire strapabíró, mennyit eszik meg ami eszetekbe jut...
Előre is köszönöm!
Üdv: Gábor