Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.Majd szeretnék vásárólni egy S2R1000 Monstert.A kérdésem az ,hogy mi a véleményetek róla?Na meg a másik kérdésem az lenne,hogy mennyire megbízható 1 Ducati?Akinek valamilyen japán van az fúj rá akinek meg Ducatija az isteniti.
köszi!
a cimem: info@realaudiolabs.com
vagy
info@audiosistem.net

üdv.

R.T.
Sziasztok!A 250.000ft 1 pár pufóra vonatkozik.A shox-nál már kérdeztem én is de duk-hoz termignoni-t NEM ÁRULHATNAK!Nekem ezt mondták.Ha megadod az e-mail cimed akkor lehet tudok neked szerezni pufót Használtat,ujat,amilyet csak akarsz Ui:a cimem 1 régebbi hozzászólásba van
A shox-nál van termignoni.
ok srácok,de tudtok nekem konkrét magyarországi vagy horvátországi céget ajánlani..?

ugyanis ST2-hez a DUCATI-nál egy nyitott gyári kipufogó kb 250.000.- !!! és ebből kel kettő,
ha jól tudom...

R.T.
Szió
Nem , gurultam kettőt , inkább a motort sajnáltam , de olyan váratlan helyzetek vannak hogy tényleg kivédhetetlenek ,
A vállam éreztem , de nem tőrtént semmi fizikai sérülés
Ági
Szió
Bevittem a motort a Wolfhoz, két lehetőségem van , vagy átadom az egész biztosítos ügyintézést neki és elhozok egy 1000-rest vagy végigcsinálom a biztosítást és megjavítattom , igazából nincs olyan nagy kár csak az első ránézésre , miért kérdezted ?
Ági
Rengeteg "márkás" sportkipufogó van SThez. Ha használtat akarsz e-bay.de n nézz szét, de ott is 300Euró fölött szoktak menni.
Szia Kokec!

Már hogyne lehetne rá kapni kipufogót? Persze nyilván nem az inkább japán motorokra gyártó cégek csinálnak kipufogót rá, de pl. Termignoni vagy Sil Motor dobok is vannak ST2 - höz. Ezek a cégek egyébként jóval nagyobb tapasztalattal rendelkeznek Ducati terén....

Persze, ha használt dobot akarsz, akkor nehezebb az ügy.

Egyébként az ST2 - höz van gyári chip is nyitott dobra. Ez finoman szólva gazdaságos megoldás, mint amiket az újabb modelleknél alkalmaz a gyár.

DF
Én is régóta motorozok, de nem értek annyira a motorokhoz ez tény. Inkább elviszem olyanhoz aki ért hozzá, és biztos vagyok benne, hogy rendbe teszik. Simsont szívesen javítok, de ezekhez már nem értek ill. szerszámom sincs hozzá. Azért egy olajcserét meg tudok oldani. Örülök, hogy most tökéletes a motorom, ha átvágtak az sem tudja feledtetni az örömöm, mert most tényleg más érzés ráülni, teljesen másképp viselkedik.
A srác is mondta, hogy nem szoktak 18 ezer kilométernél gondok lenni, tehát a gyárban szúrhatták el. Lehet hogy átvágott, de a motorom most sokkal jobban megy.
Üdv

Ezt most találtam.

www.motorline.hu/index_elemei/...

Üdv
Az a gond hogy ST2 hez nem gyártanak sport kipufogót,ehez szeretem volna segitséget
kérni (ezért kérdesztem hogy melj DUCATI stimell hozá)
A gépet újra lehet építeni,de életet nem kapsz másikat.
Neked is szerencséd volt!

neked remelem nem lett bajod
Heló Ági!

Őszinte részvétem!!! Szarul néz ki a kicsike:(. Ahogy látom fejre esett inkább. Ha kell profi tankfényező akkor csak szólj, mondok egy címet, bár ahogy látom a festést már járt olyasmi helyen. Hol fogod beszerezni az alkatrészeket?

Üdv!

DF
Heló Kokec,

nem egyezik semilyen típus az ST2 - vel. Igazából nem is értem a kérdést. Miért egyezne bármi is. Az ST2 egy önálló motor, nem valaminek az átszabott változata. A kipufogórendszer elég sajátos főleg ahol a dob becsatlakozik a gyűjtőbe.

Chris 82,

igazán nem akarlak megsérteni, bár nem igazán tetszik a hangnem amit használsz " de ezen most nem akarok vitatkozni " mert ugye ha nem akarsz vitatkozni, akkor minek irogatsz ide a fórumba segítséget kérni? Egy fórumon van vita néha, ami igazán nem probléma.

Szóval a hozzászólásaidból arra következtetek ( főleg az elsőből, amikor leírod az amúgy tipikus tüneteket ), hogy nem igazán értesz a motorokhoz, ami abszolút nem probléma, senki sem születik úgy, majd fogsz hozzájuk érteni, hiszen ez elkerülhetetlen, ha motorozol. Szóval a szelepeket hidegen kell mérni, persze lehet, hogy te odavitted a motorodat aztán később visszamentél és immár hidegen állítottátok, ha nem akkor eleve nem jó a módszer, de tételezzük fel, hogy nem így volt és hidegen mértek. Ebben az esetben nem hiszem, hogy te megtudod állapítani, hogy a srác jól mért e, ugyanis a kényszervezérlés mérése speciális, szóval ha át akar valaki egy picit vágni, akkor az nem probléma, lazán megoldható. Meg is éri, mert a kérdéses cég nettó 6.000 Ft - ot számláz 1 db lapkáért, amiből nem elég egy, mert ha az egyik hézagot állítod akkor a másik is változik, tehát azt is cserélni kell. Szóval 12.000 Ft szelepenként az állítás. Ez nagyon vicces dolog, mert a hivatalos Ducati ár egy lapkáért 4,57 euro nettó a nyitó és 11,9 euro nettó a záró esetében. Csak náluk valahogy nem ennyi az ára. Kétségtelenül igaz, hogy a Ducati nagyon rossz ( minimális ) árréseket ad a cuccokra, de ez az ár akkor is túlzás.

Ha ezekhesz hozzáadjuk azt a sokéves tapasztalatot ( én pl. 70.000 km - t mentem Ducatival, de rengeteg motort is merek személyesen:) ), hogy baromira ritkán kell állítani a szelepeket 40.000 előtt, akkor elkezdek kicsit kétkedni. Nem benned! Emiatt te igazán nem sértődhetsz meg.

Ami pedig a motorodat illeti, örülök, hogy már jól megy, igazi öröm egy jól beállított Ducati, tilos meghalni addig míg az ember nem ment eggyel, szóval jó szórakozást hozzá.

Ha legközelebb állítani kell a CO - t + szinkront, akkor érdemes kipróbálnod a Csiki Bege szalont. Én mindig tartok az ilyen mamutcégektől, de az ott dolgozó srác nagyon korrekt. 8400,-Ft volt a szinkron + CO állítás. Szerintem ez sem kevés, de korrekt az árképzés és megfelel az eltöltött időnek. 1 óra.

Jó motorozást!

Üdv!

DF
Hahó mindenkinek
Vigyázzatok a Mátrával iszonyat hazavágtam a férfit a családban , egy kisbusz levágva a kanyart szembe jött a balkanyarban az ívemben , hogy elkerüljema frontális ütközést kihúztam a motort és már repültem , elcsúsztam a köveken és bele a soderágyba , érdekes reggel mielőtt elindultam éreztem, hogy valami tőrténni fog na röviden ennyi Ági
Mert ott voltam amikor csinálta, de ezen most nem akarok vitázni.
Srácok,csak még egy kérdés....a ST2-hez venni szeretnék két AKRAPOVIÆ
kipufogót. Mijen tipus egyezik a ST2-vel ?
Honnan tudod?
A szelephézag tényleg nem volt jó.
Df: Köszönjük a felvilágosítást!

Workshop manual -ok többek között ST hez is!
Srácok, elnézést kérek, hogy így eltűntem! Közbejött "egy"s más"...

A motor amin játszottam egy 900 SS i.e. volt, nem a sajátom. Az eredmény nem volt jó, mert a CO szintet utána már nem tudtam a kívánt szintre hozni a bypass csavarokkal. Be volt csapva a motor, minden gázkarállásnál több benzint kapott mint kellett volna. Az állítás után szebben de gyengébben ment. A felemelt CO - szinttel még nem tudtuk kipróbálni.

Ha jó szerelőt kerestek, aki a lehetőségeihez képest nem vág meg benneteket, akkor menjetek Nagy Lacihoz a Csiki Bege Plázába! Nyugodtam ajánlhatom a srácot. Nem kér annyit mint a Wolfék és lelkiismeretesebben dolgozik.

Egyébként 20.000 km - nél nem hiszem el, hogy szelepet kellett állítani azon a 2 szelepes motoron. Az én motoromon 40.000 - nél sem kellett még és k.b. ez általános.

Azt meg pláne nem hiszem, hogy annyire elmentek a hézagok 20.000 alatt, hogy attól járt rosszul a motor. A 18.000 km egy lánccal nagyon jó érték! Nekem általában a fele sikerül:)))

Üdv!

Df
Nekem az ülés alatt van a csatlakozó (SS750), de az st-nél is lehet, hogy ott van.
Megoldódot a gondom....!!!!!Minden csatlakozót szétszetünk , relét kivetünk és vissza raktunk
és lám beindult....lehet hogy beázot valami...?...esetleg valamelyik rele hibás..??

(amugy alaposan eláztam vele és másnap nem indult el...)

A COMP az ülés alatt van?