Sziasztok!
Tegnap voltam 20 ezres szervízen, azóta a rángatási problémák megoldódtak. Kellett egy új láncszett ill. szelephézag beállítási problémák merültek fel. CO szinkront is néztek. A motort mitha kicserélték volna, végre érzem hogy milyen ha tökéletesen be van állítva.
Szinten van egy ST2 elado
Folyamatosan szervizelt, 2002es evjarat, kek(!), IRANYAR:1.616MFt
Szukseg eseten extrakkal: Bagster, Nonfango, Sport kipuk+chip, uj kuplung szett.
Tovabbi info: shambox@freemail.hu
A jobbik motorom eladó. 98évjárat, 25000km, svájci volt, a fényezésen kívül gyári állapotú, sztem nem volt szarrátörve, (különben nem vettem volna meg) vagy mindent gyári alkatrészekkel pótoltak még kint. Itthon semmi sem történt -eddíg:)- vele. Szelephézagokat, szíjakat megnéztem jók voltak, tehát biztos volt 20000es szervizen. TPS állítás, szinkronállítás volt, képességeim szerint. Lánc-lánckerék hibátlan, hátsógumi kellhet rá. Kupplungja kicsit kopottas, kb10-15ekm múlva kellhet bele egy lamellaszett. De ha komolyan érdekel meg kell nézni, menni vele 1-2 kört. IRÁNYÁR: 1,28m lehet bótolni velem, van sok "extra" cuccom is. Ja és van 1-2 kisebb esztétikai hibája.
Milyen ST-d van eladó? Mennyi az ára? Milyen színű? Amit én találtam annak elég kedvező ára volt, gondoltam, hogy picsára volt törve, vagy ilyesmi, de megnétem és egész szép a motor. Az látszik a fejidomon, hogy volt már szétszedve, de hibát az egyes gumialkatrészek berepedezésén kívül nem láttam rajta.
Lábtartó, fékkarok, markolat minden ép. Úgy néztem, hogy csak egy hátsó gumi kell rá.
Szia!
Elvileg össze tud folyni az olaj a vízzel, de csak akkora az esélye mint bármely más vízhűtéses motornál. Ez a jelenség az összes ducatinál megvolt amit jobban megnéztem. Legelőször emiatt olajat is cseréltem, teljesen feleslegesen.
Nekem most van 2 db ST2 motorom, az egyik eladó, ha esetleg érdekel....
Mellékesen, ha ST-t akarsz mindenképpen, akkor ajánlom figyelmedbe itt mindent megtalálsz amit tudni érdemes róla!
Szeretnék venni egy ST2-t. Meg is néztem néhányat és az egyiknél láttam egy számomra furcsa dolgot.
A motor sokáig állt, most, hogy eladó lett többször be lett indítva. Pöccre indult, a hangja is szép volt, csak egy dolog aggasztott, hogy az olajszint kémlelő ablakon keresztül úgy láttam, mint ha kicsit fel lenne habosodva a olaj. Fehér nyálka réteg rakódott az üvegre, ahogy döntögettem a gépet. Olyasmi volt, mint egyes régi autóknál párás idő után az olajbetöltő sapkáján kicsapódott nyálka.
Elképzelhető, hogy valahol összefolyik a víz és az olaj? Vagy lehet, hogy az állás miatt van és egy olajcserével, ami amúgy is kell, megoldódik ez? Nekem nem volt még Ducatim, nem ismerem belülröl, jó volna ha valaki meg tudná mondani, hogy féljek e ettől a hibától.
Elég ha csak a láncot cserélem, vagy komplett érdemes fogaskerekekkel együtt.Egy kicsit meg van nyúlva a lánc úgy vettem észre, de hegyesedést nem tapasztaltam.
42e Ft a komplett láncszett, egy kicsit sokallom, még akkor is ha 70e Ft egy monsterre.
lehetséges, ha nagyon meg van nyúlva, és a lánckerékről le lehet emelni, +nem tudsz már jobban "spannolni" rajta, a fogaskerekek fogain kopás-hegyesedés- látszik, stb. nekem kb 25ezret bírt az előző, de akkor már ropogott egyesben, aztán el is ugrott, pedig tejesen hátra volt feszítve a kerék.
nekem szintén 750S-em van, és:
1.:Kb 30.000 volt tavaly 2db JT lánckerék + 1 DiD lánc a Motoroázisban,
2.:rendesen kenve láncsprayval az "ökölszabály" az 1Ft /km életttartam
Hol szervizeltél?
Tegnap voltam 20 ezres szervízen, azóta a rángatási problémák megoldódtak. Kellett egy új láncszett ill. szelephézag beállítási problémák merültek fel. CO szinkront is néztek. A motort mitha kicserélték volna, végre érzem hogy milyen ha tökéletesen be van állítva.
Az új 1200-as Superbike-ot kell megvenni...
Talan ST3-4, de akar mas is lehet belole...
Szinten van egy ST2 elado
Folyamatosan szervizelt, 2002es evjarat, kek(!), IRANYAR:1.616MFt
Szukseg eseten extrakkal: Bagster, Nonfango, Sport kipuk+chip, uj kuplung szett.
Tovabbi info: shambox@freemail.hu
Van egy 99" ST2 DUCATI-m nem indul- a gyertyákon nincs szikra......
Mi lehet....a hiba
Milyen ST-d van eladó? Mennyi az ára? Milyen színű? Amit én találtam annak elég kedvező ára volt, gondoltam, hogy picsára volt törve, vagy ilyesmi, de megnétem és egész szép a motor. Az látszik a fejidomon, hogy volt már szétszedve, de hibát az egyes gumialkatrészek berepedezésén kívül nem láttam rajta.
Lábtartó, fékkarok, markolat minden ép. Úgy néztem, hogy csak egy hátsó gumi kell rá.
Elvileg össze tud folyni az olaj a vízzel, de csak akkora az esélye mint bármely más vízhűtéses motornál. Ez a jelenség az összes ducatinál megvolt amit jobban megnéztem. Legelőször emiatt olajat is cseréltem, teljesen feleslegesen.
Nekem most van 2 db ST2 motorom, az egyik eladó, ha esetleg érdekel....
Mellékesen, ha ST-t akarsz mindenképpen, akkor ajánlom figyelmedbe itt mindent megtalálsz amit tudni érdemes róla!
Ducati ST FAQ
A motor sokáig állt, most, hogy eladó lett többször be lett indítva. Pöccre indult, a hangja is szép volt, csak egy dolog aggasztott, hogy az olajszint kémlelő ablakon keresztül úgy láttam, mint ha kicsit fel lenne habosodva a olaj. Fehér nyálka réteg rakódott az üvegre, ahogy döntögettem a gépet. Olyasmi volt, mint egyes régi autóknál párás idő után az olajbetöltő sapkáján kicsapódott nyálka.
Elképzelhető, hogy valahol összefolyik a víz és az olaj? Vagy lehet, hogy az állás miatt van és egy olajcserével, ami amúgy is kell, megoldódik ez? Nekem nem volt még Ducatim, nem ismerem belülröl, jó volna ha valaki meg tudná mondani, hogy féljek e ettől a hibától.
Köszi
42e Ft a komplett láncszett, egy kicsit sokallom, még akkor is ha 70e Ft egy monsterre.
nekem szintén 750S-em van, és:
1.:Kb 30.000 volt tavaly 2db JT lánckerék + 1 DiD lánc a Motoroázisban,
2.:rendesen kenve láncsprayval az "ökölszabály" az 1Ft /km életttartam
üdv:
Shadow
évjárat: 2002