Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

persze nem is teker az öninditó
hi

igen az én hibámból lefullad.
és nem indul ujra csak ha leveszem gyujtásról és vissza teszem.
Szia Rob!

Le fullad vagy le áll?
Ha újra akarod indítani, a motor nem indul vagy az önindító se?
Gyújtás le vissza után mindig indul?
A 999-böl 1200-lessz ez tuti szerintem,de mi lessz a 749-böl 949? Erröl senki nem beszél,pedig ez a kategória valóban gyengélkedik.
Nem,nem természetes a jelenség.Van benne nyitott légszürő?
Sziaasztok

Ducati monster 620 i e



A segitségeteket szeretném kérni.Nekem is van egy ilyen motorom.

Szerintetek az természetes jelenség, hogy ha indulásnál lefullad a motor, utána le kell venni gyújtásról majd visszatenni és csak így lehet újra indítani?



Ha nem természetes a jelenség, akkor mitől lehet?



Köszönöm.
itt aki biztosan tudna mit tenni,Edwards nak hivják.
Corser-t sem bántjuk
Ő a másik öreg Troy és ezek ketten nagyon kiemelkednek a mezőnyből.
Tavalyelőtt a lendkerekes FP1-gyel is tudott pole-t menni!
Bayliss nagyon vad Remélem még pár évig nyomatja a vb-n!
Maradjon csak 999-es a duki legalább megmaradnak az izgi versenyek
A monzai futamot meg még mindig nem láttam mert fizetős lett az a buzi superbike tv
Legfeljebb nyugdíjba küldik az öreget, az 1200-assal lehet hogy egy Corser szintű versenyző is tud nyerni.
Bajban vannak Domenicali-ék ezzel a Bayliss-szel!
Sírnak, hogy ilyen meg olyan hátrányban vannak a sor4-ekkel szemben, ezt a motort már nem lehet tovább fejleszteni, már így is űrtechnika + qrva drága, tessék szíves megengedni nekünk, hogy 1200-ast csináljunk, stb...

Erre jön a vén ausztrál zseni és rommá ver mindenkit, tökmindegy, hogy gyors pálya, vagy lassú pálya!
Jelenleg ötnél jár zsinórban...

Ezek után nem valószínű, hogy rábólint a szövetség az 1200-esre!
lehet kapni utcára is ezt a trombita oldalkipuffot???
nem értem ezt hogy van
fennt is kipufog meg oldalt is?
itt bennt sötétség van
Én is megnéztem ezt a dobot a Matthias-éknál.... tetszett.. csak a hangját ismerve.. kicsit sokallottam volna a 4 kilót érte. A BK-s egy nagyságrendder jobban szól. Az egyiken már az új, lapított titángyűjtőcső volt fennt... Az nem igazán tetszett.A másik a normál, átmérős csövű szebbnek tűnt. Azt nem értem csak, hogy miért nem lehet kapni a lapított ováldobot, miért csak ezt a cipősdoboz Termignoni-t...
érdekes mert ha megnézed a cső elmegy föntre is rendesen.....
....még a végén kiderül a nagy okkosság.....oooooo

v2..a tuti
Lehet Ben Bostrom gépe is, nem látható jól a rajtszám!
De nem ez a lényeg!!!!!
Hanem mi a fene az a két oldalt lévő cső??????????
A kipufogója ennek fennt van az ülés alatt!! Akkor mi a fene az ott?
Állítólag ami a képen van 4 hengeres!!!! Vagy csak kamu??
http://www.superbikeplanet.com/image/2006/ama/fontana /brain5/10.htm
http://www.superbikeplanet.com/image/2006/ama /fontana/brain5/7.htm
Oké, ha te mondod...
Kedves viking hid el hogy ez 1997 Ducati 916 Racing...........az tény hogy az utcai háromküllös de ez racing változat.....
Ez pedig nem lehet 916-os, mert annak csak 3küllős volt a felnije.
Ez 996-os, vagy 998-as.
Ez Neil Hodgson AMA Superbike-ja.
1997 Ducati 916 Racing

na ez igen..
capirex-é nem ???

....ducati for ever ....az örök álmom....
Na ez mi ????
Hy mindenkinek , sajnos építkezem és meg kell válnom az egyetlen férfitől a családban ha valakit érdekel ,
Ági 06202508408
TRAKTOROS BAYLISS LEGYALÁZTA A RIZSKAZÁNOKAT !!!!!