A segitségeteket szeretném kérni.Nekem is van egy ilyen motorom.
Szerintetek az természetes jelenség, hogy ha indulásnál lefullad a motor, utána le kell venni gyújtásról majd visszatenni és csak így lehet újra indítani?
Bayliss nagyon vad Remélem még pár évig nyomatja a vb-n!
Maradjon csak 999-es a duki legalább megmaradnak az izgi versenyek
A monzai futamot meg még mindig nem láttam mert fizetős lett az a buzi superbike tv
Bajban vannak Domenicali-ék ezzel a Bayliss-szel!
Sírnak, hogy ilyen meg olyan hátrányban vannak a sor4-ekkel szemben, ezt a motort már nem lehet tovább fejleszteni, már így is űrtechnika + qrva drága, tessék szíves megengedni nekünk, hogy 1200-ast csináljunk, stb...
Erre jön a vén ausztrál zseni és rommá ver mindenkit, tökmindegy, hogy gyors pálya, vagy lassú pálya!
Jelenleg ötnél jár zsinórban...
Ezek után nem valószínű, hogy rábólint a szövetség az 1200-esre!
Én is megnéztem ezt a dobot a Matthias-éknál.... tetszett.. csak a hangját ismerve.. kicsit sokallottam volna a 4 kilót érte. A BK-s egy nagyságrendder jobban szól. Az egyiken már az új, lapított titángyűjtőcső volt fennt... Az nem igazán tetszett.A másik a normál, átmérős csövű szebbnek tűnt. Azt nem értem csak, hogy miért nem lehet kapni a lapított ováldobot, miért csak ezt a cipősdoboz Termignoni-t...
Lehet Ben Bostrom gépe is, nem látható jól a rajtszám!
De nem ez a lényeg!!!!!
Hanem mi a fene az a két oldalt lévő cső??????????
A kipufogója ennek fennt van az ülés alatt!! Akkor mi a fene az ott?
Állítólag ami a képen van 4 hengeres!!!! Vagy csak kamu??
http://www.superbikeplanet.com/image/2006/ama/fontana /brain5/10.htm
http://www.superbikeplanet.com/image/2006/ama /fontana/brain5/7.htm
igen az én hibámból lefullad.
és nem indul ujra csak ha leveszem gyujtásról és vissza teszem.
Le fullad vagy le áll?
Ha újra akarod indítani, a motor nem indul vagy az önindító se?
Gyújtás le vissza után mindig indul?
Ducati monster 620 i e
A segitségeteket szeretném kérni.Nekem is van egy ilyen motorom.
Szerintetek az természetes jelenség, hogy ha indulásnál lefullad a motor, utána le kell venni gyújtásról majd visszatenni és csak így lehet újra indítani?
Ha nem természetes a jelenség, akkor mitől lehet?
Köszönöm.
Ő a másik öreg Troy és ezek ketten nagyon kiemelkednek a mezőnyből.
Tavalyelőtt a lendkerekes FP1-gyel is tudott pole-t menni!
Maradjon csak 999-es a duki legalább megmaradnak az izgi versenyek
A monzai futamot meg még mindig nem láttam mert fizetős lett az a buzi superbike tv
Sírnak, hogy ilyen meg olyan hátrányban vannak a sor4-ekkel szemben, ezt a motort már nem lehet tovább fejleszteni, már így is űrtechnika + qrva drága, tessék szíves megengedni nekünk, hogy 1200-ast csináljunk, stb...
Erre jön a vén ausztrál zseni és rommá ver mindenkit, tökmindegy, hogy gyors pálya, vagy lassú pálya!
Jelenleg ötnél jár zsinórban...
Ezek után nem valószínű, hogy rábólint a szövetség az 1200-esre!
nem értem ezt hogy van
fennt is kipufog meg oldalt is?
itt bennt sötétség van
....még a végén kiderül a nagy okkosság.....oooooo
v2..a tuti
De nem ez a lényeg!!!!!
Hanem mi a fene az a két oldalt lévő cső??????????
A kipufogója ennek fennt van az ülés alatt!! Akkor mi a fene az ott?
Állítólag ami a képen van 4 hengeres!!!! Vagy csak kamu??
http://www.superbikeplanet.com/image/2006/ama/fontana /brain5/10.htm
http://www.superbikeplanet.com/image/2006/ama /fontana/brain5/7.htm
Ez 996-os, vagy 998-as.
na ez igen..
....ducati for ever ....az örök álmom....
Ági 06202508408