+a hsznált főtengelyen látszik az ha nemsok van hátra, meg lehet hogy ami az enyémben van csak a csapágy a bűnös, még annyira nem bontottuk szét, csak a hengert kaptuk le...addigis imátkozzatok velem.ha mégis cserés akkor viszont utángyártottat kéne bele venni, ez kb 23ezer(?) dugót meg magába gondolom senki sem ad el...ez ha jól tudom 16ezer(?)-ez gyári
de a legjobb az egészben hogy egy vasam sincs mert mindent eltankoltam ,
nekem Csongrád nem nagyon tetszett, mert nagy árat fizettem érte.
amúgy használt dolgokról csak annyit hogy induljon be meg guruljon velük hogy el lehessen adni.a többi már az új gazdi dolga,ez lehet hogy(biztos) szemétség de én si szenvedtem vele kurvasokat...pedig én boltbol vettem...
Yamaha Vigh Csongrád, Minőségi új és használtmotorok....hát igen tényleg minőségi
Hát levágja a régit és be heggeszt egy nagyobb belső átmérőjüt....csak okosan ki kell számitani mekkora kell és hogy milyen hoszu okosan Itt a kép mien volt és lett
Épp Csongrádra indultam a motorostalálkozóra.
Mikor elindultam nagyon szar hangja volt, de ráfogtuk a rezóban csörgő ez az(leginkább elégett hangtompítódarabok) csörgésére...mikor elindultam még egész jól ment. Aztán kb fél úton picit úgy éreztem hogy visszalassult, visszavedtem a gázt majd újra rátekertem, de már nem ment, és egy kurvanagyot csattant, kb olyat mint amikor nagyon laza a lánc és csapkodja.aztán lefulladt, és végül meg is ragadt...Szerencsére közelben volt egy ismerős ahova beraktam a motorom..DE végül is eljutottam Csongrádra .... ma szétszedtük: a főtengely akad és a dugó és szétment de szerencsére a henger ép maradt.... HA VALAKINEK VAN HASZNÁLT FŐTENGELYE VAGY ESETLEG DUGÓJA, SZÓLJON!
z első fogaskerék normális ha mozog a derbinél(de szerintem minden más motornál is) . Nem olyan veszélyes az a kis mozgás.Az enyém is ezt csinálja.Viszont a hátsó ne nagyon lötyögjön. Ja és 4000 től fölfele már egész jó légszűrőt lehet kapni.
Kösz Zozz a segítséget.
Már csak a lánckerékkel kapcsolatban tudna nekem valaki segíteni.Abban hogy az első lánckerék mennyire mozoghat(lötyöghet)jobbra-balra?
Ha veszel sportlégszűrőt, az gyakorlatilag olyan, mintha nemis lenne semmi a motoron.(azért valamennyit lehet h szűr) Annyi a lényege az egésznek, hogy jobban átengedi a levegőt mint a gyári.Hát nem gázperzselővel kell nekiugrani, hanem elég ha egy kicsit nagyon meghajtod.A "rezó" meg a dob közötti csövet, hogy az anyámba cseréli ki nagyobbra?
Hello.
Lenne egy kérdésem azokhoz akik már cseréltek a motorukon első lánckereket.Az lenne a kérdésem hogy az első lánckeréknek mennyire szabad mozognia?Mennyi a kitérése jobbra-balra?Előre is köszi
hát nekem mikor tele van a kipu akkor szabályozásnál(magas fordulaton) duroog és kiég magátol.
amúgy szoci gépeken láttam már hogy hogyan égetik ki: fogsz egy gázperzselőt aztán tűűűzzz...jól fel kell ízzítani vagy mi...
hy!
aki pucolta már ki a pufoját az segíthetne nekem hogy hoyg kell vagy mivel csináljam.. mert az enyémbe van bőven sztem meg is fogja kicsit !ha kicsit meghajtom csepeg a pufomból pár csepp olaj.. de nem eszi meg pont jol is kap ugyhogy tele van de keményen.... valaki irjon erre lécci!
hello
nekem is van 1 Derbi drd pro (2006) es minden fujtast kivettem de igy is csak max 75 el megy.a te motrod az mennyivel megy gyari allapotban(fujtas nelkul)
udv
Vagy vehetsz még leo vince-t ami elég olcso is 45 körül van és ott van még a gianelli is 53 környékén a hebo 52 a technigast nem tudom.
De szerintem vegyél eg y70 es hengert és kipufogo szerelövel szedesd ki a folytást a dobbol szedd ki a furulyát , és kb 15-20% al tegyél vastagabb csövet a rezo és a dob közé+ 19 es karbi +fuvokák ,és jobban fogsz mosolyogni amig el nem esel, sok sikert
Nem tud vki használtan olcso Derbi Sendara(2000)tuning kipufogot,vagy csak dobot amitől jo hangja lesz?