Akkor ez jó választás volt a CB után úgy gondolom.
Hát bizom is benne, hogy tudom kezdeni a jövő szezont rendesen, idejében. Be kell pótolnom azt ami idén kimaradt.
Nem rég mikor kinn voltam azon a csatornán pecázni ami mellett pereceltem, pont jött egy Hayabusás emberke és elég szép tempóval jött. Úgy összeszorult hirtelen a gyomrom.
Voltam arra is meg aztán Hszoboszló felé is, közel 150km-t mentem összesen.
Jó volt a meleg tea a termoszban , hiába sütött a nap néha bizony fáztam pedig aláöltöztem a bőrnek rendesen.
Másabb mint a Honda, nyomatékosabb, szokatlan volt hogy nem kell egekig pörgetni ahhoz hogy erőre kapjon.
Nem egy izomgép (86 lóerős) de túrázni utassal csomagokkal tökéletes, simán 5 alatt fogyaszt ha normálisan hajtom. Ha kell egy kis adrenalin abban is társ, 6ezres fordulat felett igazi bestiává változik.
A kanyarokban volt szokatlan, a kis CB szinte magától kanyarodott, ezt már húzni kell kicsit, de a futóműve biztosabb, nem pattog el.
Valamivel több mint 5ezret mentem eddig vele, azt gondolom hosszútávon marad, megszerettem és a feleségemnek is kényelmesebb a szélesebb űlőlapja és lágyabb futóműve miatt.
Ha Kaba és Tetétlen között járok abban a kanyarban... mindig eszembe jut a Kawád, igazán nagy kár azért a motorért
Remélem tavasszal te is tudod kezdeni velünk a szezont, fel a fejjel itt a hosszú tél lesz időd rendbe tenni, nekem tetszenek a Street-es gépek is ha igényesen vannak megcsinálva.
hát ja én húztam neki amikor és ahogy csak tudtam...:D de lemaradt merhát a kanyarba nem naon lehet döntögetni..meg nem is naon megy még..majd tavasszal jobban fog menni..:D
csáóóó mindenki
Hát bizom is benne, hogy tudom kezdeni a jövő szezont rendesen, idejében. Be kell pótolnom azt ami idén kimaradt.
Nem rég mikor kinn voltam azon a csatornán pecázni ami mellett pereceltem, pont jött egy Hayabusás emberke és elég szép tempóval jött. Úgy összeszorult hirtelen a gyomrom.
Jó volt a meleg tea a termoszban , hiába sütött a nap néha bizony fáztam pedig aláöltöztem a bőrnek rendesen.
Nem egy izomgép (86 lóerős) de túrázni utassal csomagokkal tökéletes, simán 5 alatt fogyaszt ha normálisan hajtom. Ha kell egy kis adrenalin abban is társ, 6ezres fordulat felett igazi bestiává változik.
A kanyarokban volt szokatlan, a kis CB szinte magától kanyarodott, ezt már húzni kell kicsit, de a futóműve biztosabb, nem pattog el.
Valamivel több mint 5ezret mentem eddig vele, azt gondolom hosszútávon marad, megszerettem és a feleségemnek is kényelmesebb a szélesebb űlőlapja és lágyabb futóműve miatt.
Ha Kaba és Tetétlen között járok abban a kanyarban... mindig eszembe jut a Kawád, igazán nagy kár azért a motorért
Remélem tavasszal te is tudod kezdeni velünk a szezont, fel a fejjel itt a hosszú tél lesz időd rendbe tenni, nekem tetszenek a Street-es gépek is ha igényesen vannak megcsinálva.
Na jó inkább mert még berág a végén.