Nincs mit..de te írtad! ....Sziasztok! Motorvásárlás előtt vagyok, és ez a két motor jött szóba nállam , drz , ktm 660 smc .Akkor nem értelek?De nem gond..van itt pár ilyen!
Hát de 750-től nem tudok többet adni érte, és a husky 820, meg még a forgalmija is levan járva. Hát megnézzük ezt a kettőt milyen, ha nem jók akk megnézzük a husqvarnát.
teljesen reális az ára a drznek, elég szép az állapota is, 700ba elhozza sztem ha akarja persze minden használtmotor zsákbamacska, vehetsz 6000km-est is, lehet mész vele 500at még és szétesik mert úgy megkinálták előtte neki
nem vágom a gépet,de azt tudom hogy nagyon hirdeti! én csak azt mondom,legyen az bármilyen motor,azt vedd meg amelyik a legkevesebb km-el van,legyen az egy husaberg vagy akár egy simson!
szar az mikor drága pénzért veszel egy motort,és még cserélni kell ezt,meg azt meg amazt....
a Husqvarnával mi a baj? te még azt vígan kimotorozod,mire hozzá kéne nyúlni!
Jól gondolkodsz fater, én is így lennék vele ha lenne pénzem, de ő tudja Ez a KTM bitang gép, ezért ajánlottam neki de egyébként én is a husqy-t venném
hát ő tudja,mindenki azt csinál a lóvéjával amit akar
mondjuk nekem a ktm-nél már félő lenne egy ennyi km-es,lassan jönnek a cserés dolgok... meg nem ennyiért adja,az extrákat meg kell venni hozzá!
nem ismerem milyen jellemű a haverod,de ha szolíd motorkázós,akkor még a drz is sok neki,ha elvetemült mint én,vagy sokan mások,akkor még a husqvarna is kevés lesz egy idő után
csak az a nem mindegy hogy mindkét motorba 3x annyi km van mint a haveréba másik haver meg sose hajtotta a drz-t,úgy ment vele,ahogy egy motorral szokás bánni,eljött a 22 e km és mikor előjöttek a cserés dolgok,kiderült hogy a veztengely annyira kikezdte a hengerfejet,hogy azt ki kellett cserélni... bizony az üzemóra és a km-ek teszik meg az ilyet,még akkor is ha a tulaj szépen bánik a masinával
én inkább úgy vagyok vele,hogy ha esetleg lóvém lesz és oda kerülök,akkor veszek egy kevés km-eset és mikor cserés lesz a belseje,akkor eladom ,persze úgy is hirdetem,nem pedig odaírom hogy cserélt cuccok ez meg az és közbe egy nagy halom hazugság...és veszek egy kevés km-eset,amihez megint nem kell nyúlni...de mindenki máshogy gondolkodik
"ami már egyszer meg van bontva sose lesz olyan mint a gyári" ezt szokta mondani father,és érdemes észben tartani
Sziasztok! Motorvásárlás előtt vagyok, és ez a két motor jött szóba nállam , drz , ktm 660 smc . Tudnátok valami tapasztalatot vagy segítséget adni ezekkel kapcsolatban, mert mind2 gépről halottam már jót is meg rosszat is? Előre is köszi.
szar az mikor drága pénzért veszel egy motort,és még cserélni kell ezt,meg azt meg amazt....
a Husqvarnával mi a baj? te még azt vígan kimotorozod,mire hozzá kéne nyúlni!
mondjuk nekem a ktm-nél már félő lenne egy ennyi km-es,lassan jönnek a cserés dolgok... meg nem ennyiért adja,az extrákat meg kell venni hozzá!
nem ismerem milyen jellemű a haverod,de ha szolíd motorkázós,akkor még a drz is sok neki,ha elvetemült mint én,vagy sokan mások,akkor még a husqvarna is kevés lesz egy idő után
csak az a nem mindegy hogy mindkét motorba 3x annyi km van mint a haveréba másik haver meg sose hajtotta a drz-t,úgy ment vele,ahogy egy motorral szokás bánni,eljött a 22 e km és mikor előjöttek a cserés dolgok,kiderült hogy a veztengely annyira kikezdte a hengerfejet,hogy azt ki kellett cserélni... bizony az üzemóra és a km-ek teszik meg az ilyet,még akkor is ha a tulaj szépen bánik a masinával
én inkább úgy vagyok vele,hogy ha esetleg lóvém lesz és oda kerülök,akkor veszek egy kevés km-eset és mikor cserés lesz a belseje,akkor eladom ,persze úgy is hirdetem,nem pedig odaírom hogy cserélt cuccok ez meg az és közbe egy nagy halom hazugság...és veszek egy kevés km-eset,amihez megint nem kell nyúlni...de mindenki máshogy gondolkodik
"ami már egyszer meg van bontva sose lesz olyan mint a gyári" ezt szokta mondani father,és érdemes észben tartani