Tengelic az utolsó ajánlatod az XV750 az tényleg jó ár, csak kérdés mennyibe lesz mire bekerül. 900ezer,1millióért már itthon is lehet kapni.
kicsi10 végülis mekkora összeget szánnál egy motorra?
Szerintem Neked inkább a Spirit vagy Black Widow tetszik.Az közelebb áll a VT600 formájához.
Már 28 km van a gépemben!
Motoroztam egyet óvatosan a du.-i forgalomban.
Lassan fokozatosan próbálom megszerezni a rutint.
Sajnos annak ellenére, hogy viszonylag jó idő volt és nem is sokat mociztam, a végére már eléggé fáztam.
Jövőre kénytelen leszek venni vmi spéci textil motoros ruhát.
csá topiklakók én nem rajzolom tele pirossal ,de a gumiknál tartok még mindig .
Ma moccoztam aztán elgurultam a márkakareskedésbe és kérdeztem mit lehet tenni defekt esetén , a válasz egyszerű volt : vegyek az első és a hátsó kerékhez is belsőt és hordjam magammal . De az út mellett úgy sem tudom kicserelni ezért vagy műhejt vagy gumist keressek és akkor már elő vehetem a belsőt ők meg adják a tudást és az eszközöket hozzá .
na csáááááááááááááááááááá
ez még mindig a hondához jár !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Az ebay-en licitálhatsz a gépre regisztrálás után. Pl-ul ez most 3700 dolcsi körül tart. Ki vagyon írva mikor zár a licit. ezekben a percekben már célszerű a gép előtt űlni,hogy lene késse az ember. Ez a gép nem fog 4 ezer fölé menni,szerintem. Behozva megáll 6000 dollárnál.
Persze,az enyém is kintről hozott és rendben vannak a papírjai. A tendencia,itt,hogy próbálnak lebeszélni a kisköbcentisekről,azért van,mert a nagyokat nehezebb elnyűni. Vagyis nincsenek csúcsra járatva. A km órának nem mindig lehet hinni. Mindenképpen ajánlom egy független,nagyobb tapasztalatú egyén segítségét kérni a motor kiválasztásakor. Itt nem a tipusra gondolok,hanem a műszaki állapotára.
Tengeleic!
Én nem akarok kintről hozni,(nekem az túl bonyolult lenne, a munkám miatt is, meg ismeretségem sincs,a nyelvtudásomon is volna mit javítani...) csak láttam itthon egy olyan shadowt, amit amerikából hoztak be.Ez már bennt van az országban vagy két éve, tehát gondolom,hogy rendbe vannak a papírjai.
Pálinkás jóreggelt!
Két favoritom van egyelőre: honda shadow 600 és a Yamaha Virago 535. Szemre ezek tetszenek leginkább. Az az igazság, hogy nagyobbakra nem nagyon van pénzem,meg egy kicsit idegenkedek a sokéves, sokat futott nagyoktól.Bár tudom, hogy adott esetben lehet egy 20 éves gép jobb, mint egy 5 éves.Eddigi (főleg autós) tapasztalataim,azért azt mutatják, hogy nagyot lehet szívni régi nagy dögökkel (pl. egy imerős vett egy nagy mercit, és a gatyáját ráköltötte, mire igazán rendbetette)
Jóóregelt mindenkinek!
Én ezidáig 4 mocit helyeztem forgalomba,ami usás. Mind 99 utáni,mert ugye 5 évnél nme lehet idősebb a jószág. Érdekes modón én nem érzékltem külömbséget a kinti tipusok között,mert pl.-ul volt olyan hogy a magyar műszakihoz ugyanazon tipusok eu-s gépeiről kértünk E betűs alkatrészt. Ezek a világító testek,és a gumik. Röhely ,de a gumiban is benne kell lenni az E betűnek. Sőt,az utóbbi háromesetben ez egy marauder ,az én shadowom,és öcskös dragja,már az indexekbe,és a gumikba már benne volt az E. A shadownál a vázban is. Az indexnél valóban világit folyamatosan a helyzetjelző,de én az érintkező egyik pólusát leragasztottam. Az is igaz ,hogy a tompítot folyamatosan világít,de ha jól tudom ,ma már ,mind városban mind országúton itt is kötelező a folyamatos világítás. Ja ,folytás az biztos nincs bennük,kivéve a drag, ami percre megegyezik az ithon forgalomba helyezettel. Szóval,ha usából akarsz behozni,nagyon át kel nézni a gépet,hogy E betűúvel jócskán ellegyen látva,és könnyebb ha hazai forgalomban is kapható mocit választasz,pl alkatrész végett,és mert az ilyen tipúsokra van leírás a Kf-en,így nem nagyon kötöszködnek. Lehet spórolni akár 400e is,de belehet gyűjteni egy jókis gyomorfekélyt,a gyorsan változó magyar jogszabályok bogozása közben.Én azt mondom az ebay-en nézegess,ha ílyen irányú ingerenciád támadna. És nem árt egy kinti kapcsolat aki személyesen nézi át a gépet.
Köszi!
Bár amit a világítással kapcsolatban mondtál,az elgondolkodtatott. Hogy helyezték itt forgalomba, ha nincs helyzetjelzője, meg az index sem olyan , mint nálunk. Vagy egy kis lével mindent el lehet intézni?
Szia Kicsi10!
Hát erre pontos választ nem tudok adni. Állítólag az amerikai tipusok nem folytottak mint az európaiak.Ez azt jelenti hogy a kinti Shadow VT600 42LE-s nem 39 mint az EU-s. Nincs rajtuk világításkapcsoló gyújtáskor rögtön világít a lámpa nincs az elsőfényszóróban helyzetjelző, más a fényszóróüvege és félfénnyel égnek az első indexek. Az ami tipusok általában jobban felszereltek "extrásabbak" mint ez európaiak.Más eltérésről nem tudok. Elképzelhető hogy a gyújtás elektronika is más , de erről sem tudok biztosat.
A 700 köbcentiseket azt hiszem 85-87 között vitték amerikába kimondottan erre a piacra gyártották öket mivel a HD védelmében magas védő vámmal súlytottak minden 750 köbcentinél nagyobb hengerűrtartalmú motort.Ezért lettek 700-asok.
Ennyit tudok erről.
kicsi10 végülis mekkora összeget szánnál egy motorra?
Szerintem Neked inkább a Spirit vagy Black Widow tetszik.Az közelebb áll a VT600 formájához.