Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kössz a videót! Jó hangja van
VT750C4!

Honnan töltötted le a korábban feltett "szemes " képeket.
Légyszí add meg a weboldal címét.

Köszike.
Közben megcsináltam,ha rám katintotok mögnézhöttök
Akkor hordjak szerelővasat?
Ha a kerék küllős akkor a defekt javító szart sem ér.Csak a könnyűfémnél jó mert ott nincs belső.
Na ma nem volt gond a hűtéssel a dragnál sem. Átvittem a garázsba,hát arcomra fagyott a mosoly. Viszont nagyon zavart a plexijében,hogy visszatükröződött,a kilóméteróra.Defekt javító készletet hordtok magatokkal,vagy hogy oldjátok meg?
na az a hejzet nekem mindegy mert a dolog nem ér ennyit hogy egy másik moccossal vitázzak bizti igazad van . De maradok a fojadék hűtéses gépeknél
nekem ez jött be de neked kívánok sok sok balasetmentes moccozást !!!!!!!!
nA CSÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Nekem és még öt haveromnak van már öt-hat éve léghűtéses gépe és átlag 15-20 ezer km-t megyünk évente de még egyik tali felvonulásán sem álltunk ki melegedés miatt, de azért mert vártuk a haverokat vagy mert meguntuk a felvonulást azért igen.
Ha még nem volt ilyen géped akkor ne gerjesz hamis képet ezekről.Egyébként az éghajlati viszonyok sem indokolják a félelmedet
csá Wiking ezt nem gondolom tavaj az Alsóörsi m. talin nem egy állt ki a meleg miatt és mind léghűttéses volt . De ez csak nagyonn melegbe van így , és a gépkönyv valószínű ezt nem is fogja írni sosem
na csáááááááááááááá
Hát igen ez a gyári hangja.
A barátom holnap küldi el a megbuherált Black Widow kipuffantójánaka hangját interneten keresztűl.

Van egy Motorrevűből beszkennelt Shadow teszt a gépemen, csak az a baj, hogy túl nagy méretű.
Van valamelyikőtöknek ötlete, hogyan lehetne betenni a fórumba?
3x8 mega méretű.
Szerintem tévesen gondolod azt hogy a léghűtéses vasakat úgy gyártják hogy lassan cammogva nem lehet velük közlekedni.Egyáltalán nem olvastam a gépkönyvben a lassú közlekedés tíltásáról.
csá ez még nem az igazi dupla csöves sport dob azzal rendesen muzsikál sőt
dohog úgy is mondhatnánk
csáááááááááááá
csá az első 1000-ret mentem jó háromnegyedes és fél gáz közt ezt a kereskedésbe a szerelő mondta és be is tartottam . Szerintem nagyonn jól kezelhető a maga módján dinamikusnak is mondható nekem elég ekkora gép mi is sokat moccozunk ketten de nem venni észre semmi különöset rajt .Szépen dohog jól indul még ijenkor is télvíz idején is . Nyáron lehet menni felvonuléson mert vízhűtésű és nem gond neki a lassu cammogás sem , ellekezőleg a léghűtésüekkel szemben
ní csáááááááááááááááááááá
hello
Nincs véletlenül vkinek a gépén hang a shadowról? Kíváncsi vagyok rá.
Bárcsak már mehetnék, de még nem bírok olyan melegen felöltözni, mint kellene.

Köszi hogy megírtátok a tapasztalataitokat, ha még vmi eszetekbe jut, ne kíméljetek!

A bejáratásról csak annyit írt a kezelési kiskönyv, hogy az első 500 km-en mellőzzem a teljes gázzal indulást és a hirtelen gyorsításokat.
Más motorokat 1000 km-en keresztűl járatják be, meghatározott max. fordulatszámig pörgetve.
Miért van eltérés bejáratásnál a shadow és a többi típus között??
csá most mindenképp azt ajánlom ha mész is vele csak okosan hideg az aszfalt kemény a gumi kissé hamarabb csúszik figyelni kell.
na csááááááááááááááááá
banany!
Őtözz fel melegen, üjj rá oszt mennyé vele, akko megtudod. :))

virago
csá az én gépembe 12000 Km van és ebből a tavaji évbe sikerült 10000-et belevágni mentem már 300 km túrát is két megállással de mentünk a nejemmel egy kört a balcsi körűl az meg 260 Km es volt egy megállással azt kötöttük egybe egy jó ebéddel . Tehát csak azt akartam ezzel leírni hogy kényelmes jól utazható gép de meg kell szokni a lovagló izmoknak ez írányú igénybevételét azt nincs gond m tehát 50- 100 km túrákkalé kezd ha teheted .
Az első 1000 Km -en úgy mentem ahogy leírták aztán lépettem rendesenn ahogy kell és felvettem vele a mostani tempót max 130de csak rövid ideig , 110-120 az utazó sebessége vagyis én ezzel nyaggatom
nna csáááááááááááááááááááá
Hát az se kevés, de azon legálább talán elkezd gondolkodni az ember, mielőtt letesz róla. De 12-őn gondolkodni sem kell. (nekem)

virago
Figyu,én a 4300 at sokaltam érte Egy szaros korlemezé,nebasszon má.
ez nem semmi, ez az első féktárcsa a herlin.
A második, a scooter üzemképes is volt?

virago
Nem én leszek a te embered. Az enyémet egy jenki gyerek már szerintem bejáratta. 10000 mérföldel vettem 2001 es. Én álltalában kétszemélyel mocizok,mert a párom is szereti a menetszelet. Ő azt mondja sokkal kényelmesebb mint pl.az előtte lévő marauder. Jó a rugózás,pedig erre felénk vannak olyan utak,hogy Demszky hidat építene a kátyú fölé:) Rendkívülien jól dönthető,magam is meglepődtem a két suzuki után. talán a kormány állás,meg az alacsony sújpont az oka. Többet nem mondhatok"mert kizárt dolog az nemtudom" Ja a fékkel nem vagyok elragadtatva.
Na csáá az a hejzet a gépemen van úgy kaptam őket de ha kell küldök van egy rakat
csááááááááááááá
Nagyon helyes! Akartam is mondani, hogy ne a gatyádba hordd, mer így megbüntet a rendőr (gyalog nem)
Rencámtartó: Asszem a chopper lap-on hirdet egy fazon vhol Mátészalka mellett gyárt ilyen r mentes acélt, írtam neki, 12 ropiért adná, és engedékenynek tünt, de én erre nem szánok ilyen nagyságrendű lóvét.
Ha kell, megkeresem a címét.

virago lapar