Nálunk is esik, de én is reménykedem, az utolsókat rúgja a tél.
Különben is 2-án a maci nem látta az árnyékát!, tehát lehet kezdeni visszaszerelni az akkumulátort.
csá mindenkinek hát tengelic az a helyzet nálunk rohadt hideg van hó nélkül de a szél az fúj rendessen ennyit az időről. akinek C4-es vagy C5-ös van kérdés
a gyujtáskapcsolóval volt-e gondotok vagyis a kulccsal ??????
Ma el akartam indíttani a moccot és a kulcsot kicsit visszább kellet fordíttanom mert ha rendesenn elfordítottam levette a gyujtást , erre megpróbáltam a szűz kulcsal vagyis amejiket nem használtam azzal meg frankón működött . Hát nem tom mi lőtte mert ijet még nem csinált , amikor bemelegedett a gép megállítottam és akkor már a másik kulccsal is működött na ezt fejtsétek meg !!!!!!!!!!
csá mindenkinek
Üdv néktek!
Elsősorban hójelentést várok tőletek. Ez a fránya tél az utólsókat rúgja szerintem. Ma korizni voltunk a májusi motoros találkozó helyszinén,így néz most ki.
Mostanában annyi jó magyar film születik. Kellene csinálni egy magyar motoros fílmet. A téma az úton hever. Most nem pont rátok gondolok,de talán van itt olyan akinek az ismerősének az ismerőse épp forgatókönyvön töri a fejét. Szerintem lenne rá kereslet. Pl-ul van az a srác,a multkor olvastam valamelyik újságban róla,ezerszer összetörte magát a gerincét vasak tartják össze,és mégsem dobja el a vasat. (Csak olykor olykor )A jeges képet majd később teszem fel,mert kimerült a digit gép.
Azért a Vmax egyenesen volt a korának megfelelő időben erőgép.Kanyar stabilitása rossz. fékei gyengék ugyan úgy mint az elsővilla és a váz. Ja és az nem V2 volt hanem V4-s.Állítólag elkészült a Vmax új tanulmány gépe. Hasonló az MT01-hez
Hát nekem nem tetszik a Road Star Warrior.
Nem igazán értem hogy a Yamaha miért erőltetti a Wild Star blokkjára épült muscle bike-okat mint a Warrior vagy az MT-01, amikor a Vmax kapásból zsebre rakja őket. A Road Starról amúgy se értem hogy mi akar lenni. Erőgépnek gyenge choppernak meg ronda.Az a kamion benzintank, vagy villanyboyler amit kipufogónak neveznek az oldalán, különösen szép és esztétikus benyomást kelt.
Persze ez csak az én véleményem.
Megigértem egy kis rövid élménybeszámoló a warrioról.
NAgyon nyomatékos gép,hála az 1700 es motorjának,és lás csodát,még gyors is. ( KIgondolta volna) Hengertömbönkét két dugatyús,azt hiszem ezt hívják v twin motornak. Bordásszíj viszi át az erőt a hátsó kerékhez. A nagy bumszli kipufban katalizátor van,amit sokan lecserélnek valami cruiseresebbre.Az utas helyzete elég kényelmetlen,volt szerencsém a hátsó ülésen is utazni. Megint csak azt mondom,ha a kipufogó lejjebb kerülne a lábtartón is lehetne változtatni. Az első lábtartó és a váltó közöttitávolság nekem okozott problémákat ,töbször kellet lenézzek,jó helyen van e a lábam. A tulaj is elmondta ugyanezeket. Szerintem itt sem ártana pozicionálni a karokat. A hangja mint egy mustángé,szinte duruzsol. Kevés volta az 100 km-er kb. amit mehettem vele ahoz,hogy komoly teszete írhassak róla,pláne azért ,mert nincs nagy tapasztalatom még a motorozás terén. Szerintem ez egy pont olyan motor,aminek szívesen neki esnek a motorépítők,hogy valami dögösebbet csináljanak belőle.Itt egy kép a másik oldalról,igaz ez nem az a járgány .
a visszarakásnál azt írja a megfelelő zsírzást ellenőrizni és új rögzíttő tüskéket építsen vissza, kipuff vissza rakás előtt tömítés csere , és leírja mijen nyomatékkal kell meghúzni minden csavart
na erről ennyit
a bukócsövet ott rendeltem meg koma visszajeleztek a megrendelésemre
kb 3 héten belűl kapom meg
na csááááááááá
csá moccosok . A kerékcseréhez még kicsi plussz a kezelési könyvből :
1: bakolja alá a moccot ,hogy a hátsó kerék felemelkedjék
2: távolítsa el a jobb oldali lábtartót ez két csavar
3:távolítsa el a rögzíttő pánt csavarokat
4:távolítsa el a kipuff összekötő anyákat
5:vegye le a hangtompítót
6:távolítsa el ahátsó fékállítóanyát kösse le a fékrudat a fékkarról
7:kösse ki a fékhatároló kart a fékpanelről
8:távolítsa el a tengelyrögzítő csavart
9:miközbe tartja a hátsó tengelyrúd végét egy fogóval távolítsa el a tengelyanyát
10:húzza ki a hátsó tengelyt vegye ki a távtartókat
11:mozdítsa a kereket jobbra , hogy leváljon a kardánhajtásról
12:vegye ki a hátsó kereket
hát ez csak ennyi kis meló leírni sem kevés nem az út mellett kikapni a helyéről
na csáááááááááááááááááá
Helló!!Na régen írtam de most hajtjuk a háttámlát ami vagy a tapolcai hondátol lesz megvéve vagy a mücechoppertól!Ja és vt koma mikorra várható a bukócsőd vagy már megvan ja és persze árát mond mert a mücénél 30 000FT a bukócső!!!Csáó kösszi
Van egy rossz hírem!
Elmentem a kabátot lefotózni,de már nem volt ott. Minden héten cserélik az árukat a bolthállózat boltjai között,így szombat délután bevágták egy bálába ,és továb álltak vele. Még azt sem tudta megmondani a csaj,hogy melyik üzletükbe vitték. Sajnálom A warriorról majd írok később,mert most dógom van.
Üdv néktek!
Nagyszerűek ezek a klippek, főleg a picsogó hd-sek tetszenek. Főképp mert én is ilyen mocival gurultam kint,és tényleg klassz járgány.
A defekt témához még egy kérdés? Hátul is ugyanaz a méretű belső van mint elöl? Mán bocs a tudatlanságomért,de ránézésre a hátsó abroncs dulpa olyan vastag.
Én megértem ha valaki nagyobra vált,bevallom ,két személyel a shadow már koránt sem olyan dinamikus,és ekkor érzem,hogy egy ugyanilyen külsejű,de valamival combosabb gép jobb lenne. Remélem márkatársaim nem dobnak rám most követ. Ha lessz rá lehetőségem egyszer ,lecserélném egy 1100-as shadowra.
A warrior mely miatt a fiúk sírtak,és amihez kellemes emlékek kötnek.
Különben is 2-án a maci nem látta az árnyékát!, tehát lehet kezdeni visszaszerelni az akkumulátort.
lapar