Szerintem egy hátsókeréknél még a középállvány is kevés. és olyankor még a láncot is leveszik a hátsó kerékről nem ?, mi van ha kardános? Én passzolnék az biztos.
Szia VT750C4!
Nem is a szakértelem a gond meg a kulcs mert, kulcsot vihetsz magaddal a feladat meg nem egy bonyolult, bár ezeknél a tipusoknál mint a Tiéd is a nagy sárvédő miatt nem egy egyszerű feladat szerintem kirángatni a hátsó kereket. Sokkal nagyobb problémának látom, hogy sok motoron nincs középállvány csak oldaltámasz. Defekt esetén meg csak olyan gumishoz vigyétek aki le tudja úgy venni hogy nem sérti meg a krómot a felnin.
csá nemtom ki hogy van elengedve szakértelemmel de valószínű nem is tudnám kivenni a kereket simán az út szélén mert ha jól gondolom a kulcskészlet amit adtak hozzá az sem nagyonn alkalmas erre de nekem van bent spré azt majd kiderül mire elég . A belső gumi beszerzése viszont most elgondolkodtatott mert azt lehet hogy jó lenne hordani mert még szerelőt csak találni de gumit nem valószínű és egyszerübb ha van , NEM rossz ötlet .A CBR-be amivel mentem ezelőtt a sprén meg két kulcsonn kívül hej sem volt és a többi sport mocin sem hiszem hogy van . Az egyik haveromnak Suzuki 1100-asa van de abba meg semminek sincs heje még az égőkészletet sem tudja vinni nembeszélve az elsősegéj cuccról
na mindenkinek csááááááááááááááááá
Rendi!
Hétfőn bemegyek a boltba és lefotózom. Viszek mérőszalagot is. A lányom kb 160 cm es magas,picit hosszú volt az újja neki. A protektorok nem voltak benne. A vállnál és a könyöknél cipzárral nyíló protektor zsebek vannak. Erős,mégis nem merev bőrből készült.
Összegezzük a defektes témát. Ha jól értem,ha nem durdefekt,javító sprével lehet szerencsénk? És tartalék belsők legyenek az oldaltatyóban. Ezt atémát azért indítottam,mert nem szeretnék egyszer mondjuk romániában szembesülni a tudatlanságommal.Mondhattam volna szlovákiát is,nincs jelentősége,egyik nyelvet sem beszélem.
csá nemtom miről beszélünk a küllős felnikkel mert a levegő is megáll bent ha szeget kapsz meg valahogy eltömítti a jukat a spré , a legközelebbi gumisig
nekem ezt mondták de még nem kaptam defektet szerencsére ,
mindenkinek defektmentes jó utat és időt kívánok , várjuk rendületlenül a tavaszt
Na csááááááááááááá
Képet tudnál feltenni róla?
Ha megkérhetlek a fotózáskor egy centimétert rátennél keresztben vállrészre?
Ha nem érthető, küldj egy mélt: honda600@freemail.hu
Köszi!
Még annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy a régebbi motoromon tömlő nélküli gumi volt és azzal még defektes kerékkel is lassan ellehetett menni. Ez meg rögtön leült a felnire. Az okosak azt mondták, hogy a tömlö nélküli gumik fala erősebb és azok nem űlnek úgy le defekt esetén. Nem tudom ebből mi az igaz, de majd utánna nézek, mert akkor inkább olyat veszek még ha többe is kerűl.
Sziasztok!
Nekem egy ismerősöm azt mondta hogy van ez a defekt javító spray és ő is azt használja. Egy 1100 Dragstarja van valami túrán defektet kapott még az elején és ezt a sprayt használta és így tudta le a túrát. Én mindenesetre azt javaslom mindenkinek akinek küllős a kereke hogy tartalék belsőt vegyen, mert mikor én defektet kaptam a gumis első megmozdulása az volt hogy szétszakította ,mert a szeget nem húzta ki.Először gondoltam nincs gond teszünk bele egy autóét, de annak nem középen van a szelep.A környéken egyedül a Yamaha Karsainál volt belső, mindenki csak rendelni tudott volna. Ráadásul szombat volt záróra előtt egy félórával. Nagyon rendes volt mert hazavitte a belsőt és oda mentem érte.
Én még erre nem is gondoltam hogy defektem is lehet.Hát én különösen a hátsó kereket biztos nem tudnám kivenni, de megjavitani sem. Én inkább arra gondoltam hogy valami más baj ér, elcsuszok, összeteöröm a gépet, vagy egyszerüen elromlik.
Szerencsére nekem van egy utifutim ugy hogy a kocsi forgalmiját mindig ott hagyom a feleségemnél hátha értem kell jönnije
Szoval egy utánfutos, vagy furgonos ismerös tel.száma a megoldás.(hacsak nem egy gumis elött robbansz le, de sajna sok autogumis nem hajlandó még a kereket se kivenni)
Üdv néktek.
Lapar,nem mondtál hülyeséget. Ma bementem egy használt angol ruha boltba. Volt ott egy olyan vagány női, kivehető protektoros bőrjakó,1800 ért. Beszarás.S-es méret,a nejemre kicsi,a lányomnak meg a színe nem tetszett,mert nem rózsaszín csíkos
. Olyan chopperre való fekete, szürke betéttel piros színhatároló csíkkal. Komolyan,vétek lenne az ilyet ott hagyni. csak azért írom le ,mert ha vkinek van hölgyismerőse,ha kell lefotózom,oszt vegye meg. Csak a muslincákat kell róla lemosni,egyébként hibátlam.
Küllös kerekűek! még mindig nem mondtátok mi a teendő defekt esetén. Kerék ki oszt foltozás vagy hívjam a sárga angelt. Senkinek nem volt még defektje?
A fekete 650 dragot az eladás napján fotóztam le. A Wildra most csinál a haverom kormányt 32 mm vastag csőből.Így az elektromos vezetéket bevezetjük a csőbe. Gondolkodtunk azon is hogy a gázbovdeneket is elrejtjük de aztán inkább kicserélem fémházasra úgy is dögös lesz.
Srácok,
nagyon jó hogy írtatok a Shadow-ról! S nagyon jó, hogy tettetek fel videót és HANGOt!!!! Most mégjobban tetszik. :D
Szal köszi a hasznos infot!
Ijj, hát az úgy volt..... hogy gondolkodtam rajta hogy ilyen motort kéne venni. De aztán mégse úgy lett. De miért baj az hogy van egy ilyen topic? Vkinek csak van ilyen motorja. Ha meg nemkell a topic akkor egy üzenet a szerkesztőknek aztán törlik.
Engem a vásárlás során optikailag zavart a hengerek előtt feszülő vízhűtő. Ezért választottam léghűtésest."
Nekem sem tetszik. És az sem véletlen, hogy a vizes mocikra is tesznek "ál" hűtőbordákat (olyan a henger, mintha, pedig nem is), mert az hozzátartozik a chopper-cruiser fílinghez
Igazad van Lapar!
A régi vasak is mindig lehültek.A hűtés szempontjából korszerűbb a folyadékhűtés ,de még is az eladott V2 mocik kis hányada folyadékhűtéses a világpiacon.
Engem a vásárlás során optikailag zavart a hengerek előtt feszülő vízhűtő. Ezért választottam léghűtésest.
VT750C4 írta:
tavaj az Alsóörsi m. talin nem egy állt ki a meleg miatt és mind léghűttéses volt"
És honnan tudta, hogy melexik? Mert a levegő olajhűtésnél van olajhőmérő, de levegősnél ritka.
Egyébként igazad van abban, hog y a víz (folyadék)hűtés tökéletesebb megoldás, de szerintem sem lehet probléma kánikulában sem a léghűtés. Azért régen is araszoltunk az MZ-kel, és azóta csak fejlődött a technika. Meg a 4 ütnél azért az olajnak is van hűtőhatása.
Szerintem inkább a túlhűtés áll fenn ilyenkor, mint most. Legalábbis nekem qrva lassan melxik be a gépezet.
virago
szóltam a moderátornak új keresztelőt akarok!!
csa drgonzo nem tok web címet adni mert ezeket emailba kaptam egy haveromtól és a gépemen van rajt onnét szedtem elő
na csááááááááá
ezek is azzal vannak együtt
Nem is a szakértelem a gond meg a kulcs mert, kulcsot vihetsz magaddal a feladat meg nem egy bonyolult, bár ezeknél a tipusoknál mint a Tiéd is a nagy sárvédő miatt nem egy egyszerű feladat szerintem kirángatni a hátsó kereket. Sokkal nagyobb problémának látom, hogy sok motoron nincs középállvány csak oldaltámasz. Defekt esetén meg csak olyan gumishoz vigyétek aki le tudja úgy venni hogy nem sérti meg a krómot a felnin.
na mindenkinek csááááááááááááááááá
Hétfőn bemegyek a boltba és lefotózom. Viszek mérőszalagot is. A lányom kb 160 cm es magas,picit hosszú volt az újja neki. A protektorok nem voltak benne. A vállnál és a könyöknél cipzárral nyíló protektor zsebek vannak. Erős,mégis nem merev bőrből készült.
Összegezzük a defektes témát. Ha jól értem,ha nem durdefekt,javító sprével lehet szerencsénk? És tartalék belsők legyenek az oldaltatyóban. Ezt atémát azért indítottam,mert nem szeretnék egyszer mondjuk romániában szembesülni a tudatlanságommal.Mondhattam volna szlovákiát is,nincs jelentősége,egyik nyelvet sem beszélem.
nekem ezt mondták de még nem kaptam defektet szerencsére ,
mindenkinek defektmentes jó utat és időt kívánok , várjuk rendületlenül a tavaszt
Na csááááááááááááá
Ha megkérhetlek a fotózáskor egy centimétert rátennél keresztben vállrészre?
Ha nem érthető, küldj egy mélt: honda600@freemail.hu
Köszi!
Nekem egy ismerősöm azt mondta hogy van ez a defekt javító spray és ő is azt használja. Egy 1100 Dragstarja van valami túrán defektet kapott még az elején és ezt a sprayt használta és így tudta le a túrát. Én mindenesetre azt javaslom mindenkinek akinek küllős a kereke hogy tartalék belsőt vegyen, mert mikor én defektet kaptam a gumis első megmozdulása az volt hogy szétszakította ,mert a szeget nem húzta ki.Először gondoltam nincs gond teszünk bele egy autóét, de annak nem középen van a szelep.A környéken egyedül a Yamaha Karsainál volt belső, mindenki csak rendelni tudott volna. Ráadásul szombat volt záróra előtt egy félórával. Nagyon rendes volt mert hazavitte a belsőt és oda mentem érte.
Szerencsére nekem van egy utifutim ugy hogy a kocsi forgalmiját mindig ott hagyom a feleségemnél hátha értem kell jönnije
Szoval egy utánfutos, vagy furgonos ismerös tel.száma a megoldás.(hacsak nem egy gumis elött robbansz le, de sajna sok autogumis nem hajlandó még a kereket se kivenni)
Lapar,nem mondtál hülyeséget. Ma bementem egy használt angol ruha boltba. Volt ott egy olyan vagány női, kivehető protektoros bőrjakó,1800 ért. Beszarás.S-es méret,a nejemre kicsi,a lányomnak meg a színe nem tetszett,mert nem rózsaszín csíkos
. Olyan chopperre való fekete, szürke betéttel piros színhatároló csíkkal. Komolyan,vétek lenne az ilyet ott hagyni. csak azért írom le ,mert ha vkinek van hölgyismerőse,ha kell lefotózom,oszt vegye meg. Csak a muslincákat kell róla lemosni,egyébként hibátlam.
Küllös kerekűek! még mindig nem mondtátok mi a teendő defekt esetén. Kerék ki oszt foltozás vagy hívjam a sárga angelt. Senkinek nem volt még defektje?
A fekete 650 dragot az eladás napján fotóztam le. A Wildra most csinál a haverom kormányt 32 mm vastag csőből.Így az elektromos vezetéket bevezetjük a csőbe. Gondolkodtunk azon is hogy a gázbovdeneket is elrejtjük de aztán inkább kicserélem fémházasra úgy is dögös lesz.
Nagyon durva ez a motor!
nagyon jó hogy írtatok a Shadow-ról! S nagyon jó, hogy tettetek fel videót és HANGOt!!!! Most mégjobban tetszik. :D
Szal köszi a hasznos infot!
Asszem, Te nyitottad a Yamaha Virago 125 topicot!
Elárulnád, hogy miért? Aztán be sem néztél, haldoklik szegény.
lapar
Megvót a keresztelő, újra én vagyok én.
lapar
Nekem sem tetszik. És az sem véletlen, hogy a vizes mocikra is tesznek "ál" hűtőbordákat (olyan a henger, mintha, pedig nem is), mert az hozzátartozik a chopper-cruiser fílinghez
lapar
A régi vasak is mindig lehültek.A hűtés szempontjából korszerűbb a folyadékhűtés ,de még is az eladott V2 mocik kis hányada folyadékhűtéses a világpiacon.
Engem a vásárlás során optikailag zavart a hengerek előtt feszülő vízhűtő. Ezért választottam léghűtésest.
mánis jobb.
tavaj az Alsóörsi m. talin nem egy állt ki a meleg miatt és mind léghűttéses volt"
És honnan tudta, hogy melexik? Mert a levegő olajhűtésnél van olajhőmérő, de levegősnél ritka.
Egyébként igazad van abban, hog y a víz (folyadék)hűtés tökéletesebb megoldás, de szerintem sem lehet probléma kánikulában sem a léghűtés. Azért régen is araszoltunk az MZ-kel, és azóta csak fejlődött a technika. Meg a 4 ütnél azért az olajnak is van hűtőhatása.
Szerintem inkább a túlhűtés áll fenn ilyenkor, mint most. Legalábbis nekem qrva lassan melxik be a gépezet.
virago
szóltam a moderátornak új keresztelőt akarok!!
virago
na csááááááááá
ezek is azzal vannak együtt