Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

?iuátn belépsz a nevedel az oldalra, kattints az adataim feliratra !
A jobb felső sarokban taláod meg!
itt tudsz minden modósítani!
csá moccosok nekem meg abba kéne segítteni ha tud valaki , hogy hogyan tudom módósíttani az infómat , mert most üres és szeretnék beírni dolgokat és képet is bevágni . Na kösz aki tud segítteni .
csáááááááááááááááá
Nekem ezt a Google Videot nem jácca a gépem, ill szaggatottan, már letöltöttem a Google Media Playert, mégse.
Mi lehet az ok? Igaz egy öreg 700 MHz-es gépem van.

Darkness!
Te Nyíregyháza (környéki) vagy?

lapar
Az elvonási tünetek enyhítésére!
Persze vannak olyan motorok amelyek már rég meghaladták az ésszerűség határát.De ez meg mindenkinél más. Egy chopper meg sosem az ésszerűségről szólt
Sziasztok!
Szeretném megjegyezni, hogy a belső beszerzését főleg azért ajánlottam mert nem egy olyan árucikk amit minden sarkon lehet kapni. Feltételezem hogy ha cserélni kell mert nem lehet megragasztani nem akar senki sem két három napot várni jó esetben mig a márkakereskedő beszerzi. Én végig telefonáltam a nyíregyházi kereskedéseket a Yamaha kivételével mindenki csak rendelni tudott volna. Bp.-en valószínűleg ez nem probléma, de nem mindenki lakik ott. Ha meg valahol külföldön történik talán még nehezebb beszerezni. Inkább legyen és ne használjam mint hogy kellene de nincs.

lapart minek kell nagy köbcentis motor? Próbálj ki egyet és rájösz.
Hogy mitől vesz valaki nagy vasat az sokmindentől függ.
-A hosszú évek során a moci minden rezdülését megtapasztalod majd teljesen kimotorozod és ezután újra erősre váltasz ha tudsz. Szerintem a soros4-eseknél 600cm3 ig igaz.V2-es masináknál750-800 cm3-ig érvényes az a kimotorozás a nagy átlagnál.

-Egy nagyon fontos dolgot kell eldöntenie magában annak aki nagy cm3-s gépre vágyik, hogy gyors vagy nyomatékos gépet akar.Nálam nem a gyorsaság hanem a nyomaték hiányzott ezért egy adandó alkalmat kihasználva vettem meg a wildot.Ennek a gépnek a nyomatéka 134 Nm amelyet 2250 fordulaton már lead. Alacsony fordulaton tudom használni így a motor élettartama is hosszúra nyúlik a hosszú löket més ezt is csak növeli.
Na majd jön a gumicserém és jól kifigyeklem"

Ezt a móccert én is alkalmazom az autószervízben, nem csak gumicserénél.
Egyébként szervize válogatja, van, ahol nagyon készségesek tanácsadásban is.
Én mikor elvittem a gépsárkányt szelephézag állításra, meg egyéb kérdéseim is felmerültek, csak beszélgetés lett a dologból szerencsére költségmentesen.
És nem néztek rám csúnyán, mert az olajat már lecseréltem, és a levegőszűrőt kimostam. Majd úgyis megyek hozzájuk, ha komolyabb problémám lesz.

lapar
"A defekt javító spraynál azt vegyétek figyelembe hogy nyáron a felhevült fekete bőrtatyóba szétrobbanhat a palack.A haverom járt így egy talin amikor nagy volt a kánikula."

Ezt elhiszem, de ott valami gyári hiba volt a töltésnél.
Akkor ne vigyél öngyújtót, és dezodor sprayt se magaddal, mert a veszélyek ugyanazok. És kemping gázpalackot se!

Ja, egyébként a tömlő nélküli (tubeless) javítható kivülről is valami ár-ragasztó-gumizsinór módszerrel szerelés nélkül is. Ezt autónál olvastam, de a gumis azt mondta, hogy csak belülről igazán tökéletes.
Namár most az út szélén is ide rakhatod a fa vagy tégla ill. követ és már is szerelheted a gumit."

Persze, ha megvan hozzá a létszám!

lapar
Wiking1600!
Írd már le, hogyan születik az elhatározás ekkora vasra, mint a tiéd, miért nem elég a 650-750-1100, stb. (Kérdem én ezt az 1/8-os minichopperrel :))

lapar
Egyetértek Wiking kollegával.
Én eszkábáltam egy középállványt csőből és betonacélból, a váz alatt van kialakítva a gyári középállvány helye ( 2 laposvas nyúlvány kb 15 mm-es furattal) oda tudom benyálazni, és sok munkánál hasznos.

lapar
Akinek V2 vasa van annak a váz kialakítása olyan hogy alul egyenes és nem lóg ki semmi. A szervízben az emelőt oda rakják és emelik fel a gépet. Namár most az út szélén is ide rakhatod a fa vagy tégla ill. követ és már is szerelheted a gumit.A defekt javító spraynál azt vegyétek figyelembe hogy nyáron a felhevült fekete bőrtatyóba szétrobbanhat a palack.A haverom járt így egy talin amikor nagy volt a kánikula.A belső vitele az hasznos egyébként a szerszám nem nagy gond mivel nagy a segítő készség ilyen helyzetben bárhol is történik a tragédia csak ne essetek pánikba.

Egyébként ha már ilyen vasat tartatok célszerű télen úgy tartani a gépet hogy tehermentes legyen mind a két kerék.Ezért én vásároltam egy emelőt a Louisban.(100 EUR) Az olajcserénél is hasznos, sőt amikor a küllőket pucolom és fényesítem akkor is nagy hasznát veszem a szerkezetnek mivel a kerekeket tudom álló helyzetben forgatni.
Én is bepakoltam a ragasztó készletet a gépbe mikor vettem, az égőkészlettel és eü. csomaggal, aztán rájöttem, hogy hiába az egész, a utiszerszám gyenge, középállványt nem viszek, akkor felesleges az egész. Marad a spray, de azt még nem próbáltam.
Ja és ha belsőt viszel is, pumpa is kell. Bár lehet hogy az első benzinkútig elevickélhetsz, ha tehermentesíted üléshelyzet változtatással a defektes kereket.
Az hogy kóringyál a moci a kisebb baj, csak a külső ne menjen tönkre.

Ja égőkészlet: nekem csak fényszóró, és hátsó helyz, ill fék. A többi nélkülözhető (index is motoron) Útközben úgysem cserélünk müszerfal izzót.

lapar
"Szerintem egy hátsókeréknél még a középállvány is kevés. és olyankor még a láncot is leveszik a hátsó kerékről nem?"

Egyedül az elsőt sem könnyű kivenni, mert a középállvánnyal a hátsó van levegőben.
A hátsónál a láncot nem kell levenni, mert van egy gumiágyazásu agy, abból kell a kereket kivenni. a lánckerék és a lánc marad. A féket valóban le kell kötni, ha nem hidraulikus tárcsa.
Egyébként szerintem is a spray a túrán a defekt megoldás. Tubeless gumi asszem csak könnyűfém felnire tehető, küllősre nem.
Azért ma már ritkaság a durrdefekt, ha meg csak szeg van, akkor javítható a dolog.

lapar
Na majd jön a gumicserém és jól kifigyeklem
A féket azért le kell kötni
Szia OldPiet!
A láncon van egy patentszem ott szét lehet szedni, a kardánosnál meg a lehajtás a lengővillához van erősitve, csak kihúzod a tengelyt és kész. Kijönn a hátsókerék.